Karppazon kirjoitti:kumpi olis järkevämpi, joku -04 kotari vai 91-95 vm kawa kx?
a.c.e kirjoitti:Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.
Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?
Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...
uijui kirjoitti:a.c.e kirjoitti:Mx-135 kirjoitti:niin, tiesitkös neropatti, että motocross pyörissä ei ole kierosten rajoitinta? kannattas perehtyy enneku rupeet neuvoon tehojen ulossaannissa.
Kyllä näissä jossain kierroksissa rajoitin on, vai miksi kuvittelen esim. nelarien "paukkuvan" kun niissä väännetään ilmassa kaasu pohjaan?
Yleensä nuo virisytkäboksit säätää rajoitinta hieman alkuperäistä korkeammalle...
eikös se 2t:ssä ole tehty ainakin siten, että vedetään syttyennakkoa reilusti lisää jollain kierroksilla-> kone ei ota enempää jenkaa, vaan huutaa ns. rajotinta vasten.
kawasakikx69 kirjoitti:onko vm 1991 kawasaki kx 80cc pakoaukonsäädintä? jos on niin miten se säädetään.?