Joo enskassa spoori paino ketjut paikaltaan ja tänään huomasin et oli jättäny jälkensä..
Pitänee alkaa selaileen ebaystä lohkoa tota tuskin kannattaa ees yrittää korjailla?
Vai mitähän sitä pitäis tehdä?
Jokke* kirjoitti:Mitäs mieltä porukka on täällä raskaskalustoon käytettävistä öljyistä kuten Delvac MX 10w - 40 enduro käytössä?
Just ite töppäsin 200cc Kotariin Delvacit lootaan, kun Belrayt pääs loppumaan, enkä jaksanut 60km päästä lähteä hakemaan. Tuntus ainakin 15min ajon jälkeen pelittävän hyvin, eikä Belrayhyn juurikaan eroa.
Ennen kuin rupeatte mustamaalaamaan, niin toivon että puhutte omista kokemuksista, eikä naapurin Villen kokemuksista.
KxRider kirjoitti:auttakaa tietämätöntä
elikäs pönttönä toimii leovince x3 ja villat pitäisi vaihtaa. Mistä pitäisi lähteä liikkeelle?
ensinnäki villat pitäisi jostain hommata, onko erimallisii näkösii,värisii vai samaa tavaraa aina? Pitääkö tavaralle tehä jotain ennen kuin laitetaan pönttöön.
Sitten itse pönttöön, eli popniitit poralla mäkeen, putki auki ja uudet villat pakataan sisään mahdollisimman tiiviisti? alotan siis täyysin tietämättömänä.
AceFin kirjoitti:Saako tota delvacin mx:ää jostain 20L kanistereina? Ei oikeen kiinnosta noi motonetin 6€/litra 4 litran kannuissa...
jerp81 kirjoitti:Ootko käyny vaihdattaan kangen jossain ja jättäneet kampuran limput liian kauaksi toisistaan?itselle kävi näin yhdellä koneistamolla ja kiikutin kampuran takaisin...yamahan manuaalista löytyy ainakin suoraan arvo paljonko niiden pitää olla ja jos mitoissaan on nii tuskin kiinni ottaa lohkoon.