Domizz kirjoitti:Pearl kirjoitti:Noniin. Just äsken sain sitte lohkot irti, ja kampura on nyt kädessä. Kiertokangen alalaakerithan ne paskana ovat.
Ainut ongelma oli se, että käynnistyspoljin ei lähteny irti
Noo avasin sen lohkon, ja se lähti rattaineen mukaan sitten, joten purkaminen sai jatkua
Niin mitähän nyt teen, että halvimmalla pääsisin?
Kannattaisko tilata jostain netistä uus kiertokanki laakereineen, ja viedä liikkeeseen, vai sanoo liikkeessä että hommaa siihe uuden kiertokangen, ja asentaa?
Tilaat motokeitaalta kiertokangen ja laakerit. Ja viet sit jollekkin moottori koneistamolle.
Kylläpähän kuule alkuperäsen kangen (epäilen, että tarkotat alkuperästä) tilaaminen ei kannata, sillä saa melkein kaks proxin kankee, joilla ajaa varmasti paljon kauemmin kun alkuperäsellä. Ja proxin kanget on hyväksi todettuja..
Oli mulla omiakin murheita. Tohon TRE:hen vaihettiin talvella exc:n staattori ja magneetto, vanhoilla kaasarin säädöillä ei pellannut alkuunkaan, neulan säätelyllä ja suuttimen pienentämisellä alko pelaaman.
Nytten taas ilmenny ongelmia, samanlaisia kun talvellakin. Eli pyörä pätkii täysillä kierroksila eikä aina reagoi kaasuun kovin hyvin. Elikkä mikä on pielessä, mikäs suutin kesällä pitäis olla? Eikös se kuitenkin +190 ole, vai muistanko nyt vallan väärin? Itellä nyt kiini 190 suutin, enkä viittis sitä kyllä pienentää. Vai muuttaako tuo staattori ja painavempi magneetto pyörän luonnetta niin paljon? Noillahan se on kyllä paljon väänätävämpi, että kai se muuttaa.. Mutta olis mukava saada pelaamaan täydellisesti..