80/85cc Crossi infoa.

gilera-tg
Pyörä:
kawasaki kx 125cc
Liittynyt:
25.4.2006 16:50

ViestiKirjoittanut gilera-tg » 15.7.2007 12:21

:) :)
joo mut siis EN mä ois sitä ostanu. (700e) -98)

vaan serkku. ja mä niinku autan sitä siin ku se on niin avuton jätkä . :|
race-x
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
28.6.2007 15:00

ViestiKirjoittanut race-x » 15.7.2007 22:58

mors...Onkos kellään kokemusta tollasesta Tm mx 80cc:stä vuodelta 1997...;)
race-x
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
28.6.2007 15:00

ViestiKirjoittanut race-x » 15.7.2007 22:59

mors...Onkos kellään kokemusta tollasesta Tm mx 80cc:stä vuodelta 1997...;)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 15.7.2007 23:11

Toihan on jo kaikin puolin moderni temmi, nestekytkin ja kaikkee ;-). Noin vanhat pyörät vaan ei tapaa olla kovin kaksisessa kunnossa. Enkä tarkoita ulkonäköä, mitä sen väliä, mutta kun ne huollot tapaa olla viimeset 5v. jo tyystin laiminlyöty.
Ja tuo on sitten 95% todennäkösyydellä isopyöränen, eli piikin rungolla ja iskareilla, suurin osa 16/19"'kin on tehty isopyöräsestä => vakaampi kyllä ajaa pitkällä swingillä ja rungolla, mutta sopii paremmin isolle kuskille.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
race-x
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
28.6.2007 15:00

ViestiKirjoittanut race-x » 15.7.2007 23:15

SMK;-) kirjoitti:Toihan on jo kaikin puolin moderni temmi, nestekytkin ja kaikkee ;-). Noin vanhat pyörät vaan ei tapaa olla kovin kaksisessa kunnossa. Enkä tarkoita ulkonäköä, mitä sen väliä, mutta kun ne huollot tapaa olla viimeset 5v. jo tyystin laiminlyöty.
Ja tuo on sitten 95% todennäkösyydellä isopyöränen, eli piikin rungolla ja iskareilla, suurin osa 16/19"'kin on tehty isopyöräsestä => vakaampi kyllä ajaa pitkällä swingillä ja rungolla, mutta sopii paremmin isolle kuskille.


Kyseinen pyörä on piikin rungolla ja siinnon 21/18 vanteet...entäs kun pyörä on tällähetkellä erään liikkeen omistuksessa...pitäisihän siihen sitte olla tehty huoltoa ym. :P
gilera-tg
Pyörä:
kawasaki kx 125cc
Liittynyt:
25.4.2006 16:50

ViestiKirjoittanut gilera-tg » 15.7.2007 23:17

race-x kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Toihan on jo kaikin puolin moderni temmi, nestekytkin ja kaikkee ;-). Noin vanhat pyörät vaan ei tapaa olla kovin kaksisessa kunnossa. Enkä tarkoita ulkonäköä, mitä sen väliä, mutta kun ne huollot tapaa olla viimeset 5v. jo tyystin laiminlyöty.
Ja tuo on sitten 95% todennäkösyydellä isopyöränen, eli piikin rungolla ja iskareilla, suurin osa 16/19"'kin on tehty isopyöräsestä => vakaampi kyllä ajaa pitkällä swingillä ja rungolla, mutta sopii paremmin isolle kuskille.


Kyseinen pyörä on piikin rungolla ja siinnon 21/18 vanteet...entäs kun pyörä on tällähetkellä erään liikkeen omistuksessa...pitäisihän siihen sitte olla tehty huoltoa ym. :P



joo on kokemust:D löytyy tommone 85cc piikin rungol.
Tm paskat puolet on siinä että varaosa puoli on nii hyvä että pelkät jarrupalat löytyy hyvästä liikkeestä :) :)

ja toi tm nimi on vähä semmone ettei oo mikää suosittu.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 15.7.2007 23:18

Kuule, niin ne vaihtopyörät aina on. Että käyt vaan katsoon ja testaan sen huolella, semmosen kanssa joka jotain niistä tajuu. Ja jos on luotettava liike, niin kysy miten ne tulis vastaan jos vaikka kuukaudesn sisään jotain kriittistä hajoo, käy ilmi et kone on loppu, tms.

E: Älä viitsi mopopoju jauhaa saissea, temmiin löytyy kaikkiosat Tampereelta maahatuojlata.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
race-x
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
28.6.2007 15:00

ViestiKirjoittanut race-x » 15.7.2007 23:22

suzuki-s kirjoitti:
race-x kirjoitti:
SMK;-) kirjoitti:Toihan on jo kaikin puolin moderni temmi, nestekytkin ja kaikkee ;-). Noin vanhat pyörät vaan ei tapaa olla kovin kaksisessa kunnossa. Enkä tarkoita ulkonäköä, mitä sen väliä, mutta kun ne huollot tapaa olla viimeset 5v. jo tyystin laiminlyöty.
Ja tuo on sitten 95% todennäkösyydellä isopyöränen, eli piikin rungolla ja iskareilla, suurin osa 16/19"'kin on tehty isopyöräsestä => vakaampi kyllä ajaa pitkällä swingillä ja rungolla, mutta sopii paremmin isolle kuskille.


