Domizz kirjoitti:motocrossman125 kirjoitti:
sanotaan esimerkkinä.Sulla ,olis luumu yamaha dt 50 ,sitten siinä olis 100 vaihdetta mitä sinä niillä vaihteilla tekisit.
no haluan 125 kuutioisen koska 8kymppinen on liian pieni ja toiseksi että se ei jaksa kiihtyä kunnolla ,vaikka kaasu pohjassa.
Se että jos ajat ykkösellä siellä kaasu pohjassa nii kyllä se teho sillon loppuu? Kuinka iso oot jos kassari ei jaksa mennä? Oot kyl vissiin aika lahjakas, ku ekana vuonna mennää kassarilla nii lujaa että tehot loppuu?
motocrossman125 kirjoitti:oalle vaaan että en tarkoita tehoilla huippija vaan sitä kiihtyvyyttä
käyn ajamassa crossia ämmässuolla tai siuntiossa n.3-4 kertaa viikossa
ja kyllä siinä piikissä on ainakin 10nm enemmän ja 20hp
Faijalla on kyllä husse joka kulkee prkleesti
J!gs@w# kirjoitti:minkälainen kuljetuskalusto sulla on motocrossman ? käyn meinaa itekki siuntiossa niin kiinnostaisi
krisuzz kirjoitti:Oisko hyvä ostos ekaksi harraste tarkotuksee oleva pikkunellu? http://www.nettimoto.com/viewVehicle.ph ... cile=10&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?show=block@status=F@efrom=250@eto=250@show_search=1@id_domicile=10
Taitaa hintaki olla kohillaan vai? Ja miten toi mäntä/kone hommeli et millo männänvaihtoa remppaa??
motocrossman125 kirjoitti:olen ostamassa itselleni piikkistä krossia kysyisin ,että mitä eroja on yz:tassa ja sx:sässä .Oon 170cm ja 58 kg pitäs saada isompi pyörä alle.Niin onko jompikumpi pyörä parempi.kymmassa olis parempi ajettavuus.onko pyörien kestävyydellä paljon eroja ,Pitäisi kestää mahdollisimman hyvin.Kummassa on enemmän tehoo.vai osaako joku sanoa tarkalleen että kumpi on ärhäkämpi peli.vielä koneesta että kummassa kestää kauemmin mäntä ja muutenki kummalla koneella ajaa kauemmin ilman mitään suur remonttii niinku kiertokangen ja alakerran laakereiden uusimista .Olen kuullut että jammu olisi parempi minulle.ja vielä että jos ostan kottaraisen niin yritän varmaan hommata SXS version
huom kysyn uudestaan koska en saanut kunnollista vastausta