Kiinailmiöt

Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 13.1.2009 16:13

Ei paha, kun kaikissa kinkuissa on joku oma patentti :D
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 13.1.2009 16:42

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 12:43, muokattu yhteensä 1 kerran
Ranpo
Paikkakunta:
Lahti.
Liittynyt:
1.11.2007 23:06

ViestiKirjoittanut Ranpo » 13.1.2009 19:07

Oikeesti :D Nyt naurattaa, mutta onhan tuo itseasiassa aika fixu :D
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.5.2006 13:43

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 13.1.2009 22:46

No jos ulkonäköä pitäis moittia niin mielestäni takanumerokilpi on ok, mutta takalokasuojaa pitäisi lyhentää 65mm :) (edelliseen sivuun viitaten siis)
Onkos Toni tietoa varttilitraisen huoltovälistä? Kuinka usein joutuu vaihtamaan öljyt, säätämään venttiilit jne? Mitään kokemustahan teillä ei ole, mutta onko tehdas antanut mitään informaatiota?
Uraa uurtava motoristi
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 13.1.2009 23:36

Jammussakin on tuo sama systeemi, siis enskoissa. Samoin kotareissa. Mut väittäsinpä silti, että nykysessä pyörässäni on vielä näppärämpi putsari vaihto, vaikka tarviikin "kaivaa" penkki irti. Pääsee nimittäin putsariin käsiksi ylhäältä päin ja alle minuutissa vaihtaa - varmasti niin ettei mitään nurusia joudu puhtaalle puolen. Mut se siitä. Kyllä toi luukkusysteemi on paljon parempi kuin japsiKROSSIEN.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 14.1.2009 9:28

Ei ole vielä tullut mitään tietoa huoltoväleistä. Minun henk.mielipide on että öljyjä ja suodattimia kannattaa vaihtaa mahdollisimman usein. Sillä antaa koneelle kuin koneelle mukavasti jatkoaikaa....
-MarkusH
Pyörä:
EXC 300
Paikkakunta:
Salo
Liittynyt:
22.5.2006 13:43

ViestiKirjoittanut -MarkusH » 14.1.2009 15:35

Joo, enemmän kiinnostaa lähinnä venttiilien säätö ja -kuluminen, sekä nokkaketjun vaihtoväli. Mutta katsellaan kun on pyörästä vähän enemmän kokemuksia. Eikö täällä foorumilla ole yhtään Shinen omistajia? En ole kokemuksia kenenkään huomannut kertoneen...
Uraa uurtava motoristi
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 16.1.2009 16:06

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 12:44, muokattu yhteensä 1 kerran
kurseikko
Paikkakunta:
Jkl
Liittynyt:
7.4.2008 20:30

ViestiKirjoittanut kurseikko » 16.1.2009 22:10

Toi kolmas kuva on aika myyvä :D
lerppa
Liittynyt:
12.3.2007 19:35

ViestiKirjoittanut lerppa » 16.1.2009 22:22

Tossa tokavikassa kaveri ei ole ihan varma et sutiiko vai ei
ranne putos..
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 18.1.2009 10:32

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 12:44, muokattu yhteensä 1 kerran
juhani1
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.10.2008 22:22

ViestiKirjoittanut juhani1 » 18.1.2009 15:35

Nyt sitten se mun Kiinalainen 400R tuli Suomeen ja sain sen tullattua perjantaina.
Tosi hyvältä näyttää ja heti hurahti käyntiinkin.Tuntuu ihan laatuvehkeeltä.Vesijäähdytys,6 vaihdetta,neliventtiilikansi jne. Ensiviikolla yritän saada sen rekisteriin, saas nähdä miten käy.
Pyörän mukana tuli kyllä se COC paperi vai mikä se on ja sillä rekistiröinti pitäisi onnistua aivan heittämällä. Näitä olis sitten keväällä saatavana enduro ja katumallina.
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 19.1.2009 0:15

Oletteko jo Toni hinnoitelleet ison pyörän? Jääkö karvan alle Bemarin hinnasta?
Toni I
Pyörä:
Prototype XC190r
Paikkakunta:
Lohja
Liittynyt:
29.8.2006 12:13

ViestiKirjoittanut Toni I » 19.1.2009 9:21

8o
Viimeksi muokannut Toni I päivämäärä 15.11.2009 12:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
juhani1
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
28.10.2008 22:22

ViestiKirjoittanut juhani1 » 21.1.2009 10:08

juhani1 kirjoitti:Nyt sitten se mun Kiinalainen 400R tuli Suomeen ja sain sen tullattua perjantaina.
Tosi hyvältä näyttää ja heti hurahti käyntiinkin.Tuntuu ihan laatuvehkeeltä.Vesijäähdytys,6 vaihdetta,neliventtiilikansi jne. Ensiviikolla yritän saada sen rekisteriin, saas nähdä miten käy.
Pyörän mukana tuli kyllä se COC paperi vai mikä se on ja sillä rekistiröinti pitäisi onnistua aivan heittämällä. Näitä olis sitten keväällä saatavana enduro ja katumallina.


Käytin pyörän eilen katsastuskonttorilla ja hyvin meni läpi. Viellä tosin pitää saada "autoveropäätös" ennenkuin sen saa kilpiin, täytyykin tänään ottaa yhteyttä tulliin.

Takahaarukka on alumiinia ja iskarin alla on jonkunlainen linkkusysteemi, pidentää vissiin joustovaraa ?
Minulla ei ole näistä uusista jutuista kokemusta, viimeeksi kisailin -72 ja 73 uudella 450 2T Hussella ja silloin ei ollut mitään säätöjä takaiskareissa.
Kiinalaiset renkaat tuntuvat aika kovalta seokselta ja kun pikkutiellä oli pakkautunutta lunta niin takarenkaassa ei tuntunut olevan paljonkaan pitoa, pitäisi kai hankkia jonkinlaiset nastarenkaat.
Otin takarenkaasta ilmat pois (melkein) muttei tuntunut auttavan paljoonkaan.
Hupsista, viesti lähti vahingossa pikkuisen aikaisin,piti viellä lisätä pari sanaa.