iskarien säätäminen

MiKqsu
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 15:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 11.4.2009 21:30

Mihi vien turu alueel husse iskari huoltoo :P ei toi mikä toimii jokaosan kanssa koska ne lähettää sen iskari johoki lahtee :S
tippahai
Liittynyt:
4.10.2005 17:38

ViestiKirjoittanut tippahai » 12.4.2009 16:55

Kysy Molitorista...
MiKqsu
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 15:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 12.4.2009 22:09

eivät huolla.
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 12.4.2009 22:54

Mikäs vika siinä jos ne jokaosalta lähettää ne iskarit? :roll:
Taitaavat lähettää Lehto racingille ja siellä varmasti iskareita osaavat huoltaa..
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
MiKqsu
Pyörä:
Bmw autoja +rabasa ikuisuus projekti
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
10.8.2007 15:41

ViestiKirjoittanut MiKqsu » 13.4.2009 13:27

jokaosa on menny konkkaa =D ei enää auki.
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 13.4.2009 14:04

Kappas vaan 8o
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
Kaicon
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
4.4.2006 17:48

ViestiKirjoittanut Kaicon » 18.5.2009 21:03

Kummasta päästä takaiskaria säätyy meno ja kummasta paluu? Pitäs saaha vähän lisää paluuvaimennusta.
_j_
Liittynyt:
20.3.2007 15:48

ViestiKirjoittanut _j_ » 22.5.2009 22:47

Mites kotkasa mitataa keulan öljyn määrä? ois vähä kiirekki..
pyörähä o sx 125 -02 48mm keulalla

ja sitte jotai hyviä vinkkejä otettais mielellää vastaa jos siihe jotai semmosia on eka kerta keulaa aukaseasa :nolo: ilmaamine menee vissii sillee että pumpataa ees taas:D
mudface
Pyörä:
KTM GS 125 -88
Paikkakunta:
Porvoo
Liittynyt:
22.6.2006 1:05

ViestiKirjoittanut mudface » 23.5.2009 6:03

_j_ kirjoitti:Mites kotkasa mitataa keulan öljyn määrä? ois vähä kiirekki..
pyörähä o sx 125 -02 48mm keulalla

ja sitte jotai hyviä vinkkejä otettais mielellää vastaa jos siihe jotai semmosia on eka kerta keulaa aukaseasa :nolo: ilmaamine menee vissii sillee että pumpataa ees taas:D


JM82 kirjoitti:2003 WP:n keulan manuaali Pitäisi olla käytännössä sama keula kuin -02 mallinenkin.
_j_
Liittynyt:
20.3.2007 15:48

ViestiKirjoittanut _j_ » 23.5.2009 12:59

joo ton jo huomasinki mutta vielä vähä epäselevä tuo öljyn pinnan mittaus eli painan iskarin kasaan ja männän varsi alas?? ja sitte mittaan yläpäästä että siinä on ilmaa 100mm ja sitte tulee öljy..
mitää erikoistyökaluja ei oo mutta eikö sen saa jollai letkulla/tikullaki mitattua
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 23.5.2009 17:15

Iskari kasaan, otat nippusiiteen ja vaikka vedät viivan siihen 100mm kohdalle ja lisäilet pikkuhiljaa öljyä siihen viivaan asti.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 23.5.2009 22:56

Mulla meni hermo tohon rätäämiseen ja rakensin mittaletkun. Ölppää sisään 5dl, ilmaus, lisää 0.5-1dl sen mukaan mihin pinta nousee, vedot ylös jotta varmistuu lopunkin tilan ilmaantumisesta ja sit ruutta ´+ letkunpää tavotemitassa alas, imasut ja se on siinä. Hukkaan jos menee 20-50ml per keppi, so what. Tuleepahan kerrasta ok. Toki kauan mäkin tein kuten oskukin ehdotti, mutta alkaa se kyrsiin kun enempi tekee.

Joku tais kysellä työkalua stefojen asennukseen, Oikeen kokonen putki päähän viiste pölyhuulta varten, halki ja klemmarit ympäri. Sit täräytät sen liukuputken alas. En ota sit mitään vastuuta tästä jos joku menee teloon liukuputken, stefan, tms., aina saa jotain rikki ilman järkee, huolimattomuuttaan, tyhmyyttään etc. kaikki temput ei vaan sovi tumpeloille ei etenkään mä-osaan-kyl-mä-ite-tyypeille toheloille tms.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Jay_|P
Pyörä:
crf 250r -08
Liittynyt:
15.6.2006 13:41

ViestiKirjoittanut Jay_|P » 23.5.2009 23:25

Just just, emmä tunnista itteeni ainakaan noista kuvauksista. Mutta juu, täytyy väsätä joku tollanen. Kyse on vaan siittä että haluisin itekkin oppia ton homma paremmin, enkä aina maksaa satasta mihkään liikkeeseen.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 25.5.2009 0:12

No se ei ollut osoitettu kenellekään suoraan. Olen vaan saanut tarpeekseni niistä urputuksista, kun meni jotain rikki, kun MUKA noudatettiin ohjeita. Esim. just nimenomaan tuo kyseinen ohje, jos vetää liukuputken ympäri just sen mitalla olevan putken ja survasee, ihan sata varmasti menee stefa rikki saman tien. Mutta kun en ollut sanonut, että stefa menee rikki, olin vaan sanonut, että min. kaks milliä tarvii olal säteessä isompi!
Ja meillä ei ainakaan stefojen vaihto kustanna työn osalta kun 45-70e, riippuen siitä millasta kuraa sieltä tulee / tarviiko rassata kaikki paloiks kun vuotavilla stefoilal on ajettu kaikki paskat sisään, vai voiko vaan heittää kasaan ja uudet ölpät sisään.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
_j_
Liittynyt:
20.3.2007 15:48

ViestiKirjoittanut _j_ » 25.5.2009 12:06

joo eihä sitä opi ko tekemällä, ko sais vaa ton ekan kerran tehtyä :)
elikkä pitää taas kääntyä viisaampien puoleen tuo korkki ei halua aueta niinkö manuaalisa sanotaa (eli se jonka alla jousi on, se on jo kyllä auki ulommasta putkesta mutta ei siitä keskellä olevasta akselista vai mikälie onkaa....
ko piän siitä kannasta vastaa mikä on siinä mustasa jöötäsä
(hydraulik stop) 22mm kanta ja pyöritän sitä korkkia auki nii ton jöötän sisältä menevä akseli vaa pyörii läpi ja tulee ylöspäi kunnes toppaa ja eihä se nii pitäs mennä

ja jos joku sanoo että vie ammattilaiselle nii en aatellu iha heti luovuttaa niinku tämä harrastus ei ois muutenki tarpeeks kallis näin opiskelija putjetille
täälä tuntuu kumminki olevan nämä asiat taitavia kavereita että ois mahtava jos jaksasitta vielä vähä jeleppiä