Itse ajattelin tuommosen hommata tälle vuodelle. Kehuttu todella paljon.
Tuossa se hyvä juttu, että sen voi kytkeä suoraan pyörän omiin sähköihin. Ei tarvitse mennä muuttaan sähköjä DC:hen
muuten varmaan hyvä mutta toi valokeila on aika leveä. Mulla oli joskus pyörässä xenon valo mutta en tykännyt koska ajaessa valo pomppii mihin sattuu,kypärävalo on endurohommissa kyllä mielestäni ainut vaihtoehto. Siirtymä valona esim.päitsille tollanen olis kyllä varmaan hyväweeto269 kirjoitti:http://www.tyovalot.fi/product/427/ammattilaadun-60w-5400-lm-led-tyovalo-endurospecial
Itse ajattelin tuommosen hommata tälle vuodelle. Kehuttu todella paljon.
Tuossa se hyvä juttu, että sen voi kytkeä suoraan pyörän omiin sähköihin. Ei tarvitse mennä muuttaan sähköjä DC:hen
DeLeTeD kirjoitti:Eli leditkin toimii hyvin vaihtojännitteellä?
mantsapoika kirjoitti:weeto269 kirjoitti:---
koita vaikka jollain akulla eka,oon sitä mieltä ettei noilla nää ajaa kunnolla.villexp kirjoitti:http://www.jussinmaki.net/verkkokauppa/led_minityoevalo_10w-p-18922-73/
Tuollasia oon suunnitellu talveksi exc laittaa nii mitä pitäs käytännössä tehdä että saa toimimaan? Kun magneetolta tulee vaihtovirtaa ja ledi tarttee tasavirtaa? Pitäiskö jotain tasasuuntaajaa laittaa väliin vai akku kehitellä?
Pyörä KTM 125 EXC -05
Älä pulttaa lokariin,joko ohjaustankoon tai sit valomaskin paikalle. Kanssa joskus tein noita valovirityksiä mutta sitten kun ostin kaverilta xenon otsalampun niin tulin siihen tulokseen että olis kannattanut tehdä se heti alkujaan. Mulla on tossa jammussa kohtuullisen hyvä omakin valo mutta sammutan sen kun tuntuu että se häiritsee kun se valo pomppii pitkin puunlatvoja. Olen koittanut kerran ledi otsalamppua missä piti olla hyvin valoa mutta tuntui siltä että syvyyttä ei pystynyt hahmottamaan niin hyvin kun xenonilla. Lumi aikaan varmaan toimii mutta syksypimeille ottaisin edelleen xenoninDeLeTeD kirjoitti:Kiinnostavaa keskustelua ! Tuo weeton linkkaama valo kyllä näyttää aika hyvältä, mun puolesta valokuvio saakin olla leveä. Ehkäpä juuri tuollaisen tilaan keulaan, pulttaan lokariin kiinni.
Ja sitten jos ja kun viellä innostuu niin tuo Zonen linkkaama ledi systeemi päähän, ehkä vähän fyysisesti kevyemmillä ledeillä.
Ootteko järestään laittanu akulla aina nuo kypärä valot vai esim. puolasta jollain tupakansytytin liittimellä? Jonkunlainen semi pätevä tappokatkaisin systeemihän johdoissa täytää olla kaatuessa..
soherrys kirjoitti:Pitäisi omaan peliin myös värkkäillä valot talveksi..
Onko kukaan tutkinu riittääkö ruiskupyörässä virtaa jos sähkön varastaa vaikka bensapumpulta!? En meinaa mistään löytää tietoa mistä kyseiseen peliin saisi valot.
Ajelen suzuki rm-z 250 2013 pyörällä
imafinland kirjoitti:soherrys kirjoitti:Pitäisi omaan peliin myös värkkäillä valot talveksi..
Onko kukaan tutkinu riittääkö ruiskupyörässä virtaa jos sähkön varastaa vaikka bensapumpulta!? En meinaa mistään löytää tietoa mistä kyseiseen peliin saisi valot.
Ajelen suzuki rm-z 250 2013 pyörällä
Valopuolan ostamalla saat kaikkein varmiten ja parhaite ettei esim ruisku kärsi sitte ku ei tiiä kestääkö se sitten alivirtaa...
soherrys kirjoitti:(esim. 05-06)
ei ole tarvinnut noihin ruiskupyöriin valoja rakentaa vielä mutta joku viisas on kertonut että virtaa tulis niistä hyvin tehdä valoja...tiedä sit tuleeko suikasta. Kannattaisi vaikka Silvan/Suominen motorsporttiin soittaa ja kysyä kun ne niitä varustelee enskapyöriksiimafinland kirjoitti:soherrys kirjoitti:(esim. 05-06)
Luin jostai että siel ois valmiina -11 mallista eteepäi?! kato onko sähköissä kaks keltasta johtoa jotka ei jatku