Huolto & korjaus

littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 19.5.2013 22:14

mikä vois olla vikana yamaha yz125:ssa kun alakierroksilla booaa todella helposti eikä ole yhtään tyhjäkäyntiä ja tahtoo kaasu hirttää vähän väliä? uudet bensat on tankissa ja yhdesti käytetty kaasari irti ja putsailtu hyvin. ajelen 3,2% seoksilla joten ei pitäisi käydä laihallakaan. luisti jumissa? ja millaset vakiosuuttimet näissä on?
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
paapeli
Liittynyt:
7.10.2005 21:40
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut paapeli » 20.5.2013 12:03

"ajelen 3,2% seoksilla joten ei pitäisi käydä laihallakaan"
Öljyn määrä ei laihuuten vaikuta, paitsi, jos öljyä liikaa, niin vieläkin laihemmalla on.
littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 20.5.2013 17:52

ahaa ok
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut OA243 » 20.5.2013 19:09

Tahtoo kaasu hirttää? Jää kierrokset leijumaan vai? Vai vaijeri jumiin? :D Kai oot tyhjäkäyntisuutinta ja neulaa koittanu säätää?
littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 21.5.2013 7:18

joo kierrokset jää leijumaan ja se on vähän tyhmä esim hypyssä kun perä laskee todella nopeaa kun jää kierrokset vähän korkealle -> takaratas pyörii nopeampaa :s ensi perjantaina pitää katsoa tuo neula ja stormilta käydä hakemassa suuttimia.
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut OA243 » 21.5.2013 7:27

Niin no se kierrosten leijuminen taas viittais vähän imuvuotoon.
littlehondacr-rider
Pyörä:
Husqvarna cr125 2011
Paikkakunta:
pudasjärvi
Liittynyt:
26.6.2012 2:27
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut littlehondacr-rider » 21.5.2013 7:52

hmm? mites se tollanen imuvuoto sitten korjataan? todellakaan itse en näillä osaa kuin ajaa joten auttakaa tyhmää! :lol:
se ei pelaa joka pelkää, se ei aja joka ei uskalla ;)
k3mp0
Pyörä:
Husqvarna sm/wr125 -09(ex) Suzuki rm 250 Kilpi smoto -05 ex, Yamaha yz 250
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
24.4.2010 16:07
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut k3mp0 » 21.5.2013 8:15

Kato että imutorven ja imukaulan klemmarit on kireellä ja että imukaula on tiukasti lohkossa/pytyssä. Sitten ulkosesti kattelet ettei imukaula oo halki. Alota vaikka noilla imuvuodon ettiminen. Ja kannattaa se kaasuvaijeri ja kapula rasvata koko matkalta niin eipähän oo siitä kiinni :)
Uusi tuntimittari 15e sis. Postit !
Löytyy jotai osia hussee kyselkää jos tarvii :)
Maekine
Pyörä:
Suzuki GSX 1300 B-King
Paikkakunta:
JKL
Liittynyt:
2.3.2013 14:21
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut Maekine » 21.5.2013 10:31

Löytyis tuommonen projekti gas gas piikkisellä temmin koneella, josta toinen syyläri on nyt paskana...
Varmaan riittää tuo yksikin jäähyttämään, jos käyn hieman testailemassa, kun saan kuntoon, että toimiiko koko pyörä?
¤SuZuKi¤
-MV-
Pyörä:
KTM 350 SX-F & Jawa 638
Paikkakunta:
Sorvan Kylä
Liittynyt:
10.8.2007 15:39
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut -MV- » 27.5.2013 8:22

Tuntuu kone ottavan vähän turhan paljon lämpöä hitaassa maastossa, pikkusen meinaa huohotella. Onkos porukoilla kokemusta jälkeenpäin asennetuista flekteistä? Kotariin olisi kait valmista sarjaakin kaupan. Ja jotkut on kuulemma asennelleet tehokkaita tietokoneen puhaltimia yms... Onko oikeasti kannattava hankinta?
jjaaa
Liittynyt:
27.5.2011 22:26
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut jjaaa » 27.5.2013 21:46

Moro! Tietääkö joku viekö paljon tehoa/onko vaarallista kun mulla on tossa ktm sx 125 -02 Pro Circuitin koko putki. Se ei ilmeisesti oo tehty tohon vuosimalliin, ja ei uppoa kunnolla sylinteriin. Vaikuttaako tehoihin paljon/onko vaarallista? Lohko siitä laipan alta vähän tummunut.
MikluW
Pyörä:
KTM 250SXF 2006
Liittynyt:
27.9.2010 20:16
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut MikluW » 27.5.2013 22:01

Mikä avuksi, kun ei öljyproppu meinaa aueta millään. Jotaki ruosteen poistajaa/crc varmaa vois laittaa. Sitte vielä sellasta, että sattuuko joku tietämään, että mistä mä löydän KTM SX-F 250 2006 malliin huoltokirjan. Ei löytyny oikeen netistä ku selailin, joten olisiko jollakin myydä tai näyttää sivu, mistä kirjan löytää.

Kiitos!
Kawasaki kx 85 -04
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut AceFin » 27.5.2013 22:03

Koita koputella vasaralla varovasti pulttia, että lähtis liikkeelle. Onko se kuusiokolo/torx- vai pulttikannalla?
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP
MikluW
Pyörä:
KTM 250SXF 2006
Liittynyt:
27.9.2010 20:16
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut MikluW » 27.5.2013 22:08

Vasaralla on jo naputeltu joka suuntaan. Se on kuusiokolo, jos tossa pyörässä proppu on moottorin pohjalla, ainakin näin voisi olettaa, varsinkin kun myös 2013 mallissa se on siellä. Siinä tosin pulttikannalla.
Kawasaki kx 85 -04
AceFin Moderaattori
Pyörä:
Skyteam Monkey 125cc-->160cc -07, 525 EXC -03, GSX600F -91
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.4.2011 19:45
Re: Huolto & korjaus

ViestiKirjoittanut AceFin » 27.5.2013 22:13

Meinaako pultti pyöristyä vai onko vaan jumissa? Pultit pyöristymiseen auttaa hylsy, joka on tarkalleen pultin muotoinen.

Taistelin oman kotarin kanssa samasta syystä viime torstaina. Uudella hylsyllä aukesi. Marssin saman tien ostamaan uuden torx-propun ötheniltä.
EXC 525 || Youtube-kanava
"Kuka teistä finninaamoista nussi mun hanskat?" -MP