Oon kans miettiny et pitäskö ihan enskaenska vai crossipeli? Ja lisäksi tyhmänä kysyn, että mitä eroa näillä on? Alusta, jousitus tms?
Kiitos jo nyt.
suurin ero taitaa olla noi välitykset,yleensä crossissa niin pitkä 1 vaihde ettei se oikein ainakaan suomienskassa toimi. Eli kans suosittelen crossia crossiin ja enskaa enduroonMotocroX kirjoitti:Onkos ehdotuksia/hyviä kokemuksia just jostain merkistä jota voi suositella?
Oon kans miettiny et pitäskö ihan enskaenska vai crossipeli? Ja lisäksi tyhmänä kysyn, että mitä eroa näillä on? Alusta, jousitus tms?
Kiitos jo nyt.
eagle1927 kirjoitti:Noin 4000 budjetilla olisi tarkoitus saada pyörä ja miksei jopa jotain varusteitakin eli hintaluokka ~3500€. Nettimotosta katsastellessa olen huomannut että tuolla rahalla olisi tarjolla 2007-2009 mallisia pyöriä joissa vaihtelevasti tunteja 60-160.
[^lollero^] kirjoitti:Ootko kenties katellut jotain tiettyä merkkiä, kuulosti jotenkin kalliilta noi pyörä "esimerkit"? Omista 100h ajetuista 2011 pikkunelkuista luovuin n.3k. Sellatteen ohjeen suosittelen että osta ruiskupyörä. Konehuolto on nyky nelareissa kuin urbaanilegenda, vaihtaa männän alle 70tuntiin ja venttiilit tarkistaa n.40h välein niin pääsee jo pitkälle.
Qki Jr kirjoitti:Kertokaas viisaampina riittääkö piikkinen 17v 175/70. oon kattonu suzuki RM ja Yamahan YZ, kun olis lähellä ja suht halpa