Eikä siis niin että alkavat aina A:sta ja sitten on varaa laitella isompaa.
Ja vaikka se C koko mäntä sinne menisi niin jos välys menee liian pieneksi niin kiinnileikkaaminen on melkeinpä varmaa.
Korjailkaa jos asiassa väärässä olen.
Jotukka kirjoitti:Kervine kirjoitti:Jotukka kirjoitti:Mikä on cr 125cc 1997 vakio pääsuutin?
ja mitenkä pakoaukonsäätimet pitäisi säätää.
Toivon nopeaa vastausta.
Vakiosta suuttimesta ei tietoa. Jäällä mulla on kelin mukaan 200-215. Mikä niissä pakoaukonsäätimissä sit tuottaa tuskaa? Kerro tarkemmin.
Nyt on kone remontti tehty ja pitäisi säätää pakoaukonsäädin. Vedän pako aukon vipua niin alas kun menee ,päästän irti ja kiristän säätimet siihen kohtaan mihin ne palautuvat. Pakoaukon säätimet on kiinni. Sitten vedän taas sitä vipua niin alas kun se helposti menee, pakoaukko ei ole kokonaan auki? Luulen että sen vivun ala pää ottaa lohkoon kiinni. Tuskinpa pitää olla näin, eli varmaankin tarvii siirtää vivun alapäässä olevan hammasstuksen paikkaa että vivun saisi ylemmäs.
Saattaa olla hieman epäselvää tekstiä, mutta tosi vaikea selittää. Että jos jollain olisi tietoa tai ohje nii hyvä.
Kervine kirjoitti:Jotukka kirjoitti:Kervine kirjoitti:Jotukka kirjoitti:Mikä on cr 125cc 1997 vakio pääsuutin?
ja mitenkä pakoaukonsäätimet pitäisi säätää.
Toivon nopeaa vastausta.
Vakiosta suuttimesta ei tietoa. Jäällä mulla on kelin mukaan 200-215. Mikä niissä pakoaukonsäätimissä sit tuottaa tuskaa? Kerro tarkemmin.
Nyt on kone remontti tehty ja pitäisi säätää pakoaukonsäädin. Vedän pako aukon vipua niin alas kun menee ,päästän irti ja kiristän säätimet siihen kohtaan mihin ne palautuvat. Pakoaukon säätimet on kiinni. Sitten vedän taas sitä vipua niin alas kun se helposti menee, pakoaukko ei ole kokonaan auki? Luulen että sen vivun ala pää ottaa lohkoon kiinni. Tuskinpa pitää olla näin, eli varmaankin tarvii siirtää vivun alapäässä olevan hammasstuksen paikkaa että vivun saisi ylemmäs.
Saattaa olla hieman epäselvää tekstiä, mutta tosi vaikea selittää. Että jos jollain olisi tietoa tai ohje nii hyvä.
Kokeiles laittaa pyörä käyntiin ja kurkkaa aukeeko kokonaan. Kuulostaa samalta mitä itsekin ihmettelin mutta koneen ollessa käynnissä säätimet kyllä aukeavat kokonaan.