Suiza_88 kirjoitti:Perussettiä, lohkojen välistä menee tiiviste, etukate halkee, takakate lentää mettään kuten myös kiksi ja änkkä. Kiristäkää niitä ruuveja!!!
Tämä on aika kova sana pyörää kasatessa:

Suiza_88 kirjoitti:Perussettiä, lohkojen välistä menee tiiviste, etukate halkee, takakate lentää mettään kuten myös kiksi ja änkkä. Kiristäkää niitä ruuveja!!!
201262 kirjoitti:mikulov kirjoitti:jonthu kirjoitti:Olen 14v 175cm pitkä ja nykynen pyörä on toi 85cc Honda. Oon tossa talven aikana vaihtamassa isompaan pyörään et kumpi kannattais ostaa 250 4-t vai 125 2-t vuosimallia 2007 ja siitä ylöspäin ja kertokaapa samalla minkä merkkinen pyörä kannattais ostaa
tottakai nelari, eiks tää kysymys kuulu osastolle "pyörän valinta"?
Täysin eri mieltä, oma poitsu s.-98, pituus 170cm , c/b viiden parhaan joukossa.Laitettin piikki, pari treeniä, ajaa jo kovempaa kuin kassarilla.Alusta ei toimi vielä lainkaan, poika painaa 55 kg.Välttäkää nelareita, tää maksaa muutenkin jo liikaa...
2 schools of thought, sea level and check float first
A = JD kit
B = swap the plug to 8 heat range, and change to 28-69 needle
Run a quality oil at at the oil manufactures recommendations on the bottle.
That will put you in the ball park, then fine tune from there. Be careful with an 8 plug and be sure to do some plug chops as it may be lean at 3/4 to full throttle
edit, and yes run a resistor plug, it will help protect sensitive electrical circuits
Reply With Quote