Kyseinen pyörä on piikin rungolla ja siinnon 21/18 vanteet...entäs kun pyörä on tällähetkellä erään liikkeen omistuksessa...pitäisihän siihen sitte olla tehty huoltoa ym. :P



joo on kokemust:D löytyy tommone 85cc piikin rungol.
Tm paskat puolet on siinä että varaosa puoli on nii hyvä että pelkät jarrupalat löytyy hyvästä liikkeestä :) :)

ja toi tm nimi on vähä semmone ettei oo mikää suosittu.


Mutta tärkeintähän on se että kone ei heti lasahda kun revittelee ekan kerran kunnolla...joten onko tm siis laatupeli vai ei???
Janttura
Pyörä:
Zx9r Ninja
Paikkakunta:
Vihti
Liittynyt:
18.10.2006 9:31

ViestiKirjoittanut Janttura » 15.7.2007 23:30

Voin sanoa että jos meet ostaan vm.07 tm suoraan maahantuojalta ni kyl laatupeli on, mutta eihän sitä tiedä moottorin luonteesta? nehän voi aina temppuilla!
Ei riemulla rajaa ku raisulla ajaa....
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 15.7.2007 23:31

No ei itselläni ainakaan kovin luotettavaa kuvaa TM:stä ole, italiaanohan se on. Mut ainakin vaihteistot tuppaa paukkumaan tuon ikäisissä temmeissä etc. Siis 90-luvun tm:ssä, niitäkun muutamaa sivusta saanut seurata,,,
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 15.7.2007 23:47

SMRreisinki (voisitko itselles huonommin sopivaa nikkiä valita?) puhuu taas niin täyttä sooppaa kun vaan tuutista tulla voi. Heti huomaa, ettei omaa kokemusta ole yhtään ja kommentit perustuu johonkin vuosia räystään alla seisseeseen raattoon, jolla on ajettu vettä ja ATF:ää sekasin laatikossa sen jälkeen kun vuosien mittaan ensin kaikki on ruostunut siellä pilalle. TM:stä ainoo jossa on "heikko" laatikko on piikki, eikä nekään yhtään sen heikompia kuin mm. jampit ja hondat. Sattuu nimittäin oleen kasiainen piikin laatikolla, että et varmaan saa 80cc:ssä rikki jos yhtään asiallisesti on pidetty.

Voe helkkari näitä paskapuheita porukalta, joka ei tiedä mistään mitään, mutta yrittää kaikkensa päästä pätemään siinä toivossa ettei kukaan muukaan tiedä!
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
race-x
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
28.6.2007 15:00

ViestiKirjoittanut race-x » 16.7.2007 1:02

SMK;-) kirjoitti:SMRreisinki (voisitko itselles huonommin sopivaa nikkiä valita?) puhuu taas niin täyttä sooppaa kun vaan tuutista tulla voi. Heti huomaa, ettei omaa kokemusta ole yhtään ja kommentit perustuu johonkin vuosia räystään alla seisseeseen raattoon, jolla on ajettu vettä ja ATF:ää sekasin laatikossa sen jälkeen kun vuosien mittaan ensin kaikki on ruostunut siellä pilalle. TM:stä ainoo jossa on "heikko" laatikko on piikki, eikä nekään yhtään sen heikompia kuin mm. jampit ja hondat. Sattuu nimittäin oleen kasiainen piikin laatikolla, että et varmaan saa 80cc:ssä rikki jos yhtään asiallisesti on pidetty.

Voe helkkari näitä paskapuheita porukalta, joka ei tiedä mistään mitään, mutta yrittää kaikkensa päästä pätemään siinä toivossa ettei kukaan muukaan tiedä!


Hyvä että niitä viisaitakin löytyy...;)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 16.7.2007 1:08

Omaa kokemusta 4 TM:n matkalta yhteensä liki 300h ja vm:t -92->-05/-07.

TM on muuten likimain joka suhteessa poikkeava italialainen. Mun pyörä on hyvä osoitus siitä, peli oli justiinsa semmonen kuin sovittu ja kaikki tip top.

Omaa kokemusta on myös mm. italiaanojen "tieteellisestä" tutkimuksesta sen verran, etten voinut välttyä ennakkoluuloilta 7/-05 mopoo odotellessa.

TM racing ja italiaano yleistäen voi hyvin verrata katalonia vs. espanja yleistäen.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
n231
Liittynyt:
14.6.2007 13:40
kaasutimen säädöt

ViestiKirjoittanut n231 » 21.7.2007 12:55

voisko joku kertoa sopivat säädöt yz:n kaasuttimeen kun en saa niitä millään kohdalleen.
2strokepower
Pyörä:
yamaha wr 125x -11, kawasaki kx 80
Paikkakunta:
inari
Liittynyt:
17.8.2007 18:58

ViestiKirjoittanut 2strokepower » 21.8.2007 22:25

ktm:mään on ainakin kalliimmat varaosat mitä muihin merkkeihin