rodder kirjoitti:nyt ois hyvät vinkit tarpeen. pyöränä yamaha yz 250 vm 89 wr malli. joku edellisistä omistajista vaihtanut alkupeärisen kaasuttimen tilalle (keihin???) dellorton pyöreä luistisen kaasarin (en tiedä miksi) ja nyt se pitäis säätää. pyörä tuppaa hyytyä eli kastaa tulpan jos ei koko ajan vedä tuppi nurin kierrokset korkeella. eli esim siirtymillä rupeaa melko nopeasti röpöttämään ja meinaa tumpata. lääke tähän on ollu kytkin pohjaan ja kierroksia kunnolla. ikävää huudattaa tuolla tien varrella sitä. eli seos ruuvin säätö vinkkiä please. onko noissa kaasareissa muita säätöjä kuin se seos ruuvi? kiitokset vastanneille jo näin etukäteen.
Pate79 kirjoitti:YELP!
Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->
JayDaddy kirjoitti:Pate79 kirjoitti:YELP!
Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->
Kattelin tosta nopeesti FMF:fän sivuja, ja siellä näyttäis olevan tolle vuosimallille ihan oma putki. Ei oo muita vuosimalleja sille merkattu.
Pate79 kirjoitti:JayDaddy kirjoitti:Pate79 kirjoitti:YELP!
Uusi tehoputki ja änäri pitäis hommata, mutta matkalla on pieni ongelma. Mitkä vuosimallit ovat yhteensopivia 1999 125cc yz kanssa? Allrightin kuvastossa on vaan 02->
Kattelin tosta nopeesti FMF:fän sivuja, ja siellä näyttäis olevan tolle vuosimallille ihan oma putki. Ei oo muita vuosimalleja sille merkattu.
Tota mä pelkäsinkin. Kiinikkeet ovat ihan erilailla kuin 00 ja 01 malleissa. Onko FMF:llä omaa maahantuojaa? Mistä yleensä hankitte teharit? Tää on ihan uus juttu mulle. Kuinka paljon pelkkä änärin hankkiminen vaikuttaa pyörään? Jostakin luin, että ylätehoihin olis jotain merkitystä.