80/85cc Crossi infoa.

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 11.11.2007 12:47

Laitoit sen männän väärin päin tai unohdit pistää pakoaukonsäätimen kiinni (jos siinä on)?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
kawasakikx69
Liittynyt:
24.10.2007 21:08

ViestiKirjoittanut kawasakikx69 » 12.11.2007 15:55

kyllä mää sen männän oikein päin laitoin nuoli pakoaukkoo päi ja ei siin mtn pako säädintä oo mutta sammutus nappi ei toimi olisko vika sähköissä?
Stalker
Liittynyt:
30.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut Stalker » 13.11.2007 16:32

Onko vuoden 90 cr:än pytty porautettavissa?
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 13.11.2007 18:30

En tiedä, miten mäntää vaihtaessa saa aikaan sähköviean?
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
kawasakikx69
Liittynyt:
24.10.2007 21:08

ViestiKirjoittanut kawasakikx69 » 13.11.2007 18:37

okk
Karpo
Pyörä:
ktm exc 125
Paikkakunta:
Loppi
Liittynyt:
3.2.2007 0:42

ViestiKirjoittanut Karpo » 25.11.2007 22:29

kumpi olis järkevämpi, joku -04 kotari vai 91-95 vm kawa kx?
KTM <3
Lahis
Pyörä:
TM Enduro 125 -02
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
14.6.2006 23:34

ViestiKirjoittanut Lahis » 25.11.2007 23:55

Karppazon kirjoitti:kumpi olis järkevämpi, joku -04 kotari vai 91-95 vm kawa kx?


Yleensähän se niin on että uudempi on parempi. Ite kyl ottaisin ton Kotarin jos nuo ois vaihtoehdot..
Toki riippuu miten niitä pelejä on huollettu.
KATSO ILMOITUKSENI: http://www.motot.net/talli/kayttaja/42437
uijui
Pyörä:
Suzuki RM250K8 Ice, Pitpro Lite, KTM Superduke 08
Liittynyt:
28.7.2005 18:11

ViestiKirjoittanut uijui » 26.11.2007 20:21

a.c.e kirjoitti:
Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.


Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?

Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...


eikös se 2t:ssä ole tehty ainakin siten, että vedetään syttyennakkoa reilusti lisää jollain kierroksilla-> kone ei ota enempää jenkaa, vaan huutaa ns. rajotinta vasten.
Allekirjoitus poistettu. *****
a.c.e
Pyörä:
Honda Monkey
Paikkakunta:
Pori
Liittynyt:
10.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut a.c.e » 27.11.2007 8:46

uijui kirjoitti:
a.c.e kirjoitti:
Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.


Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?

Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...


eikös se 2t:ssä ole tehty ainakin siten, että vedetään syttyennakkoa reilusti lisää jollain kierroksilla-> kone ei ota enempää jenkaa, vaan huutaa ns. rajotinta vasten.


Nykypäivänä kyllä. Mutta lopputuloshan on käytännössä sama. Täähän estää sen ettei pyörä esim. alastulossa tökkää niin äkkiä, jos "rajoitin" tulee vastaan.
kawasakikx69
Liittynyt:
24.10.2007 21:08
pakoaukon säädin

ViestiKirjoittanut kawasakikx69 » 9.12.2007 21:17

onko vm 1991 kawasaki kx 80cc pakoaukonsäädintä? jos on niin miten se säädetään.?
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 9.12.2007 22:52

Jos sulla on se pyörä, niin onko vaikeeta kattoo oisko siellä sellaista?
fuelmx
Pyörä:
Honda CRF 450R, 2010
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
5.12.2004 18:33
Re: pakoaukon säädin

ViestiKirjoittanut fuelmx » 9.12.2007 23:45

kawasakikx69 kirjoitti:onko vm 1991 kawasaki kx 80cc pakoaukonsäädintä? jos on niin miten se säädetään.?

Ei ole.
---==[fuel]==---
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 11.12.2007 16:38

Nyt on männällä ajettu tollanen 25 tuntia harrasteajoa, ja pitäis ruveta vaihtamaan. Saako v.1999 Yamaha Yz 80 pyörässä männän vaihdettua, ilman että se täytyy purkaa ihan osiin? (joltain pro:lta kävis nopeesti, mut mulla monen päivän homma)

Eli miten on?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 11.12.2007 17:25

eiköhän se ole suunnillen että penkki ja tankki ensin pois tieltä, sen jälkeen pytty irti ja uutta mäntää ja neulalaakeria tilalle. Kannattaa vaihtaa tiivisteetki samalla. ei ole niin vaikea homma kun miltä tuntuu ;)
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 11.12.2007 21:36

PKS kirjoitti:eiköhän se ole suunnillen että penkki ja tankki ensin pois tieltä, sen jälkeen pytty irti ja uutta mäntää ja neulalaakeria tilalle. Kannattaa vaihtaa tiivisteetki samalla. ei ole niin vaikea homma kun miltä tuntuu ;)


Ok, kiitti.