ktm4t kirjoitti:Kotarin osat ovat myös todella hyvin vaihtokelpoisia keskenään ja ennen kaikkea ktm käyttää paljon standardilaakereita ja stefoja. Koitappa hakea japsipyörän moottoriin laakereita laakeriliikkeestä, voi olla vaikeeta.
Ihme juttu mistä nää huhut huonosta varaosien saannista oikein saa alkunsa? Oman kokemukseni perusteella väittäisin että KTM on yksi parhaita moottoripyörämerkkejä varaosien saatavuudeltaan.
No jaa, eipäs se nyt ihan noinkaan mene.. Kyllä japseihin löytyy stanu laakereita siinä missä kotkaankin
Näillä leveysasteilla missä mä asun ainoastaan bike world myy kotkaa, heillä ei ole varastossa oikeestaan mitään et kaikki on tilaustavaraa. Kai kotkaan osia saa mut suurin ero mitä mulle tulee mieleen japsien ja kotkien välillä on että japsiin saa monet osat suoraan hyllystä ilman tilaamista kuin taas kotkaan ei saa "mitään" ilman tilaamista.. Olipa kyse tarvike taikka alkup.osista ni kyllä japsi pesee kotkan 6-0.
Jos asuu racingbiken naapurissa ni kai siitä osia saa helposti mut kotkan jälleenmyynti on japseihin verratuna aika onnetonta ainakin täällä ja lähi kaupungeissa et japsi on jo radalla ku kotkaan odotellaan vielä tilaus vahvistusta racingbikestä.
Kotipaikkakuntani jälleenmyyjien tutkailun jälkeen mun valinta on japsi jos meinaa ajaa eikä odotella osia postimyynnistä.
Toisessa kaupungissa voipi olla paremmin kotkan osien saatavuus mut täältä ei saa oikeestaan mitään..
WERTin kanssa samaa mieltä.