Kesällä varmaan kannattaa keskittyä vaan kehittämään perinteistä rossia.
E: Niin ja jenkkikuskeja tietysti messiin hallikisoihin niin saa vähän kansainvälistä tuulahdusta
M-Racer kirjoitti:Tosta esimakua Barcian laitteesta, näyttää aika härskiltä, veikkaan 1986 replicaa? https://twitter.com/HondaPowersprts/sta ... 52/photo/1
Slage kirjoitti:Joo oli kyllä huimaa vääntöä!
Hatunnosto Reedille, äijä oli liekeissä! Todella hyvännäköstä menoo, vaikka Stewart-fanina en äijästä pahemmin diggaa.
Villopoto sai ansionsa mukaan ku pari kertaa veti sikamaisesti blockpasseja suoraan Bubbaa päin.
OA243 kirjoitti:Slage kirjoitti:Joo oli kyllä huimaa vääntöä!
Hatunnosto Reedille, äijä oli liekeissä! Todella hyvännäköstä menoo, vaikka Stewart-fanina en äijästä pahemmin diggaa.
Villopoto sai ansionsa mukaan ku pari kertaa veti sikamaisesti blockpasseja suoraan Bubbaa päin.
Näin toisena Stewart fanina noissa "blockpasseissa" ei kyllä ollut mitään sikamaista. Otti vähän kontaktia mutta kylki kylkeen, ei vetänyt etupyörään tai sukeltanut alle. Kyllä se Bubbakin kuitenkin blockpassia tarjoo jos joku ohittaessa hanttiin pistää ja se on ihan kilpailua. Noissa kallistetuissa kännöksissä hankala on ohitusta tehdä blokkaamatta tai osumatta sillä lailla ettei kaveri tuu seuraavan suoran päässä ohitse, toiselta on pakko saada vähän vauhtia pois.
Tästä todisteena se Stewart sieltä pääsi aina ulkolinjaa kiihdyttämään kun ei antanut periksi ja Villopoto ottanut niin agressiivisesti sitä paikkaa. Stewartin kisahan kaatui siihen ettei triplannut sieltä röykkysuoran jälkeen mutkasta ulos, Reed otti ihan silminnähden kiinni siinä vaikkei muualla tullut niin paljon lujempaa. Se kyllä huvitti että Dungeylle oli varmaan DeCoster huutanut niin paljon Phoenixin jälkeen että se viimeisessä mutkassa veti väkisin Potoa päin.
Bream kirjoitti:Olihan ihan hyvä kisa taas!
Reed oli ainoa, joka oli saanut pyöränsä säädettyä liukkaalle radalle. Ihan erilailla pääsi kurveista ulos kiihdyttämään kuin muut.