kurseikko kirjoitti:Jätkät oli pakanneet kelkalla ja mönkijöillä enskareitin. Kävin ajamassa reitillä pienellä nelari enskalla. Vaihde oli aina "sinne päin". Vääntöä on riittävästi. Kerran väänsin huvikseni kaasun pohjaan kun oli isomäki edessä. Rengas löi kovasti tyhjää.
Kyllä. Jos harjoittelisin reitin ulkoa niin olisin varmastikkin nopeampi kevyellä 2T krossarilla. Tosin yksikin stumppaus 2T koneella päästäisi nelarin edelle. Siksi ääni nelarille
Mitä itte testattu pikkunelaria niin melko hengettömältä tuntui joka 200 2t verrattuna, sellainen painava traktori paremminkin josta en tykännyt yhtään
2t pelejäkin on niin monenlaisia.. krossipiikki jolla pitää olla kokoajan kierrokset katossa tai sitten joku 300nen josta tämänkään foorumin tyypeistä alle 10% käyttäisi kaasua edes puolessa välissä jossain suomienskakisoissa yli 3sek pätkää:) (paitsi jossain tiellä)
Ja ihan samalla ne nelaritkin tuolla sammuilee, vaikeampia vaan usein saada käyntiinkin sen jälkeen, 2t:ssä siihen kertapolkaisuun ei kovinkaan paljoa aikaa kulu
"Kerran väänsin huvikseni kaasun pohjaan kun oli isomäki edessä. Rengas löi kovasti tyhjää."
Tätä vois verrata siihen kun zx10r kawa julkaisiin, tuttu joka sai ensimmäisiä sanoi että aivan hullu laite.. keulii 5:lla kaasusta!! Omani ku sain vähän myöhemmin joutui kyllä huomauttamaan että pirun suuria eroja on saman mallin tehoissa kun oma ei tee sitä kolmosellakaan kunnolla:D
Joten oliko alla paskat renkaat, uutuuden viehätystä vai aivan kokematon kuski