Speedy-94 kirjoitti:mä kyllä sanosin, et 85cc kawasakista,(2007) ei saa vakiona millään kaikkee tehoo irti, ja teho uupuu varsinki alakierroksilla. Homma hoituu, jos laittas teharin, mut se vaan on aika kallista. Kotarista sitte vaan sitä, että se on mun mielesta sillai aika "siro" ja kapea. Niissä 85cc kotareissa joita oon kokeillu on kyllä ottanu alakierrokset tosi hyvin,ja kaasuun vastaavuus on ollut hyvä.Kotari ois hyvä pyörä aloittelijalle, mutta se on 1000e muita kalliimpi, vaikka muuten tehoiltaan/laadultaan/kestävyydeltään ihan sama kuin muutkin pyörät. Jos on tonni ylimääräistä rahaa, osta Kotari, ja jos ei, niin Kawasaki on hyvä vaihtoehto.
Vai että teharin
Siis vähän riippuu minkä putken sinne tilalle vaihtaa, että lähteekö potku alhaalta pois vai tuleeko ylös lisää, mutta se pelkkä putki ei juurikaan kasiaiseen auta, et varmaan kovinkaan pitkään ole ollut crossin parissa, kun ei tietämyskään kova ole sinulla.
Kotari siro ja kapea?
Siis crossipyöränhän pitää olla kapea, ei liian leveällä pyörällä vaan yksinkertasesti voi ajaa crossia.