Husqvarna wr-keskustelua

motoriikka651
Pyörä:
kx450f

ViestiKirjoittanut motoriikka651 » 18.10.2005 23:34

no sehän riippuu taas aika lailla virtalukon paikasta ja siitä tumpelosta joka sitä yrittää ohittaa.
Jarppi*

ViestiKirjoittanut Jarppi* » 24.10.2005 14:23

Noniin eli ois hussen wre supermoto hakusessa mutta sain tosi hyvän tarjouksen hussen wr josta on tehty supermoto,eli pidemmittä puheitta onko virhe ostaa wr kadulle?
-kulutus
-männänvaihtoväli
-linkkiä huoltoväleihin muutenkin?
-mitä huonompaa kun wre? parempaahan on teho(39hp)
Jätänkö ostamatta? taitoa on huoltaa mutta meneekö kaikki aika sit rassaamiseen ja hintaakin sille touhulle varmasti tulee.
MotoRider

ViestiKirjoittanut MotoRider » 24.10.2005 14:24

Kirjoitin vahingossa veljeni nickillä ton kysymyksen.^^
Oretna
Pyörä:
450 crf

ViestiKirjoittanut Oretna » 24.10.2005 16:01

Ja kirjoitit myös vahingossa väärään paikkaan. Eli piikkipuolelle mars.
MotoRider

ViestiKirjoittanut MotoRider » 24.10.2005 16:56

Menempä sinne kyselemään. Sattui pikkuvirhe kun hakua käytin ;)
Myrkky

ViestiKirjoittanut Myrkky » 9.11.2005 19:15

Miten usein tossa wr:ssä pitää vaihtaa mäntä? mitä hyviä ja huonoja puolia?
Blackfoot
Pyörä:
Suzuki RM-Z 250 -08

ViestiKirjoittanut Blackfoot » 9.11.2005 23:53

aki.kyto kirjoitti:Miten usein tossa wr:ssä pitää vaihtaa mäntä? mitä hyviä ja huonoja puolia?

Huonoja puolia on, että ei sovellu katukäyttöön.
SMK;-)

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 10.11.2005 17:46

Ja kukas saakelin pimpelipompeli kaahas tänään iltapäivällä Kuljussa ja motarilla WR:llä? Kaverina puolikas temmi.

T: Se enskakuski, jonka naapurimettän ajoluvan pilasitte tolla korttelirallilla!

E: Terba, kun et aiheuta ongelmia minulle, niin en minäkään sinulle, sovitaanko näin? Ei siis enää kaahailuja ja ruopimisia asemakylässä...Ja jos tästä tulee joku "mä oon vähä kovempi ku sä" -fiilis, niin ihan vapaasti vaan. Olet sä. Hyppää joskus kyytiin, pääset ajamaan ihan oikeaa enskaa.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
_EPI
Pyörä:
KTM EXC 530

ViestiKirjoittanut _EPI » 10.11.2005 23:04

SMK;-) kirjoitti:Ja kukas saakelin pimpelipompeli kaahas tänään iltapäivällä Kuljussa ja motarilla WR:llä? Kaverina puolikas temmi.

T: Se enskakuski, jonka naapurimettän ajoluvan pilasitte tolla korttelirallilla!

E: Terba, kun et aiheuta ongelmia minulle, niin en minäkään sinulle, sovitaanko näin? Ei siis enää kaahailuja ja ruopimisia asemakylässä...Ja jos tästä tulee joku "mä oon vähä kovempi ku sä" -fiilis, niin ihan vapaasti vaan. Olet sä. Hyppää joskus kyytiin, pääset ajamaan ihan oikeaa enskaa.

hahaha =D sirkku tulee pätkiin terban , vaikka ei pääse raatotemmillänsä eteen eikä taakse :D
EPI

"live To Ride, ride to live" ENITEN!
SMK;-)

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 11.11.2005 1:47

No voi helvetti, eikö mikään mene kaaliin?
Teitä katuhomoja "vihataan" täällä ihan vaan sen takia, koska aiheutatte harmia meille, jotka haluavat ihan oikeasti harrastaa näitä offroad-lajeja.

Kisaenska kurit poistettuina riipivine äänineen lähiössä on jo ilman liikennerikkomuksiakin sellainen kiukun aihe paikallisille asukkaille, ettette ymmärrä alkuunkaan. Eikä se auta yhtään, vaikka paikallisella kisakuskilla onkin hyvät suhteet paikallisiin mammoihin ja yhteisymmärrys jostain yksittäisestä säätöajosta, esimerkiksi. Te kertakaikkiaan pilaatte kaikkien tämän saitin ihmisten harrastusta, hankaloitatte sitä ja haittaatte kaikin tavoin. Ajopaikan menettäminen (monta tuntia monen ihmisen talkootyötä reitin eteen ja sitä ennen puhelinkuluja ja ympäristölupis summalla sietokyvyn rajoilta) luvattomien "reviirin" laajentamisten vuoksi tai holtittoman häiriköinnin, voidaan verrata ihan samaan tuskaan kuin paikallisella kiekkoseuralla tulisi jäähallin tuhopoltosta.

