SMK kirjoitti:Taisin tosiaan lukea oikein. Onpa jannulla otsaa, kysyy neuvoja täällä mutta on niin laiska että lähettää sit motin purolle. Olisit saamari edes kokeillut itse! Täytyykin vinkkasta sille, että sen mosan omistajalla on sit paljon ylimääräistä rahaa ja et se on sitä mieltä, että mitä isompi lasku sen parempi työ...
No mulla on just ollu putkeen 3 niin pommia pyörää ettei mitään järkeä, saanut kokoajan olla laittamassa, ja rupee mutsillakin päreet menemään ku pihalla kokoajan joku vehje auki. Kyllä mä ton kaasaria putsailin ja ihmettelin monta kertaa, kattosin myös pytyn ja männän ja joka tiivisteen ettei vuoda. Ainoaksi vaihtoehdoksi mielestäni jjäi kytkimenpuolen stefan vuoto, no, purin kytkinkopan, kytkimen ja kaikki systeemit, mutta tietenkin se stefa on siellä kahden laakerin välissä ja edessä vielä jokin ratas mikä oli prässätty siihen. Yhden ulosvetäjän jo sen kanssa hajotin, ja mietin että en kuitenkaan sitä kiinni enää saisi jos irrottaisin, niin, ja tossa olis siis pitänyt lohkot ja kaikki purkaa, ei siinä mitään, mut just on yhden aprilian moottori palasina tos ni ei pystynyt ottaa tota. Ni meinasin et siin on takuut ja kaikki sit ni lähetin ekaa kertaa eläissäni huoltoon koneen, ja en kyl oo katunu. Eikä mullakaan rahaa ole mut kaveri lainas
Niin, eli yksinkertasesti en viittinyt siksi sitä ite purkaa kokonaan kun on aprilioiden osia joka paikka täynnä ja ei ole edes kunnollisia työkaluja, eikä paikkaa missä laittaa.
Mutta kyllä mä kaiken koitin mistä vinkkiä annoit.