[^lollero^] kirjoitti:Katu ajo on katuajoa ja pitäisi kaikki ns.kilpapyörät kieltää lailla tuolla kadulla...
Nyt ollaan kyllä tosiaan samoilla linjoilla!
[^lollero^] kirjoitti:Katu ajo on katuajoa ja pitäisi kaikki ns.kilpapyörät kieltää lailla tuolla kadulla...
Puristuksia oli ainakin vielä sen verran tallessa että lähti hyvin käymään,lähinnä pointtina se ettei niitä mäntiä aina 20h välein tarvi vaihtaa. Tietenkin riippuu ajosta ja huollosta...Itse ajelin 300 kotarilla sen noin 100h enskaa[^lollero^] kirjoitti:mantsapoika kirjoitti:riippuu taas sitä että mitä ja miten ajetaan. Tiedän yhden 250 rm suzukin millä enska käytössä ajettiin männällä 180h,mikä on kyllä jo hullua mutta silti kesti senPattes798 kirjoitti:80h on ihan järkyttävä ajomäärä männälle puolikkaassa koneessa, joten ei mikään ihme, että on puristukset hävinny.
Pointti ei yleensäkkään ole kuinka kauan kestää vaan kuinka kauan puristuksia löytyy.Mmakkee kirjoitti:Tiedän piikkisen kotarin jolla katuajossa 200h männällä.
Katu ajo on katuajoa ja pitäisi kaikki ns.kilpapyörät kieltää lailla tuolla kadulla...
Mmakkee kirjoitti:Tiedän piikkisen kotarin jolla katuajossa 200h männällä.
Mmakkee kirjoitti:Perusteluja ?
_Jre_ kirjoitti:Mmakkee kirjoitti:Perusteluja ?
Vaikkakin näissä OA:n kommenteissa on aistittavissa pientä provoa enkä ota niitä turhan vakavasti, täytyy silti sanoa että typerää yleistämistä vaikka kaikki tutut katupenat oliskin näitä kyseisiä idiootteja.
.