Samurai 200cc

isoEGO
Liittynyt:
17.12.2003 13:02

ViestiKirjoittanut isoEGO » 7.11.2006 22:11

jupe_e kirjoitti:ot:
aikuisempaa ja fiksumpaa kuin täällä...

Kommentistas voi päätellä, et sinä kuulut siihen mopopoikaryhmään, joka kyseisen foorumin on pilannu...


päättelet ihan päin helvettiä, mikä nyt ei sinänsä oo mikään ihme...
markuus
Liittynyt:
4.11.2006 16:02

ViestiKirjoittanut markuus » 9.11.2006 20:00

isoEGO kirjoitti:
jupe_e kirjoitti:ot:
aikuisempaa ja fiksumpaa kuin täällä...

Kommentistas voi päätellä, et sinä kuulut siihen mopopoikaryhmään, joka kyseisen foorumin on pilannu...


päättelet ihan päin helvettiä, mikä nyt ei sinänsä oo mikään ihme...
läppä porukkaa täällä kyl :E taitaa pari asiallista typpiä olla + modet
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 9.11.2006 21:27

voiko näistä kiinahärveli keskusteluista odottaa jotain muuta, kun keskustelijat on tollaisia teini mopopoikia. kannatan sitä erillistä keskusteluaaluetta kiinanihmeille.
dieselmoottori
Liittynyt:
20.12.2005 18:24

ViestiKirjoittanut dieselmoottori » 11.11.2006 21:18

Ostin vähän ajetun Samurai 200:n.

Pyörä on minulle 178 cm liian pieni kooltaan vastaten jotain 80cc crossia vaikkakin penkiltään turhankin leveä.
Moottori vääntää hyvin ja kiertääkin melko mukavasti joten on helppo ajettava.
Jousitus on vakiosäädöiltään keulasta liian pehmeä ja perästä kova mutta säätämällä varmaan saa sopivaksi.
Pyörä on takaa turhaan korkea joka tekee laitteesta kiikkerän. Takaiskarin yläkorvalle kannattaa tehdä uusi reikä ja laskea takapäätä joku 5cm jolloin tulee paremmaksi ajaa. Pyörä kääntyy huonosti mutta stoppareistta viilaamalla tämäkin korjaantuu.

Kyllä tätä hieman säätämällä saa laitteen jolla pääsee kokeilemaan kiinnostaako crossi.
Atte.P
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
26.9.2004 11:46

ViestiKirjoittanut Atte.P » 26.2.2007 19:05

Kellään myynnissä 200:sta laittakaa yv jos on :)
vipe_
Liittynyt:
11.3.2007 23:48

ViestiKirjoittanut vipe_ » 12.3.2007 0:07

Atte.P kirjoitti:Kellään myynnissä 200:sta laittakaa yv jos on :)

mulla ois tuommonen rossi katteet on vaan aika huonossa kunnossa kun kaatu peräkärryssä muuten täysin toimiva... piikit lisä hintaan 800¤
Jax_KiBez
Pyörä:
HusQ SM/WRE 125
Paikkakunta:
Pirkkala
Liittynyt:
23.4.2005 13:02

ViestiKirjoittanut Jax_KiBez » 12.3.2007 10:05

Muuten voisin ostaa Samurain halvan hinnan takia, mutta mielummin ottaisin 250 4T, jolla voi oikeasti tarvittaessa ajaa kilpaa.
veikkaaja
Pyörä:
4-pyöränen
Paikkakunta:
Perniö
Liittynyt:
22.7.2006 19:41

ViestiKirjoittanut veikkaaja » 29.4.2007 22:46

Sanokaas nyt te, joilla on _oikeesti_ kokemusta näistä,että onko ollu millasia vikoja? Ja mistä saa varaosia?

