E: Pörneri sen sanoki jo
SMK;-) kirjoitti:Ja kaasarin säädöt on mitkä?
Voi olla rikkaalla, voi olla että pa-säädin on väärin säädetty, oliko pytyssä naarmuja?
Oretna kirjoitti:Sanoit vaihtaneesi öljyt, paljos oikeen pistit sinne tilalle ja kai otit vanhat pois?
RxDriver kirjoitti:Oretna kirjoitti:Sanoit vaihtaneesi öljyt, paljos oikeen pistit sinne tilalle ja kai otit vanhat pois?
Juu, ohjekirjan mukaan koneen kummallakin puolella on tyhjennysruuvit niinkuin olikin, no niistä otinkin öjlyt pois ja annoin jokusen aikaa lirua kunnes ei tullut enää tippaakaan pois, ennen sitä kävin lämmittämässä koneen, pistin sinne 7dl niinkuin liikkeessä neuvottiin laittamaan, öljy oli Motorexin 10W/30 2t+4t, jota kanssa suositeltiin..
Juha.N kirjoitti:Veikkaan että uus mäntä on liian tiukka aluksi ja muutenkin kaasarin säädöt päin persettä (tottakai ne on jos noilla "katupyörillä" ajetaan helvetin rikkaalla).
RxDriver kirjoitti:Juha.N kirjoitti:Veikkaan että uus mäntä on liian tiukka aluksi ja muutenkin kaasarin säädöt päin persettä (tottakai ne on jos noilla "katupyörillä" ajetaan helvetin rikkaalla).
Niinno Leif Holm anto nuo säädöt silloin mulle kun sain ton pyörän, ja se tais sen männän siihen vaihtaakkin,, en sitten tiedä onko nuo krossi- vai katusäädöt.. välityksetki on aika pitkät, 14/42, mutta saatana tuntuu kiihtyvän ku joku vitun kuriton aprilia rx..No mä ajelen sitä vähän "sisään" ja katon mitä se sitten sanoo
e. btw "tWinTurbo" voi mennä sinne katupuolelle puhumaan tuuninki virivirityksistä ja kuinka 155c ruma paskakasa keulii ja burnaa niin hirveesti.. (ei herneitä).. ja vaikka niihin tehoihin tottuukin tarkoittaako se sitä että se ei nostaisi tassua ja kiihtyisi niinkui krossin kuuluisi? koska oikeesti toi tuntuu niin lussulta ku lähtee kiihdyttämään..
RxDriver kirjoitti:Niinno Leif Holm anto nuo säädöt silloin mulle kun sain ton pyörän, ja se tais sen männän siihen vaihtaakkin,, en sitten tiedä onko nuo krossi- vai katusäädöt.. välityksetki on aika pitkät, 14/42, mutta saatana tuntuu kiihtyvän ku joku vitun kuriton aprilia rx..No mä ajelen sitä vähän "sisään" ja katon mitä se sitten sanoo
SMK;-) kirjoitti:Ensinnäkin, jos se mäntä olisi sinne liian suuri, niin ne koneen lämmöt nousisivat luokkaa puoli minuutti käytöllä yli. Että enpä usko tohon.
Sun pääsuuttimesikin on 10 numeroo liian suuri, kun avaset kaasun se saa niin paljon liikaa bensaa ettei varmaan keuli kunnolla.
Sitten vielä päälle tollaset yliylipitkät välitykset niin miten sen muka saisi keulimaan kaasusta? Ei mitenkään!
Mitä tohon käynnistymiseen tulee niin kylmänä tuo kalistus on ihan hyvä kikka, lämpösenä noilla säädöillä voi kampikammio olla täynnä bensaa...kaasu täysin auki aina kun potkaset lämpösenä, pese putsari ja laita uus tulppa, ellei pelaa niin opettele rivakampi potku.