AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

mikulov
Pyörä:
KTM SX-F 450 -14, TM 450 -05
Paikkakunta:
Kausala
Liittynyt:
30.4.2010 15:31
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut mikulov » 6.9.2011 14:52

[quote="JayDaddy"] Starvin-Marvin korvaa Van Horebeekin Belgian joukkueessa 8o ????
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut JM82 » 9.9.2011 8:50

Villi huhu kertoo, että Roczen aikoo ajaa viimeisen MM osakilpailun piikillä, nyt kun mestaruus on jo varmistunut. Ainakin kuvista päätellen pyörä on jo valmiina.

Kuva

Kuva
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 9.9.2011 9:16

Frossard ulkona Fermosta, ja MXdN myös auki.

Motocrossplanet kirjoitti:The winner of the Swedish and French rounds of the MX1-GP series this year went for further examination on his chest in Belgium this week and was found to be suffering from a lung infection that was causing a bubble to appear. Medical specialists advised that it would be dangerous to consider participating at the scenic hard-pack circuit near the east coast.
.
.
.
Frossard will have another x-ray on Monday to determine whether he will be able to represent his country at the 65th Motocross of Nations at St Jean D’Angely the following week.


Vaikka en tietenkään loukkaantumisia toivo, niin kyllä ois makee nähdä miten Pourcel vetäis tuossa raossa. CP ei ole mitään noista kevään/kesän Ameriiiikan tapahtumista kommentoinut ja tuo bashing mitä se on osakseen saanut yank-foorumeilla on aika kuumottaa. Tuossa ois hyvä paikka näyttää epäilijöille. :)
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
pecu_83
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
28.5.2008 10:18
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut pecu_83 » 9.9.2011 10:31

JM82 kirjoitti:Villi huhu kertoo, että Roczen aikoo ajaa viimeisen MM osakilpailun piikillä, nyt kun mestaruus on jo varmistunut. Ainakin kuvista päätellen pyörä on jo valmiina.


Roczen kertoi edellisen kisan jälkeisessä haastattelussa että hänen piti ajaa jo se kisa piikillä, muttei saanut pyörää tarpeeksi hyviin säätöihin. Toivottavasti nyt ajaa kun mestaruus on tosiaan jo plakkarissa. ;)
Wannabe
Pyörä:
kawa
Paikkakunta:
tku
Liittynyt:
8.7.2005 15:00
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Wannabe » 9.9.2011 10:32

Toivotaan että K-Rock Roczen ajais piikillä, vaikka tosiaan jossain vaiheessa olikin juttua ettei ne saanut jousitusta toimimaan tarpeeksi hyvin sillä pyörällä.

Tää Pala-Racewayn pattisuora + hyppy on kyllä aika mahtava! :)

Racer X
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Bream » 9.9.2011 13:39

Cairoli ja Roczen, kumpikin on sanonut ajavansa viimeisen GP:n savuttajalla. Saa nähdä miten matka etenee. :) Itse.. en niin välitä kaksitahdeista, kauhee melu ja metakka ilman kulkua, pitoa ja vääntöä. ;)
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 9.9.2011 14:08

Bream kirjoitti:Itse.. en niin välitä kaksitahdeista, kauhee melu ja metakka ilman kulkua, pitoa ja vääntöä. ;)


Kuten tässä. :) Videon lopussa vähän chitchatia 2T vehkeestä...



E: Jaa niin, tulipa nyt vasta mieleen että myös Iso-Britannia on vahva ehdokas podiumille Des Nations -säpinöissä: Wilson, Searle, Anderson. Ugh.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
pecu_83
Pyörä:
Suzuki RM 125
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
28.5.2008 10:18
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut pecu_83 » 9.9.2011 14:55

Wannabe kirjoitti:Tää Pala-Racewayn pattisuora + hyppy on kyllä aika mahtava! :)

Racer X


MXA kirjoitti:Q:How about the track?

A:The main changes are that the lanes are going to be white and and dirt will be added to get that deep loamy dirt, and the jumps will be bigger. It's not a track that amateurs will be able to ride.


Siltä tosiaan näyttää :D
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Bream » 9.9.2011 16:39

JayDaddy kirjoitti:Kuten tässä. :) Videon lopussa vähän chitchatia 2T vehkeestä...


Parasta tos pätkäs on youtuben kommentit jotka hurraa ja kehuu 2T vehkeitä ja niiden paluuta. :D
rossipoika
Liittynyt:
11.10.2007 19:46
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut rossipoika » 9.9.2011 19:01

Bream kirjoitti:Itse.. en niin välitä kaksitahdeista, kauhee melu ja metakka ilman kulkua, pitoa ja vääntöä.
Mielipiteet on kivoja, varsinki sillon ku niitä ei tarvitse perustella. Mutta jos ajetaan kuutiot vs kuutiot ni savuttaja hakkaa aina tehossa sekä VÄÄNNÖSSÄ. Ja kun ynnätään siihen vielä se, että kakstahti on kevyempi (vaikkei osien valuissa olekaan menty yhtä naurettavan pieniin seinämävahvuuksiin kuin nelarissa). Koneessa on vieläpä vähemmän pyöriviä ja edestakaisin liikkuvia massoja! Näiden pitäs vaikuttaa käsiteltävyyteen. Kumman eduks? Tää on tää nelarihuuma kovan mainostuksen ansiota. Tottakai tehtaat haluu että jengi vetää nelkuilla, saahan siitä enemmän katetta jo pyörän myydessään saati sitte kuin paljo niillä ajaminen maksaa enemmän. On vaan keksitty semmoset säännöt, että annetaan nelarille puolet tasotusta. Liekö raha sieläki takana? Tää on vaa mun mielipide :)
Nelarihan se on mikä möykkää pitää. Kilpailujen melumittauksissakin menee kakstahti nykyään paljon kivuttomammin läpi. Läheiseltä radalta tänne kantautuva "melusaastekin" on sitä pelkkää nelarin piereskelyä. Matalemmat äänet kantaa pidemmälle.
Miksei kakstahtisen nakki pitäis? Onko siellä niin paljo vaa enemmän tehoa? Viissatasesta ei voi enää sanoo etteikö sitä tulis tarpeeks tasasesti, sitä vaan tulee koko ajan niin PALJON :lol:
Cairoli ja Roczen, kumpikin on sanonut ajavansa viimeisen GP:n savuttajalla.

