Pearl kirjoitti:Mettässä taas ei vääntö lopu kesken
Vai että mettässä ei vääntö lopu kesken piikkisestä krossista..
Noh, mielipiteensä tietty kullakin.
Pearl kirjoitti:Mettässä taas ei vääntö lopu kesken
AlluMan kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mettässä taas ei vääntö lopu kesken
Vai että mettässä ei vääntö lopu kesken piikkisestä krossista..
Noh, mielipiteensä tietty kullakin.
Pearl kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mettässä taas ei vääntö lopu kesken
Vai että mettässä ei vääntö lopu kesken piikkisestä krossista..
Noh, mielipiteensä tietty kullakin.
No, oon nyt omistanu ton 2 päivää.. No kyllä alkaa ihan uus michelinin nappulakumi sutimaan mettässä ennenkö vääntö loppuu.. Siis kyllä mä kaverin -05 kotarilla ajelin kanssa, niin ei se vääntäny läheskää niin paljoa Siin on 13/50 välit, varmaan ne koneen välitykset vähä erilaiset.. Ei se keulinukkaa yhtään niin hyvin ku toi... Ja tässähän oli magneetossa joku palanen lisää, että on enemmä massaa ni luonollisesti hyrrävoimaa lisää, että siitäkin sitä vääntöä tulee.
Nojoo, eiköhän nuokin "väännöt" ala kyllästyttämään jos jotain 450cc nelari crossia pääsee testaamaan
E:niin ja kyllä se kaverin kotari huipuissa vie kyllä ihan reilusti..
Pearl kirjoitti:AlluMan kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mettässä taas ei vääntö lopu kesken
Vai että mettässä ei vääntö lopu kesken piikkisestä krossista..
Noh, mielipiteensä tietty kullakin.
No, oon nyt omistanu ton 2 päivää.. No kyllä alkaa ihan uus michelinin nappulakumi sutimaan mettässä ennenkö vääntö loppuu.. Siis kyllä mä kaverin -05 kotarilla ajelin kanssa, niin ei se vääntäny läheskää niin paljoa Siin on 13/50 välit, varmaan ne koneen välitykset vähä erilaiset.. Ei se keulinukkaa yhtään niin hyvin ku toi... Ja tässähän oli magneetossa joku palanen lisää, että on enemmä massaa ni luonollisesti hyrrävoimaa lisää, että siitäkin sitä vääntöä tulee.
Nojoo, eiköhän nuokin "väännöt" ala kyllästyttämään jos jotain 450cc nelari crossia pääsee testaamaan
E:niin ja kyllä se kaverin kotari huipuissa vie kyllä ihan reilusti..
Pearl kirjoitti:No enpähän ite alottanu. Kysyin IHAN MIELENKIINNOSTA että turha tulla vittuilee:"vitun evo tämmöstä pyörää ei osteta sen takia että halutaan päästä lujaa!!11"että kuinka raskailla tommonen piikkinen sx, vm -03 jaksaa mennä, en todellakaa mitää 15/38 välejä toho laittamassakaa!
Ja että onko noissa sx:ien koneissa suurikin ero vaihteiston välityssuhteissa?
smoliski kirjoitti:Pearl kirjoitti:No enpähän ite alottanu. Kysyin IHAN MIELENKIINNOSTA että turha tulla vittuilee:"vitun evo tämmöstä pyörää ei osteta sen takia että halutaan päästä lujaa!!11"että kuinka raskailla tommonen piikkinen sx, vm -03 jaksaa mennä, en todellakaa mitää 15/38 välejä toho laittamassakaa!
Ja että onko noissa sx:ien koneissa suurikin ero vaihteiston välityssuhteissa?
Jos nyt tohon kaveris mopoon vertaat, niin hänellä 5 vaihdetta. Ja sulla pitäs olla 6? Niin onhan niissä silloin väkisin eroja. Ja ite oon 14/50 välit todennu hyväks.
smoliski kirjoitti:Joo sori. Niin onkin. Menee vuosimallit jo sekasin. -03, -04, -05 on 5 vaihteisia ja sitten taas -06 jo 6 pykälää. Eikös se näin mennyt? Kertokoon joku muu joka paremmin muistaa..
Pearl kirjoitti:smoliski kirjoitti:Joo sori. Niin onkin. Menee vuosimallit jo sekasin. -03, -04, -05 on 5 vaihteisia ja sitten taas -06 jo 6 pykälää. Eikös se näin mennyt? Kertokoon joku muu joka paremmin muistaa..
Ei, kaverilla on -05 tyla rattray, niinkun sullaki, niin siinähän on -06 normi sx:än kone, niin 5 vaihettahan siinäkin on. Olisko sitte 07 ja siitä uudemmat 6 vaihteisia? En tiedä, exc;t ainaki on yleensä 6 vaihteisia.
smoliski kirjoitti:Pearl kirjoitti:smoliski kirjoitti:Joo sori. Niin onkin. Menee vuosimallit jo sekasin. -03, -04, -05 on 5 vaihteisia ja sitten taas -06 jo 6 pykälää. Eikös se näin mennyt? Kertokoon joku muu joka paremmin muistaa..
Ei, kaverilla on -05 tyla rattray, niinkun sullaki, niin siinähän on -06 normi sx:än kone, niin 5 vaihettahan siinäkin on. Olisko sitte 07 ja siitä uudemmat 6 vaihteisia? En tiedä, exc;t ainaki on yleensä 6 vaihteisia.
Mistä muuten tieto että rattrayssä -06 vm kone?