No voi helvetti, eikö mikään mene kaaliin?
Teitä katuhomoja "vihataan" täällä ihan vaan sen takia, koska aiheutatte harmia meille, jotka haluavat ihan oikeasti harrastaa näitä offroad-lajeja.
Kisaenska kurit poistettuina riipivine äänineen lähiössä on jo ilman liikennerikkomuksiakin sellainen kiukun aihe paikallisille asukkaille, ettette ymmärrä alkuunkaan. Eikä se auta yhtään, vaikka paikallisella kisakuskilla onkin hyvät suhteet paikallisiin mammoihin ja yhteisymmärrys jostain yksittäisestä säätöajosta, esimerkiksi. Te kertakaikkiaan pilaatte kaikkien tämän saitin ihmisten harrastusta, hankaloitatte sitä ja haittaatte kaikin tavoin. Ajopaikan menettäminen (monta tuntia monen ihmisen talkootyötä reitin eteen ja sitä ennen puhelinkuluja ja ympäristölupis summalla sietokyvyn rajoilta) luvattomien "reviirin" laajentamisten vuoksi tai holtittoman häiriköinnin, voidaan verrata ihan samaan tuskaan kuin paikallisella kiekkoseuralla tulisi jäähallin tuhopoltosta.
Terba saa minun puolestani olla kuinka kovis hyvänsä, itse en ole. Ehdotukseni tarkoitti hyvää, otan milloin vaan kenet tahansa, vaikka sinut atomi, autoni kyytiin ja vien mukanani ajamaan enskaa, hyvällä tarkoituksella. Haluan näyttää mihin nämä laitteet on tehty, ja voin näyttää sellaisia paikkoja, josta ette uskoisi pyörällä pääsevän -yllätykseksenne ne menvät kuin heittämällä. Voin myös näyttää paikkoja, jotka näyttävät helpoilta, mutta niihin ajaessaan huomaa pahasti erehtyneensä. Haluan tehdä sen teille! Siitä joko viriää kiinnostus lajiin, johon tarkoitetuilla pyörillä ajatte, tai sitten ei. Toivottavasti, kaikkien offroad-kuskien puolesta, siitä ainakin seuraa pieni muutos käyttäytymiseen liikenteessä.
Ja lopuksi, Karhusen kölville: Minun temmini ei tule 5 vuoden iässäkään olemaan niin raato kuin sinun kotarisi vuoden iässä. Yhden tämän klopin entisen pelin "entisöineenä" voin ainakin suositella yhtä henkilöä kenen vanhaa pyörää ei kannata ostaa, hänellä ei ole alkeellisintakaan käsitystä kisaenskan huollosta. Ja BTW, olen sentään eukoissa nopeudessa paremmassa puolikkaassa, 4/9 tänä vuonna kisanneista, koita pistää omassa sarjassasi paremmaksi Eetu!