Toivottavasti molemmat vetää täysillä, eikä mitään näytösajoja.
Mahtivehkeiden paluuta odotellessa...
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut jot » 9.9.2011 19:16

rossipoika kirjoitti:
Bream kirjoitti:Itse.. en niin välitä kaksitahdeista, kauhee melu ja metakka ilman kulkua, pitoa ja vääntöä.
Mielipiteet on kivoja, varsinki sillon ku niitä ei tarvitse perustella. Mutta jos ajetaan kuutiot vs kuutiot ni savuttaja hakkaa aina tehossa sekä VÄÄNNÖSSÄ. Ja kun ynnätään siihen vielä se, että kakstahti on kevyempi (vaikkei osien valuissa olekaan menty yhtä naurettavan pieniin seinämävahvuuksiin kuin nelarissa). Koneessa on vieläpä vähemmän pyöriviä ja edestakaisin liikkuvia massoja! Näiden pitäs vaikuttaa käsiteltävyyteen. Kumman eduks? Tää on tää nelarihuuma kovan mainostuksen ansiota. Tottakai tehtaat haluu että jengi vetää nelkuilla, saahan siitä enemmän katetta jo pyörän myydessään saati sitte kuin paljo niillä ajaminen maksaa enemmän. On vaan keksitty semmoset säännöt, että annetaan nelarille puolet tasotusta. Liekö raha sieläki takana? Tää on vaa mun mielipide :)
Nelarihan se on mikä möykkää pitää. Kilpailujen melumittauksissakin menee kakstahti nykyään paljon kivuttomammin läpi. Läheiseltä radalta tänne kantautuva "melusaastekin" on sitä pelkkää nelarin piereskelyä. Matalemmat äänet kantaa pidemmälle.
Miksei kakstahtisen nakki pitäis? Onko siellä niin paljo vaa enemmän tehoa? Viissatasesta ei voi enää sanoo etteikö sitä tulis tarpeeks tasasesti, sitä vaan tulee koko ajan niin PALJON :lol:
Cairoli ja Roczen, kumpikin on sanonut ajavansa viimeisen GP:n savuttajalla.

Toivottavasti molemmat vetää täysillä, eikä mitään näytösajoja.
Mahtivehkeiden paluuta odotellessa...


Mielipiteet on vielä kivempia ku puhuu pelkkää paskaa. Kuutiotilavuus erojen säännöt on järkevät jos tiedät edes miten kumpikin moottori toimii. ÖÖ hakkaa tehossa ja väännössä nelarit :lol: jos antaa piikkitehoa/vääntöä enemmän, mitä sitten?

Ja kaikenlisäksi, tykkään ajaa 2t mopoilla piikillä varsinkin. En vaan ymmärrä minkä takia tästä asiasta pitää jauhaa joka helvetin paikassa. Jokainen saa ihan ite päättää kisoihin lähtiessä kumman pelin ottaa alle. Totuus vaan on että 4t tehokäyrillä kierrosajat on nopeampia.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 9.9.2011 19:54

Sitten muualle miekkaileen kuka nostaa eniten penkiltä, puuh.

Jotain (edes vähän) mielenkiintoista:
Ludde @ Offroadpro.fi kirjoitti:- Ja nyt kannattaa erityisesti katsoa MX1-luokan ensimmäinen erä livenä Mx-lifesta, sillä minua on pyydetty sinne kommentoijaksi. Jos siis netti toimii ja on ”Lontoo” hallussa, sunnuntaina linjoille.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
jot
Liittynyt:
29.9.2006 19:20
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut jot » 9.9.2011 20:19

JayDaddy kirjoitti:Sitten muualle miekkaileen kuka nostaa eniten penkiltä, puuh.


Ihan sen takia kirjotinkin

En vaan ymmärrä minkä takia tästä asiasta pitää jauhaa joka helvetin paikassa
Bream
Pyörä:
KTM 250SX-F ´07
Liittynyt:
14.9.2010 16:13
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Bream » 9.9.2011 20:39

Siis itse odotan ihan mielenkiinnolla ja innol tota viikonlopun GP:tä. Kun nähnyt jo miten Roczen kieputtaa pikkunelaria. On hyvin mielenkiintoista nähdä miten kaveri käsittelee piikkiä! Vähempää en kyl odota Cairoliltakaan.
Jaze
Pyörä:
KTM 125sx 2009
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
20.7.2005 22:09
Re: AMA Nationals, Supercross ja FIM Motocross

ViestiKirjoittanut Jaze » 9.9.2011 22:29

Tuosta syystä vois itekki kattoa ekan GP kisan tänävuonna. Mut jotenkin tuntuu, ettei tuo toteudu.
Ei riemulla rajaa kun crossilla ajaa!