Männät

SimplemÄÄn
Pyörä:
701 SM, FC 450, TE 300
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
26.10.2008 21:27

ViestiKirjoittanut SimplemÄÄn » 24.7.2010 16:30

En tuohon sopivuuteen osaa varmasti sanoa mitään muuta kuin, että iskunpituus/poraus saattaa olla eri. Käy kyselemässä MP-Racing :istä. Sieltä luulis löytyvän, kuitenkin hussen maahantuoja. Ja pyöräs kuiteski suht ''uus'' ;)
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 12.8.2010 17:39

Onko jollain kokemusta noista proxin männistä? Ite en ole oikeastaan kuullut niistä kuin kauhutarinoita, joissa mäntä on kampikammiossa säpäleinä, mutta onko mainettaan parempi mäntä? Pitäis tuohon suitsaan saaha b-koon mäntä ja paikallisesta mp-liikkeestä ei saa noita muutakun proxina. :s
~Way of life.
OMS-Racing
Pyörä:
CRF450&250
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
27.4.2006 17:32

ViestiKirjoittanut OMS-Racing » 12.8.2010 19:38

PäRi kirjoitti:Onko jollain kokemusta noista proxin männistä? Ite en ole oikeastaan kuullut niistä kuin kauhutarinoita, joissa mäntä on kampikammiossa säpäleinä, mutta onko mainettaan parempi mäntä? Pitäis tuohon suitsaan saaha b-koon mäntä ja paikallisesta mp-liikkeestä ei saa noita muutakun proxina. :s

Hyvin on toiminut ainakin viimiset 10h nelarissa. Eiköhän se kestä vielä ainakin toiset 10h.
OA243
Pyörä:
YZ450F
Liittynyt:
8.12.2007 22:32

ViestiKirjoittanut OA243 » 12.8.2010 22:36

Vajaa 10h vedetty paikotellen turhankin kovilla kierroksilla, kyllä toistaseks on pelittäny. Muistaakseni aikasemmissa pyörissä oon kanssa käyttäny eikä oo ollu proxin kanssa mitään ongelmia.
Juuuuso
Pyörä:
Yamaha dt 05
Liittynyt:
28.5.2010 8:19

ViestiKirjoittanut Juuuuso » 17.8.2010 21:01

mites noi männät kestää 2-tahti piikeissä harrasteajossa?
ilexxx
Pyörä:
Suzuki RM125 -06
Paikkakunta:
Mäkkylä
Liittynyt:
20.6.2005 0:05

ViestiKirjoittanut ilexxx » 17.8.2010 21:46

Juuuuso kirjoitti:mites noi männät kestää 2-tahti piikeissä harrasteajossa?

No kyllä ainaki 30 tunnin jälkee rupee alaväännöt hävii, eli ei hyvä. riippuen ajosta sanoisin 20h +-10h :lol:
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 19.8.2010 21:21

Mistä tuo männän välys sylinteriin pitää mitata oikeaoppisesti? Ostin nyt B-koon männän 54.96 (vakio 54.95?), ja männän helmasta mitattuna on välys alle 5satkua, mutta männän yläosasta mitattuna +3kymmenystä. Ohjekirja antaa std. välykseski 3-4satkua, joten välys pitää mitata helmasta sylinteriin? En voinut antaa tarkempaa tietoa välyksistä, sillä rakotulkissani pienin lipuska on juuri tuo 5satkua, ja se ei mahtunut helman ja sylinterin väliin. Olisko hyvä vaihtoehto, jos veisin tuon sylinterin koneistamolle männän kera ja ne mittais sen välyksen. Ja jos on liian pieni niin tekisivät kevyen hoonauksen? Kiitos jo näin etukäteen vastauksista.
~Way of life.
timpax41
Pyörä:
Honda cr 250r-04
Liittynyt:
17.9.2009 20:11

ViestiKirjoittanut timpax41 » 19.8.2010 21:44

PäRi kirjoitti:Mistä tuo männän välys sylinteriin pitää mitata oikeaoppisesti? Ostin nyt B-koon männän 54.96 (vakio 54.95?), ja männän helmasta mitattuna on välys alle 5satkua, mutta männän yläosasta mitattuna +3kymmenystä. Ohjekirja antaa std. välykseski 3-4satkua, joten välys pitää mitata helmasta sylinteriin? En voinut antaa tarkempaa tietoa välyksistä, sillä rakotulkissani pienin lipuska on juuri tuo 5satkua, ja se ei mahtunut helman ja sylinterin väliin. Olisko hyvä vaihtoehto, jos veisin tuon sylinterin koneistamolle männän kera ja ne mittais sen välyksen. Ja jos on liian pieni niin tekisivät kevyen hoonauksen? Kiitos jo näin etukäteen vastauksista.

Alle 5 satkua on ihan liian tiukka.7satkua alkais olla kohillaan.
xQ
Pyörä:
yz250f -11
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
20.11.2005 23:36

ViestiKirjoittanut xQ » 20.8.2010 0:40

joo seittemä satkua johonki ilmajäähyyn! kyllä se siinä viidessä pyörii piikissä yleensä.. sylkkä pitäis mittaa yläkuolosta, alakuolosta ja niitten välistä. tai ainaki oma manuska nui neuvoopi..
PäRi
Pyörä:
Suzuki RM 125 -03, Aprilia SX 125 -09
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.4.2008 17:50

ViestiKirjoittanut PäRi » 20.8.2010 23:25

Juu, nyt on pytty hoonattu, välystä jäi sen 4satkua ja hyvin pelaa. ;)
~Way of life.
__mikke__
Liittynyt:
30.7.2009 18:47

ViestiKirjoittanut __mikke__ » 22.8.2010 20:38

Saako suomesta mistään mäntiä tm mx 250 2t vm. 05>?
PKS
Pyörä:
KTM SX 250 -13, Gas Gas EC 300 -07, KTM EXC 525 -06
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
25.10.2006 21:57

ViestiKirjoittanut PKS » 22.8.2010 23:18

Purolta
CR250
Pyörä:
Honda XRV 750 Africa Twin -91
Paikkakunta:
Lieksa
Liittynyt:
19.5.2009 20:57

ViestiKirjoittanut CR250 » 12.9.2010 21:23

Pitäisi taasen mäntä vaihdella.. ajatuksena olisi Vertexiä Hondan orkkiksen tilalle, kun originelli on 35h ajon jälkeen sen verta "sileä", että se joutaa vaihtoon. Miten tuo takomäntä kestäisi vähän pidemmän aikaa? Muita hyviä/järkeviä vaihtoehtoja Vertexille?
mikseri100
Pyörä:
Valkokilpi 125 yz
Paikkakunta:
Alajärvi
Liittynyt:
22.11.2008 13:56

ViestiKirjoittanut mikseri100 » 12.9.2010 21:35

WISECO, paras mäntä mitä saa.
Valkokilpi YZ vailla uutta omistajaa!
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/ya ... 5/id32649/
Katsohan ilmoitukset! Paljon osaa myynnissä!
http://www.motot.net/talli/kayttaja/84118
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 12.9.2010 21:41

mikseri100 kirjoitti:WISECO, paras mäntä mitä saa.


Paras hinta/laatusuhde vai kuis.. :|
V-V-VVjalkåkenäläinänen