Sit jos vielä vähän suhteutetaan: Toyota myi vuonna 2012 9,75 miljoonaa autoa. GM 9,29 ja VW 9,07. Hondalle en löytänyt lukua, mutta ilmeisesti luokkaa 2 miljoonaa. Käsittääkseni autoja myydään vähän enemmän kun mopoja, paitsi ehkä Intiassa.
Varmaan salaisuus piileekin juuri noissa mopoissa joita myydään aasiassa ja etelä-amerikassa mielettömästi ja jotka kuitenkin tilastoidaan nimikkeellä motorcycle.
Kun googlaa: 2012 honda sales & production results , pääsee katsomaan kuinka järkyttävän paljon niitä menee juurikin noissa paikoissa
Samalla huomaa kuinka suuri ero on tuotannon ja myynnin välillä.
Noita scoottereitahan myydään Aasian markkinoille tuhottomasti, mutta jos kurapyöräpuolessa pysytään niin kyllähän Eurooppa on iso markkina-alue heti Pohjois-Amerikan jälkeen.
Mites tämä nyt liittyy topicin aiheeseen? Koitetaan pysyä aiheessa
Vaikka uusien Japsi-2t-kuramopojen valmistus onkin hieman heikossa jamassa, niin tietääkseni noihin kaksareihin on osia ihan mukavasti saatavilla, eli mikä vika jossain esim. 2006 ikäisessä pelissä?
No eipä kukaan vakavammin lajia harrastava tai ammatikseen ajava ota riesakseen mitään lähes kymmenen vuotta vanhaa ritsaa. Perus harrastelija sitten ajeleekin sillä mikä omalle budjetille sopii. Yleensä silloinkin kannattaa hankkia mahdollisimman tuore kampe, koska sillä on luultavasti ollut vähemmän omistajia (siis rikkojia ja patentoijia) vrt. vanhempi mopo.