Neula kirjoitti: wisecossa tätä laajenemista ei ole.
Mihinkähän mahtaa tuokin väite perustua...
Neula kirjoitti: wisecossa tätä laajenemista ei ole.
PKS kirjoitti:vai ettei wisecossa ole lämpölaajenemista, kuulitkos tuon jutun äkäslompolon maurilta ? No ei vaiskaan, wiseco vain ilmottaa tuon männän koon todella typerästi kun se ei merkitse että kuinka monta satkua on välystä. Itselläni yks wiseco vähän aikaa sitten lämpöleikkasi kun antoi kunnolla länkeä, tämän takia olen päättänyt vältellä koko merkkiä
Neula kirjoitti:Taotusta materiaalista valmistetut männät on aina parempi ratkaisu, kuin valettu. Se on lujempi ja johtaa lämpöä paremmin, mikä tehostaa jäähdytystä.
http://www.wiseco.com/Powersports/Pistons.aspx
Kelkkalehden foorumeilla tästä on ollu kova keskustelu..
Mutta tottakai se vähän laajenee, mutta ei niinpaljoa kuin valettu.
Ja mulla on ainakin kestäny pyörissä ja kelkoissa wisecot loistavasti, toisinkuin vertexi on vaan leiponu..
Some forging alloys expand more than casting alloys, but each Wiseco piston is designed with the proper installed clearance to produce the most power, least wear, and best seal at running temperature, for each application.