En kyllä jaksa ymmärtää mikä siinäkin on sitte vikaa laittaa tämmönen kadulle. Ihme ennakkoluuloja, mulla syyt on kuitenki omasta mielestä varsin pätevät.. Jollain sitte jotain parempia ehdotuksia ku tällanen perkele?
Hoorekkihan on ollu virallinen paikkakin aiemmin, muttei oo pidetty kunnossa enää vuosiin koska ei oo ollu riittävästi rahaa. Varmaanki siinä laillisen ja laittoman välimaastossa siis on... Ja kuten tuli myös todettua, niin metsässä varmastikkin tulen ajelemaan huomattavasti enemmän kuin nyt mopoaikoina on tullu ajeltua. Tässä on kuitenki hehtaaritolkulla metsää ympärillä
Ja sitte vielä, että luuletko tosiaan että ostaisin tällasen jos ajokorttiuudistuksen myötä mulla olis mahdollisuus ostaa 600cc kunnon katupyörä, en todellakaan ostaisi
Jos se vittu on siitä kiinni missä sillä pyörällä ajaa niin varmaan parempi lopettaa täällä kyseleminen samantien. Ihmeellistä touhua ei voi muuta sanoa. Eiköhän tollanen nyt kuitenki asiansa aja stunttikäytössä ja katurälläyksessä paremmin kuin vaikka piikkinen kotari, kyllä niitäki tuolla kadulla on, meneekö hukkaan? Ei näytä menevän. Vituttaa tollanen asenne jengillä, onko aina pakko olla se maailman vitun täydellisin motocrosskuski, että voi ajaa 300cc kooteeämmää. Joo-o, ei mulla tän enempää avautumista, väsymyksen piikkiin laitettava.
Ja jos joku vielä tän jälkeen haluaa kertoa, niin olisko sitte jotain sopivampaa pyörää kadulle, missä tehoakin olis n. samaaluokkaa kuin tässäkin... ei kiinnosta ajella noilla tt-piikin tehosilla nelaripyörillä. Ja deletedille kiitokset asiallisesta vastauksesta.