piikkisika125 kirjoitti:olen 170cm ja 60kg
mietin tässä että mikä pyörä kanattais oikeen ostaa en ole mikään huppukuski olen nyt ajanut tosissaan tämän kesän muuten olen ennen ajanu joskus 5-7 vuotiaana.
Meinasin että joku piikki yamaha olis paras mutta sitten kuulin että 250f on ihan saman kokoinen pyörä ja olis muka helpompi ajaa?Minun mielestä joku piikki kottarainen tai piikki yzäri olis paras koska joku kakspuokki nelari on aika saatanan painava ja muutenki vähän semmonen "läski".piikillä olis hyvä harjotella kaikkee keulimista ja linkkuja YMS ja muuten ostaisin varmaan 250f kotkan tai yzffän.
budjetista ei ole kiinni mutta kumman huoltamiseen menee eniten rahaa piikin vai pikkunelarin?
BerZ kirjoitti:piikkisika125 kirjoitti:olen 170cm ja 60kg
mietin tässä että mikä pyörä kanattais oikeen ostaa en ole mikään huppukuski olen nyt ajanut tosissaan tämän kesän muuten olen ennen ajanu joskus 5-7 vuotiaana.
Meinasin että joku piikki yamaha olis paras mutta sitten kuulin että 250f on ihan saman kokoinen pyörä ja olis muka helpompi ajaa?Minun mielestä joku piikki kottarainen tai piikki yzäri olis paras koska joku kakspuokki nelari on aika saatanan painava ja muutenki vähän semmonen "läski".piikillä olis hyvä harjotella kaikkee keulimista ja linkkuja YMS ja muuten ostaisin varmaan 250f kotkan tai yzffän.
budjetista ei ole kiinni mutta kumman huoltamiseen menee eniten rahaa piikin vai pikkunelarin?
Pikkunelarin huoltaminen on kalliimpaa. Keuliminen on varmaan helpompaa 250 ku ei ota nii kovaa piikkiä. Eikä paino oo ainakaan keulimisen este.
piikkisika125 kirjoitti:meinasin "läskillä" sitää että kun hyppään vaikka jostain hyppyristä niin sillä on varmaan paljon haastavampaa käsitellä pyörää ilmassa kuten tehdä linkkuja
Domizz kirjoitti:piikkisika125 kirjoitti:meinasin "läskillä" sitää että kun hyppään vaikka jostain hyppyristä niin sillä on varmaan paljon haastavampaa käsitellä pyörää ilmassa kuten tehdä linkkuja
No sun ei kannata sitä miettiä.
meinasin "läskillä" sitää että kun hyppään vaikka jostain hyppyristä niin sillä on varmaan paljon haastavampaa käsitellä pyörää ilmassa kuten tehdä linkkuja vai onko pikkunelarilla pitää ajaa paljon kovempaa hyppyriin .Kun 125 ku on paljon kevyempi?
SMK) kirjoitti:Tolla budjetilla ei pysty ylläpitään mitään muuta kuin jotain laadukkaamman pään kiinalaista.
samuli91 kirjoitti:SMK) kirjoitti:Tolla budjetilla ei pysty ylläpitään mitään muuta kuin jotain laadukkaamman pään kiinalaista.
piikkisika125 kirjoitti:samuli91 kirjoitti:SMK) kirjoitti:Tolla budjetilla ei pysty ylläpitään mitään muuta kuin jotain laadukkaamman pään kiinalaista.
7800e mukamas pieni budjetti?! Riippuu varmasti jos tottunut hankkimaan aina vain uusinta ja parasta. Ja jos pyörä lisäksi uutena ostettu ja ajokamat kalleinta mahdollista.
Kyllähän tuolla vajaalla 8tonnilla saa pari vuotta vanhan pyörän ja jää vielä AINAKIN puolet varusteisiin ja mahdollisiin uusittaviin osiin.
Tosin tuo 80e/kk voi mennä aika tiukille. Ei sillä saa just bensoja saati öljyjäkään [/quote
ok varusteet minä saan ihan muulla budjetilla ja kaiketi vielä ihan uudet kun vanhemman ei anna ajaa ilman kunnon varusteita.mutta olis pyörän budjettina se 8000e ja sitte tulis viel joku 80e kk
mutta paljonko sen yllpitäminen sitten maksais vaikka vuodessa mukaanlukien kaikki hullot ja tommoset
entä se mäntä?
piikkisika125 kirjoitti:piikkisika125 kirjoitti:samuli91 kirjoitti:SMK) kirjoitti:Tolla budjetilla ei pysty ylläpitään mitään muuta kuin jotain laadukkaamman pään kiinalaista.