Yamaha YZ Topic

plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 14.9.2006 19:59

sattuisko keneltäkään löytymään piikkiseen 1999 YZ:iin manuaalia tai vaikka netistä pdf:änä. ei googlesta äkkivilkasulla ainakaan löytynyt.
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
yz 490

ViestiKirjoittanut 201262 » 15.9.2006 21:46

ostetaan miesten crossipyörä,eli yz 490 83-
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 16.9.2006 13:58

myydään tosimiesten crossipyörä, jossa jopa mukavat alaväännöt ;) -> Yamaha yz 125 -01, kyselyjä jos kiinnostaa!
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
rodder
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 6:32
kaasarin säätöä.

ViestiKirjoittanut rodder » 4.10.2006 7:52

nyt ois hyvät vinkit tarpeen. pyöränä yamaha yz 250 vm 89 wr malli. joku edellisistä omistajista vaihtanut alkupeärisen kaasuttimen tilalle (keihin???) dellorton pyöreä luistisen kaasarin (en tiedä miksi) ja nyt se pitäis säätää. pyörä tuppaa hyytyä eli kastaa tulpan jos ei koko ajan vedä tuppi nurin kierrokset korkeella. eli esim siirtymillä rupeaa melko nopeasti röpöttämään ja meinaa tumpata. lääke tähän on ollu kytkin pohjaan ja kierroksia kunnolla. ikävää huudattaa tuolla tien varrella sitä. eli seos ruuvin säätö vinkkiä please. onko noissa kaasareissa muita säätöjä kuin se seos ruuvi? kiitokset vastanneille jo näin etukäteen.
DURA
Paikkakunta:
pohja
Liittynyt:
26.5.2005 17:57
Re: kaasarin säätöä.

ViestiKirjoittanut DURA » 4.10.2006 12:28

rodder kirjoitti:nyt ois hyvät vinkit tarpeen. pyöränä yamaha yz 250 vm 89 wr malli. joku edellisistä omistajista vaihtanut alkupeärisen kaasuttimen tilalle (keihin???) dellorton pyöreä luistisen kaasarin (en tiedä miksi) ja nyt se pitäis säätää. pyörä tuppaa hyytyä eli kastaa tulpan jos ei koko ajan vedä tuppi nurin kierrokset korkeella. eli esim siirtymillä rupeaa melko nopeasti röpöttämään ja meinaa tumpata. lääke tähän on ollu kytkin pohjaan ja kierroksia kunnolla. ikävää huudattaa tuolla tien varrella sitä. eli seos ruuvin säätö vinkkiä please. onko noissa kaasareissa muita säätöjä kuin se seos ruuvi? kiitokset vastanneille jo näin etukäteen.


yleensähän vakio säädöt on hyvät eli mun ymmärryksen mukaan 1.5 kierrosta auki??mut ei vika oo välttämättä kaasarin säädöissä. mulla on toi yamaha yz250wr -92 nii siinä oli viimetalvena yhdestä läpästä lohkennu pala pois jolloin tuli samanlaisia oireita. läpät ovat imukaulan takana sylinterissä ja ite ostin silloin sinne boysenin teholäpät nii on toiminu hyvin mut jos niissä ei näy halkeamia ja ne menee kiinni nii niitä ei silloin kannata vaihtaa
Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 4.10.2006 18:30

YELP!

Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->

Paras tapaus mun kannalta olisi jos jollain löytyis tyhjän panttina olevat osat. Mitä eri merkkejä on tehoputkien suhteen ja mitkä olisivat parhaimpia. Vai onko niissä mitään eroa? Sivistäkää.
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
rodder
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 6:32

ViestiKirjoittanut rodder » 4.10.2006 20:11

kiitti dura vinkistä pitää tsekata ne läpät jos ei toi kaasarin säätö auta.
JayDaddy
Pyörä:
YZ450F '17
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
20.9.2003 13:23

ViestiKirjoittanut JayDaddy » 5.10.2006 8:43

Pate79 kirjoitti:YELP!

Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->


Kattelin tosta nopeesti FMF:fän sivuja, ja siellä näyttäis olevan tolle vuosimallille ihan oma putki. Ei oo muita vuosimalleja sille merkattu.
Stylish as usual @ 2006
@ Twitter
Pate79
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
14.1.2005 19:03

ViestiKirjoittanut Pate79 » 5.10.2006 8:52

JayDaddy kirjoitti:
Pate79 kirjoitti:YELP!

Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->


Kattelin tosta nopeesti FMF:fän sivuja, ja siellä näyttäis olevan tolle vuosimallille ihan oma putki. Ei oo muita vuosimalleja sille merkattu.


Tota mä pelkäsinkin. Kiinikkeet ovat ihan erilailla kuin 00 ja 01 malleissa. Onko FMF:llä omaa maahantuojaa? Mistä yleensä hankitte teharit? Tää on ihan uus juttu mulle. Kuinka paljon pelkkä änärin hankkiminen vaikuttaa pyörään? Jostakin luin, että ylätehoihin olis jotain merkitystä.
Copywrite By: WhatEver.fi

-Mies joka tekee tyhjällä tiellä ohitusharjoituksia-
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33

ViestiKirjoittanut fuelmx » 5.10.2006 9:12

Pate79 kirjoitti:
JayDaddy kirjoitti:
Pate79 kirjoitti:YELP!

Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->


Kattelin tosta nopeesti FMF:fän sivuja, ja siellä näyttäis olevan tolle vuosimallille ihan oma putki. Ei oo muita vuosimalleja sille merkattu.


Tota mä pelkäsinkin. Kiinikkeet ovat ihan erilailla kuin 00 ja 01 malleissa. Onko FMF:llä omaa maahantuojaa? Mistä yleensä hankitte teharit? Tää on ihan uus juttu mulle. Kuinka paljon pelkkä änärin hankkiminen vaikuttaa pyörään? Jostakin luin, että ylätehoihin olis jotain merkitystä.

Ei taida olla FMF:llä maahantuojaa tällä hetkellä. Ennen se oli Motofocus Forssasta. Soita sinne jos niillä olis jäänyt noita vanhoja hyllyyn.

Muuta keskustelua-topicissa oli juttua hetki sitten tuosta pelkästä änkkärin vaihdosta.
---==[fuel]==---
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 5.10.2006 21:36

Mahtaiskohan 80cc yz -84 koneeseen sopia 91 sylinteriä?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 5.10.2006 23:29

Mahtaakohan -84 kasikymppi olla edes vesipeli?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 6.10.2006 5:23

Keijo-crossi kirjoitti:Mahtaiskohan 80cc yz -84 koneeseen sopia 91 sylinteriä?
on vesikone,mutta ei käy.
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 6.10.2006 13:02

No joo se 91 sylinteri näyttikin aika uudelta tohon 84 verrattuna. Vitsi ku ei oikee taida löytyy poraamattomia sylintereitä noihin vehkeisiin tai edes sellanen johon menis viel 3 mäntää tai enemmänkin.
rodder
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
3.9.2006 6:32

ViestiKirjoittanut rodder » 8.10.2006 19:48

vielä asiaa tuosta 250 yz kaasarista eli pyöränä yamaha yz 250 vm 89. kaasari vaihdettu dellortoon, syytä en tiedä. tarkka malli on phsb 38 LD suuttimet tällä hetkellä: pääsuutin 185 sitten on 2 muuta suutinta en tiedä mitkä suuttimet nämä ovat. toinen on varmaan tyhjäkäynti suutin mutta tuo 3 suutin on mysteeri. pääsuuttimen siis tunnistan mutta nämä 2 muuta on epäselviä. toinen on n 3 cm pitkä putki jossa reikä läpi asti ja sivuilla on reikiä kanssa lukema tässä suuttimessa 70 sitte on pienemppi suutin, tämä on saman näköinen kuin pää suutin mutta pienempi lukema tässä suuttimessa 52. jos joku voisi nää suuttimet mulle selittää niin olisin tosi kiitollinen. miltä noi suuttimet muuten kuulosta edellä mainittuu pyörään? tulppa on menny melkeen joka reissulla eli käy rikkaalla kai? tyhjä käyntiä ei oikeen saatu säädettyä. neula laskettiin alimpaan asentoon tänään ja käynti parani kyllä mutta ei tarpeeks. porukka on ihmetelly että onko mulla huikka päällä kun kuulostaa sille. huomenna ois tarkoitus mennä mopo.sporttiin ostamaan 1 tai 2 pykälää pienempi pää suutin ja pykälän tai 2 isompi tyhjäkäyntisuutin kaveri veikkas että näillä eväillä pyörän kulku varmaan paranisi ja tulppien pimeneminen lakkaisi. minkä kokoinen heihin tohon yammuun kuuluu alunperin? jos jollain on ylimääräisenä sellainen hyllyssä niin saa tarjoilla. kiitokset vastanneille näin etu käteen.