Terba saa minun puolestani olla kuinka kovis hyvänsä, itse en ole. Ehdotukseni tarkoitti hyvää, otan milloin vaan kenet tahansa, vaikka sinut atomi, autoni kyytiin ja vien mukanani ajamaan enskaa, hyvällä tarkoituksella. Haluan näyttää mihin nämä laitteet on tehty, ja voin näyttää sellaisia paikkoja, josta ette uskoisi pyörällä pääsevän -yllätykseksenne ne menvät kuin heittämällä. Voin myös näyttää paikkoja, jotka näyttävät helpoilta, mutta niihin ajaessaan huomaa pahasti erehtyneensä. Haluan tehdä sen teille! Siitä joko viriää kiinnostus lajiin, johon tarkoitetuilla pyörillä ajatte, tai sitten ei. Toivottavasti, kaikkien offroad-kuskien puolesta, siitä ainakin seuraa pieni muutos käyttäytymiseen liikenteessä.

Ja lopuksi, Karhusen kölville: Minun temmini ei tule 5 vuoden iässäkään olemaan niin raato kuin sinun kotarisi vuoden iässä. Yhden tämän klopin entisen pelin "entisöineenä" voin ainakin suositella yhtä henkilöä kenen vanhaa pyörää ei kannata ostaa, hänellä ei ole alkeellisintakaan käsitystä kisaenskan huollosta. Ja BTW, olen sentään eukoissa nopeudessa paremmassa puolikkaassa, 4/9 tänä vuonna kisanneista, koita pistää omassa sarjassasi paremmaksi Eetu!
_EPI
Pyörä:
KTM EXC 530

ViestiKirjoittanut _EPI » 12.11.2005 18:31

ensinnäkin, varmaan kaikki jotka päristää kovilla kisaenduroilla ei vetä kadulla, ainakaan pelkästään... toinen juttu, että se mun vanha ktm oli vaan vuoden mulla, en panostanu siihen yhtään. vaihdoin sen sen takia, ett se oli jo niin huonossa kunnossa, ja sain paremmat rahat ku vaihdoin sen, nyt on uus pyörä, ja konetta on huollettu koko ajan..juuri vaihdettiin kaikki koneen laakerit, kiertokanki ja mäntä... toinen juttu, että ajan ite Lauri salosen kanssa, tai oon käyny monta kertaa ajamassa, ja kysyin ni sä et kerkee mihinkään, ja mennään vaan kokeilemaan, katotaan miten käy... ja näytät paikkoja mistä sä pääset, mutta me ei? no voijumalauta, eihän niissä pirkkalan reiteissäkään ole mitään vaikeeta, perusbaanaa senku myrkyttää... tehotankki sun muut, so easy easy... håhå lål kesällä tai talvella, oon aina valmis!
EPI

Lauri-
Pyörä:
Husqvarna TE450

ViestiKirjoittanut Lauri- » 12.11.2005 19:34

Itse olen niin paska ajaan, että en tiä mikä käytäntö yleensä on, mutta mulle on täysin sama onko pyörä mulla 2kk vai 2vuotta, pidän siittä aina hyvää huolta.

Mikäs on tehotankkia astetta vaikeempi paikka? Entä helpompi?
plank

ViestiKirjoittanut plank » 12.11.2005 20:14

hei atomi, jos oot kerran noin superprå nii ajatko kisaa? missä luokassa?? ja vaikuttaako ajokaveri sun taitoihis? mä ajelen vaikka petri pohjamon jaa salosen valtterin nii tekeekö se musta paremman kuskin ku ajaisin vaan ton mun tasosen kaverin kaa? toki ne proot osaa antaa pieniä vinkkejä, mutta ei ne susta proota tee. vai?
_EPI
Pyörä:
KTM EXC 530

ViestiKirjoittanut _EPI » 12.11.2005 21:41

kertaakaan sanonu että oon pro, eikä ne tee proota, sanoin että esim salonen sun muut on sanonu ,että sirkku ei kerkee mihkään, eikä kerkeekkä... mä oon ihan beginneri kans... ja oisinhan mäkin voinu ekaa pyörää pitää "kunnossa" , mutta vaihdoin samantien uuteen ja pidän sitä kunnossa, thats
it. ja en ajaa kisaa koska ei oo kuljetuskalustoo...
EPI

SMK;-)

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 12.11.2005 23:17

Atomi hyvä, kommenttiesi perusteella on selvää, ettet ole Pirkkalan reittiä koskaan ajanut. Toivottavasti tiedät jo, että kaasulinjalla ja sen huoltotiellä ajaminen on EHDOTTOMASTI KIELLETTY, se on varattu ympärivuotisesti kevyen liikenteen käyttöön. Poikkeuksena vain hevoset ja 2 kohtaa, joissa enduroreittiä hetkellisesti poikkeaa kaasulinjalla/ylittää sen.
Voin järjestää huomenna aikaa lähteä näyttämään sinulle mistä reitti kulkee, jalan tai ajaen.

Mikäli kuitenkin olen erehtynyt suhteesi, ja myrkyttämisesi REITILLÄ tarkoittaa muutakin kuin bensan lorottamista ylivuotoletkuista luontoon, suosittelen että työnnät moposi Markun autoon ja suuntaat ensimmäiseen mahdolliseen kilpailuun. Itse nimittäin harjoittelen tuolla juuri siksi, ettei vielä missään kilpailussa ole tullut vastaan niin vaikeaa maastoa. Ajan siis koko 4.4km reittiä, enkä sitä helppoa 1.7km osuutta.