80/85cc Crossi infoa.

Eetu96
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
27.6.2007 20:01
Re: kaasutimen säädöt

ViestiKirjoittanut Eetu96 » 22.8.2007 16:29

n231 kirjoitti:voisko joku kertoa sopivat säädöt yz:n kaasuttimeen kun en saa niitä millään kohdalleen.

Hassua mullakin oli meinaan ongelmia niitten säätöjen kanssa. Tosin kuutioita on 250cc.
Kyllä ne säädöt löytyy kun jaksat vaan leikkiä niitten suuttimien ja suutin putkien kanssa puhumattakaan ruuveista. Tulppaa ja sytytystä ei myöskään kannata unohtaa.
Roxiii
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
16.6.2007 0:34

ViestiKirjoittanut Roxiii » 29.9.2007 21:24

Mulla on 88 vuosimallin honda cr ajoin aika kovaa settii tos paripäivää sitte joku 3 tuntii putkee crossiradal. Tänään menin radalle ja otin vähä osumaa hiekkaan sitku laitoin sen käymää niin yhen kierroksen kävi hyvin ja yhtäkkii alko tehot häipymään yläkierroksilta ja liikkuu ykkösellä eteenpäin ilman kytkintä.Tarvii aika ison vauhdit et lähtee liikkeelle polkemalla ei toivookaa mitä tuumitte menikö mäntä ?
HoLe
Pyörä:
250sxf, sr50 factory & pv
Paikkakunta:
Hollola
Liittynyt:
28.7.2005 17:09

ViestiKirjoittanut HoLe » 29.9.2007 21:26

Saatto mennä, jos kerta kaaduit hiekkaan ja pian sen jälkeen hajos.
Roxiii
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
16.6.2007 0:34

ViestiKirjoittanut Roxiii » 30.9.2007 15:57

Niin se voi olla ei muutakun mäntää vaihtamaan. Mikä olis mahdollisesti paras mäntä ?
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03
kx 80

ViestiKirjoittanut tillu » 4.10.2007 18:28

jos käyttää 95 bensaa niin viekö se tulppia vai mitä muuta haittaa siitä on?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 4.10.2007 19:48

Aiheuttaa detonointia helpommin.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 4.10.2007 20:14

SMK;-) kirjoitti:Aiheuttaa detonointia helpommin.

saisiko selkokielellä? :)
plank
Paikkakunta:
Pekola city
Liittynyt:
27.12.2004 21:10

ViestiKirjoittanut plank » 4.10.2007 20:39

Alkaa nakuttamaan. Tulee ns. rotansyömää männän yläreunoihin, joka on paha juttu:)
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 4.10.2007 20:44

entä mikä on kun tulppa röpöttelee korkeilla kierroksilla ja kiihdyttäessä myös?
201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 4.10.2007 20:56

tillu kirjoitti:entä mikä on kun tulppa röpöttelee korkeilla kierroksilla ja kiihdyttäessä myös?
Eli 95e ei kestä riittävästi puristusta ja syttyy ennen aikojaan ja kone "nakuttaa"Ja mäntä tuhoutuu.Mites se tulppa röpöttelee...?
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 4.10.2007 21:00

no pätkii
sape
Pyörä:
Suzuki GSX600F
Paikkakunta:
Mäntsälä
Liittynyt:
23.4.2005 20:39

ViestiKirjoittanut sape » 4.10.2007 21:53

Tulppahan voipi olla rikki, vaikka uusi oliskin.

Onkos sitä ilmanputsaria koskaan huollettu?
tillu
Pyörä:
Pevekki tietysti
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
21.2.2006 13:03

ViestiKirjoittanut tillu » 7.10.2007 21:01

Mitä eroa on pipercrossin ilmanputsarilla ja perusputsarilla?
Stalker
Liittynyt:
30.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut Stalker » 11.10.2007 16:14

Kuinka paljon vuoden -87 yamaha yz80 mäntä mahtaa maksaa?
Voisin nimittäin olla ostamassa kyseisenlaista pyörää.
Olisi aika halpa koneremppa tehty. Kuulemma pytystä kuuluu kalinaa ja poljin vähän jumissa. Kiinnileikannut?
SMRacing
Pyörä:
Kawasaki ZX12R B1
Paikkakunta:
Lapinlahti
Liittynyt:
21.1.2005 23:30

ViestiKirjoittanut SMRacing » 11.10.2007 21:38

No alkaa kyllä mäntä olla palasina tai neuloja lähtenyt jostakin laakerista jotka kilkattaa.

Ja vielä pitäs olla rempattu! En ostas ikinä. Luultavasti se mäntä on tuossakin tapauksessa yksi murto-osa siitä mitä joutuu uusimaan.

Wisecon mäntäsarja on ainakin luokkaa 90¤.