Toihan vast pahalt haiseeki... Vähän toista ku joku motul 800 ku samantien haistaa et nyt on tiukemmat porvari aftersheivit ku putkesta tuleeLeevihQ kirjoitti:Itekki oon käyttäny tota Teboilin täyssynteettist 2t öljyy ku se on niin halpaa ja laadukasta ( halpaa ei kyllä ole jos suoraan Teboilista ostaa ). Entisel omistajal oli ollu jotku eri öljyt ja sitte ku ostin mopon ni kaverit valitti et haisee ihan paskalle ni ostin sit tota ja valtukset loppunu ::D
Tolla ajoin itsekkin mutta kyllä sen pakoaukonsäätimestä huomaa että paskaa paikkoja enemmän kun nää laatuöljyt. Kannattaa ainakin kiinnittää huomiota siihen ettei laita sitä liikaa bensan sekaan.littlehondacr-rider kirjoitti:itekki oon käyttäny tuota teboilin 2t bike öljyä ja on toiminu hyvin.
mantsapoika kirjoitti:Tolla ajoin itsekkin mutta kyllä sen pakoaukonsäätimestä huomaa että paskaa paikkoja enemmän kun nää laatuöljyt. Kannattaa ainakin kiinnittää huomiota siihen ettei laita sitä liikaa bensan sekaan.littlehondacr-rider kirjoitti:itekki oon käyttäny tuota teboilin 2t bike öljyä ja on toiminu hyvin.