Itellä olis tarkotus ostaa mökille tälläne. Ajaisin sitte hiekkateitä ja mettäpolkuja siellä.
honssi
Liittynyt:
27.9.2005 19:05

ViestiKirjoittanut honssi » 20.5.2007 14:23

mulla on ollu tommonen noin 1kk ja ei oo ollu kun 1 vika eli takajarru ei oo toiminu koko aikana.vara osia saa tilaamalla muuta en tiedä.ja ne jotka luulee että tälläsellä ei vois vetää enskaa tuol metissä niin on väärässä koska oon ajanu muutaman vuoden 125 suzuki rm:llä ja se on huono ajaa tehopiikin ja huonon väännön takia metässä.voin kyllä myöntää että nyt kun taitoa alkaa olemaan niin teholisäystä on tulossa isomman kaasarin ansiosta.

ketjut ovat sitten aivan paskat että ne kannattaa vaihtaa heti alkuunsa

(oma pyöräni on 250cc shinetime joka on lähes sama kuin samurai 200cc)
Catiska
Pyörä:
KTM EXC 525
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.5.2007 20:13

ViestiKirjoittanut Catiska » 20.5.2007 16:03

honssi kirjoitti:mulla on ollu tommonen noin 1kk ja ei oo ollu kun 1 vika eli takajarru ei oo toiminu koko aikana.


Tuossahan on takuu...

Mutta, olethan tarkastanut takajarrun pääsylinterin säädön? Noissa se on aika usein säädetty vain sinnepäin ja silloin jarru ei toimi. Pojan härpäkkeessä oli myös säätö poskellaan, piti säätää pääsylinterin mäntää enemmän alaspäin. Eli, polkimen ja pääsylinterin välissä on välitanko jota voi säätää.
www.lynxracing.net
Nidown
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.4.2005 17:01

ViestiKirjoittanut Nidown » 27.5.2007 16:03

Mistäs kaupasta näitä saa halvimmalla? Hong kongissa oli 999,-
akuhappo
Liittynyt:
9.5.2007 13:10

ViestiKirjoittanut akuhappo » 27.5.2007 21:42

Tälläset tiedot nappasin:

Moottori: Ilmajäähdytteinen, 1.sylinterinen, 4.tahtinen,
Vaihteisto: 5-portainen kytkimellä
Istumakorkeus: 88cm
Iskutilavuus: 200cm3
Omapaino: 99 kg
Akseliväli: 1370mm
Max kantavuus: 150kg
Moottorin tehot: 10,8kW
Huippunopeus: jopa 130km/h
Polttoaineenkulutus: 2,8l/100km
Polttoainetankin tilavuus: n. 6,5l
Sytytysjärjestelmä: CDI
Käynnistys: sähkö / poljin
Renkaat: edessä 19' ja takana 16'
Maksimikierronopeus: 10600 kierr./min
Maksimivääntö: 18Nm
Maavara: 360mm

Itsekin Samuria vain mökkileluksi ajattelin, tuskinpa ne kauaa kestävät mutta tuskin vuoden päästä jaksaa edes kiinnostaa moinen. Mutta ei millään tekisi mieli jättä noin halpaa nelaria ostamatta, ja äänethän on komeat :)Itse katselin 150cc Samuraita, tuo 200cc on melko ruman näköinen.

Niin ja mitä 200cc samurain kokoon tulee, on tuo selvästi pienempi kuin "isot" 125cc montut.
Nidown
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.4.2005 17:01

ViestiKirjoittanut Nidown » 28.5.2007 8:44

Ei ole selvästi pienempi. Vain pyörät taitavat olla? Oletko käynyt koeistumassa?
honssi
Liittynyt:
27.9.2005 19:05
smr

ViestiKirjoittanut honssi » 10.6.2007 15:19

no on renkaat pienemmät ja ehkä ei ole niin pitkä mutta korkeus on ei eroa paljon.ja takajarru ei toimi vieläkään :(

en kyllä todellakaan suosittele mitään 150cc samuraita koska sillä ei pääse edes metsätiellä kun on niin pienet renkaat.200cc/250cc on ihan Eri luokkaa.


oiskohan tommonen perä mahoton tehä??
http://www.nettimoto.com/428344
Rocky79
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.6.2007 15:57

ViestiKirjoittanut Rocky79 » 12.6.2007 22:02

Heh, kävin koeajamassa pari viikkoa sitten tommosta 200 kuutioista kiinanvehjettä. Ensinnäkin jouset eivät oikein tykänneet minusta, epämukava ajoasento ja laiskempi kuin 70cc manki. Ainoa hyvä puoli on pieni pensan kulutus ja se, ettei tarvitse kikkailla vaihteiden kanssa niin paljon kuin 2-tahtisessa.