thenaattori kirjoitti:mistä mahtais saada katesarjaa te410 -99??
nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
käykö pyörä todella laihalla vai pääskö bensaa pakoputkeen ja se palo siellä sitten ja putki rupes hehkumaan alku käyrästä? tosin vain toinen alku käyrä oli ihan punanen toinen taas vähä vaaleampi mutta alko pikku hiljaa punertaa sekin.
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
nikke700 kirjoitti:pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
Joo ei tosiaan tartte käydä kuin muutaman minuutin niin putki kärventää jo jalkaa, ihan perus settiä!
okei no mites pystyyks tollasella sitte enduroa ajella kuinka hyvin että alkaako keittää kovinkaa helposti jos hiljaa ajelee kun crossi versio han toi on?
nikke700 kirjoitti:pennywise] kirjoitti:nikke700 kirjoitti:tota joo tuli tollanen husqvarna tc 510 mulle vaihossa ja poljin sitä käymää tossa noin 30 min kun ei oikein ensikertalaiselta onnistu. sitkun pyörä lähti käymää niin jätin ryypyn päälle noin 2min ja alotin koe ajon niin huomasin että putki hehkuu punasta jo vaikka ollut noin 5 min käynnissä?
okei no mites pystyyks tollasella sitte enduroa ajella kuinka hyvin että alkaako keittää kovinkaa helposti jos hiljaa ajelee kun crossi versio han toi on?
nikke700 kirjoitti:okei sitten tota mites noitten 4-t talvisäädöt?
pääsuutin-tk-seosruuvi auki? ja neula jos tarvii?
Tai minkälaisia säätöjä ootte kaasarissa ite pitäny tc 510?
oli pääsuutin 185-tk 55.