Kawasaki Kx

201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 8.4.2013 17:55

Slyffe kirjoitti:Piikkisen kx:n pakoaukonsäätimen purussa semmonen ongelma että akseli johon säätimen laipat tullee niin ei irtoa. Kaikki tarvittava purettu mitkä sitä pitää kiinni. Muttei suostu tulemaan ulos. Liikkuu kyllä vähän ja pyörii mutta tuntuu että joku jäkkää vastaan sielä päässä mihen se akseli upottuu sykinteriin.
Apuja?

Jos se on 03-08 mallinen, niin siellä pikku ruuvin reijässä on pieni lukitus tappi, joka tulee kolistelemalla pois, tai sitten ei tule. Paineilmalla olen joskus saanut sen pois melko helposti.
Slyffe
Pyörä:
Päreinä tallissa..
Liittynyt:
20.11.2011 12:24
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Slyffe » 8.4.2013 18:52

Jotain tämmöstä arvelinkin. Ja oon koittanu jo kuinka kolistella ylösalasin sitä että lähtis mutta ei. Noh ei auta ku kokeilla uusiks.
VinskiMo
Pyörä:
Husaberg TE300 -12, Sax1 74cc, Orkkis honda monkey
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
9.5.2010 21:30
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut VinskiMo » 11.4.2013 21:50

Morjens. Onkos tämä myös KXF pyörille kun niille ei näkyny omaa topikkia olevan?

Nooh anyway, onko kellään kokemust/sanottavaa kawasaki kx250f pyörästä? 75 tuntia ajettu, mäntä vaihdettu, vuosimalli 2010. Paljon tommosen arvo suunnilleen on?
Autoja ollut +20kpl, pärriä +60kpl, jotain kokemusta löytyy...
Husaberg TE300 Supermoto topic
VinskiMo@YouTube
VinskiMo@Instagram
ribbe4
Liittynyt:
14.4.2013 18:18
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ribbe4 » 14.4.2013 19:50

missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...
littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 14.4.2013 20:12

VinskiMo kirjoitti:Morjens. Onkos tämä myös KXF pyörille kun niille ei näkyny omaa topikkia olevan?

Nooh anyway, onko kellään kokemust/sanottavaa kawasaki kx250f pyörästä? 75 tuntia ajettu, mäntä vaihdettu, vuosimalli 2010. Paljon tommosen arvo suunnilleen on?

se vähän vaihtelee. hankala sanoa kun ei ole kuvaa. 2700-3500€
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 14.4.2013 23:12

ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...

Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 14.4.2013 23:14

littlehondacr-rider kirjoitti:
VinskiMo kirjoitti:Morjens. Onkos tämä myös KXF pyörille kun niille ei näkyny omaa topikkia olevan?

Nooh anyway, onko kellään kokemust/sanottavaa kawasaki kx250f pyörästä? 75 tuntia ajettu, mäntä vaihdettu, vuosimalli 2010. Paljon tommosen arvo suunnilleen on?

se vähän vaihtelee. hankala sanoa kun ei ole kuvaa. 2700-3500€

Sehän on vielä kaasari peli, en kyllä yli 2500 maksaisi, vaikka olisi miten hieno.
ribbe4
Liittynyt:
14.4.2013 18:18
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ribbe4 » 15.4.2013 11:50

201262 kirjoitti:
ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...

Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?

kaasariin vaihdettu vakio suuttimet, neulaa joka asennos, ilmaruuvi vakio asetuksista puolenkierroksen välei joka suuntaan.
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut 201262 » 15.4.2013 14:11

ribbe4 kirjoitti:
201262 kirjoitti:
ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...

Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?

kaasariin vaihdettu vakio suuttimet, neulaa joka asennos, ilmaruuvi vakio asetuksista puolenkierroksen välei joka suuntaan.

Vaikuttaa kyllä siltä, että rikkaalla käy. Vakio pääsuutin on 420, en kyllä näillä keleillä lähtisi pienentämään, meillä on 450 ja pelaa moitteetta. Tyhjäkäynti suuttimen ja ilmaruuvin ropaamisen voit unohtaa, pudotapas neula ihan alas, eli prikka ylimpään loveen.
ribbe4
Liittynyt:
14.4.2013 18:18
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut ribbe4 » 15.4.2013 17:51

201262 kirjoitti:
ribbe4 kirjoitti:
201262 kirjoitti:
ribbe4 kirjoitti:missä vika, 125 -03 kx, koneremppa tehty ja pitäis olla vimpan päälle kunnos.. Uuden tulpan ku laittaa ni toimii vajaan tunnin ja sit loppuu meno kokonaan. Tulppa tumma ja märkä, putken päästä tulee töhnää ja kaasariin säädöt kokeiltu laidasta laitaan...

