jusba31 kirjoitti:Jokainen ymmärtäköön miten haluaa, tosipaikan tullen se sitten selviää onko ymmärtänyt oikein vai ei. Voi vaan tulla kalliiksi.
Näino.
SMK vois selvittää että mitä toi lappunen oikeesti tarkottaa, jos ja kun on selvää tekstiä. Ihan vaan sillä, et mun mielestä tossa on tulkinnanvarasia asioita. Tai niinhän siinä sanotaankin, jokanen keissi on yksilöllinen. Mun mielestä vaan niin kovin vaikeeta...on vaikeeta. Täytyy vaan aina loukata sellasella "peltoradalla". :P
"
Eristämistä tarkastellaan kussakin yksittäisessä tapauksessa esitetyn
selvityksen perusteella, joka eristämiseen vetoavan tahon on toimitettava."
Eihän tohon eristämiseen vetoava taho oo mikään muu kun vakuutusyhtiö? :D
E: BTW, toi Tatun loukkaantuminen (offroadpron puolella juttua) tapahtu jo toukokuussa. Ja siitä on nyt tullu päätös. Lyön kivet vetoa et ton toukokuun jälkeen on porukalle korvattu liikennevakuutuksesta MX-kisoissa tapahtuneita loukkaantumisia. Mikä sinällään on mun mielestä kovin kovin väärin et toisella korvataan ja toiselle ei. Toinen vakuutusyhtiö on vaan tulkinnut papereita eri tavalla, vaikkakin tästä liikennevakuutuksesta on puhuttu kuinka sen laki määrää ja kaikille sama. Näköjään. Taas vakuutusyhtiö vie pientä harrastajaa tukasta. Seuraava EK on pyöriä byrokratian rattaissa ja musertua sinne. R.I.P.
Ehkä tämä pdf-tiedosto saa nyt jokaisen vakuutusyhtiön tulkitsemaan tilanteet samoin. Vielä kun alan harrastajit tietäisivät mitä tämä ah-niin-yksiselitteinen lisäselvitys tarkoittaa käytännössä. SMK: show me the light!