Kyllä tuota pmc:n asiantuntemusta onkin todella maittavaa lukea. Erityiset naurut saa sunnuntain hesarista ja tehdaskotaria vakioon vierestä ajan kanssa verranneena tuosta "Tehdaspyörissä on tänä päivänä hyvin vähän mitään todella erikoista".
En minäkään temmiini asentaisi automaattikytkintä, mutta tuskin pmc:nkään taso niin nuikea on, että mitään haittaa siitä n. 100g lisästä vauhtipyörään, minkä automaattikykin vauhtipyörälle redusoituna suunnilleen vaikuttaa, missään kunnon pyörässä oikeasti haittaa olisi. Eiköhän se meillä molemmilla ole vaan yläkopasta kiinni haittaako vai ei, jollain köhivällä kaasarikoneella se voi tietty johtaa vaikka nokilleen
Kuinka se pmc voi edes ajaa millään muulla kuin Shercolla, kun mäkin huomaan häiritsevänä sen eron muihin, automaattia ei edes huomannu vs. aina muiden pyöriä kokeillessa myöhästy kaikissa keulan kaasulla nostoissa ja kevennykssä... ei pilaa, Shercon tarkan ja nopean kaasuun vastaamisen todella huomas aina kun koitti välissä jotain muuta. Ahvalan nelari-Montesa oli samanlainen.