josko kirjoitti:siinä on -06 mallin sylinteri ja lohkot. eikä niilläkään taida paljon eroja olla -05 malliin verrattuna. TRE:ssä on 5 vaihdetta ja -06 on 6 vaihdetta
Aijjaa, näinhän se saattaa ollakkin
mudface kirjoitti:Pearl kirjoitti:-klip-
Ja tässähän oli magneetossa joku palanen lisää, että on enemmä massaa ni luonollisesti hyrrävoimaa lisää, että siitäkin sitä vääntöä tulee.
-klip-
Ite mutuilen, että pyörivät massat lisäävät koneen sitkeyttä, ei niinkään vääntöä.
Pearl kirjoitti:plääplää
Domizz kirjoitti:Pearl kirjoitti:plääplää
Meikäl teki ainakin kans tota hussella. Ku pistää vaan nopeesti bensahanan kiinni jos joutuu kauvvan nostelee.
33du kirjoitti:kone levälleen ja uus kiertokanki laakereineen koneistamolla paikalleen
Pearl kirjoitti:33du kirjoitti:
Onko tämä nyt oikee topicci, vai löytyykö parempiaki koneen purku topicceja, kun en oo alakertaa koskaan purkanu, niin olis kiva vähän neuvoo saada
Että mistä kannattas alottaa? Mulla on nyt pytty auki, ja huomenna käyn ostaan magneeton ulosvetäjän, minkä kokonen? Kuulin kaverilta että siihen käy samallainen ulosvetäjä kun PV:seen?
Niin, mistäs alotan? Kone ensin irti rungosta, ja kaasarin jätän ilmanputsarin kera runkoon paikalleen, Kytkinkoppa irti, kytkin setti irti, pulttipyssylläkö se kytkinkruunu piti irrottaa, derbissä se ainakin piti niin tehdä.
Saanko tuon kytkimen jälkeen purettua enempää, kun en vielä magneettoa saa irti?
Ja pikaisia vastauksia kiitos, tänään olis tarkotus saada se jo mahollisimman osiin
Mikju kirjoitti:Kyllä, itse et pysty ilman kunnon työkaluja tasapainottamaan kampuraa. Ite otettiin omasta kotarista magneetto ihan normaalilla 2 haaraisella ulosvetäjällä, ihan hyvin lähti. Tosin magneetonulosvetäjä olis paras.
Pearl kirjoitti:Noniin. Just äsken sain sitte lohkot irti, ja kampura on nyt kädessä. Kiertokangen alalaakerithan ne paskana ovat.
Ainut ongelma oli se, että käynnistyspoljin ei lähteny irti Noo avasin sen lohkon, ja se lähti rattaineen mukaan sitten, joten purkaminen sai jatkua
Niin mitähän nyt teen, että halvimmalla pääsisin?
Kannattaisko tilata jostain netistä uus kiertokanki laakereineen, ja viedä liikkeeseen, vai sanoo liikkeessä että hommaa siihe uuden kiertokangen, ja asentaa?