Miten/mistä olet kaasaria säätänyt?

kaasariin vaihdettu vakio suuttimet, neulaa joka asennos, ilmaruuvi vakio asetuksista puolenkierroksen välei joka suuntaan.

Vaikuttaa kyllä siltä, että rikkaalla käy. Vakio pääsuutin on 420, en kyllä näillä keleillä lähtisi pienentämään, meillä on 450 ja pelaa moitteetta. Tyhjäkäynti suuttimen ja ilmaruuvin ropaamisen voit unohtaa, pudotapas neula ihan alas, eli prikka ylimpään loveen.

tuli taas testailtuu, 15 min ajoo ja mykäks... huomas ajon jälkee et porisee jostai kuplia syylärii? kummassa lie vika, kannes vai sylinteris???
JM82
Pyörä:
KTM 250SX -16, KTM 150SX -13, Honda CR 125R -86, Husaberg FE 650 smoto -08
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
8.5.2003 19:28
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut JM82 » 15.4.2013 19:49

ribbe4 kirjoitti:tuli taas testailtuu, 15 min ajoo ja mykäks... huomas ajon jälkee et porisee jostai kuplia syylärii? kummassa lie vika, kannes vai sylinteris???


Kannentiiviste vuotaa. Uutta tiivistettä kehiin.
http://www.youtube.com/watch?v=JdXWY6ICs-c
http://www.youtube.com/watch?v=Mod_6dG__Qw
sauli666
Liittynyt:
18.4.2013 12:59
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut sauli666 » 19.4.2013 6:39

Kx 80 1994 vaihdettiin mäntä ja tulppa minkä jälkeen ei enää käynnisty muuta kuin työntämällä ja senkään jälkeen ei pysy käynnissä. Ensin tuli öljyä sylinterin huohotinputkesta. Auki otimme ja asennimme männän uudelleen että renkaat tulivat oikein. Ei enää vuotanut öljyä mutta kaasarin huohotin lerkusta alkoi tuleen bensaa. Kaasari puhdistettiin ja enää ei tullut bensaa vaan alkoi taas tuleen öljyä sylkän huohotinletkusta. Ja öljyä myös pakoputkesta. Missähän mahtaisi vika ja mitä voisi yrittää 2 tahti kawalle tehdä??
Parta779
Pyörä:
Mbk mach g midrace 70cc "mäkhi" "Red Devil" ja offroad jogi stage6 alu 50cc.
Paikkakunta:
Kemi
Liittynyt:
2.6.2012 13:55
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut Parta779 » 19.4.2013 7:04

Ettei ois joku kampuran stefa sökönä?
It Ain't fast without mixed gas!
-cr250-
Liittynyt:
23.4.2011 15:47
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut -cr250- » 19.4.2013 8:10

Hei!
Tuossa olisi tarkoitus putkittaa sylinteri ja vaihtaa mäntä Kawasaki KX 125 1989vm pyörään ja katselin tuolta ulkomailta nuita osia kun paljon halvemmalla niitä sieltä näyttää saavan. LA Sleeven sivuilta sais nuita sylinterin korjauskittejä, mutta 1990vm on vanhin vuosimalli mihinkä niitä kittejä saa. Joten onko jollain faktatietoa että käykö tuo 90vm sylinteriputki tuohon 89vm sylinteriin?! Ei kehtaa tilata jos ei olekkaan täysin samanlaiset. Jos jollain on ihan varmaa tietoa niin kertokoon vastauksen.. kiitos!
topisse
Pyörä:
Gilera RCR
Liittynyt:
3.10.2011 17:25
Re: Kawasaki Kx

ViestiKirjoittanut topisse » 21.4.2013 15:55

Mikähän mahtaa olla kun sylkee putkesta 2t öljyä pihalle...? Ihan änkkä ja takahaarukka mustana. Liian rikas seos vai voiko olla jotain vakavempaa?
Ja mistähän sais varmuuden pyörän vuosimalliin, kun ei myyjäkään ollut täysin varma.
Pyörä on siis 125cc luultavasti vm93