Siis tiedätkö mitkä ovat kohot kaasarissa? Jos tiedät niin kun otat irroitat sen tapin,joka menee kohojen läpi ja kun nostat kohot pois kaasarista niin niissä pitäisi olla alapuolella kiinni semmonen venttiili tai sitten se on siinä kaasarissa..
Juu siis tiedän sen niin sanotun ylivuoto neulan minkä kohot nostavat ja oli paikan päällä ja näyttäisi ihan toimivalta kaiken lisäksi. Pistän lisää informaatiota kun saan taas selville jotain...
Dodiin eli ongelma ratkaistu oli viallinen vauhtipyörä ei täten antanut kunnollista/tasaista kipinää. Toden näköisemmin joskus aikasemmin kiila hajonnut tai jotain.
Erittäin paljon kiitoksia niille jotka ovat antaneet vinkkejä ja koittaneet auttaa. Voisko ihmiset vielä kertoa mikä tulppa on todettu hyväksi?
Erittäin paljon kiitoksia niille jotka ovat antaneet vinkkejä ja koittaneet auttaa. Voisko ihmiset vielä kertoa mikä tulppa on todettu hyväksi?[/quote]
ngk b9eg(R) on ainakin alkuperäis tulppa ja jos säädöt ovat jotenkin kohdallaan kestää aika hyvin. ei tarvi välttämättä olla R tulppa. densolla on kans vastaava mutta ei oo hyviä kokemuksia enkä muista mallia.
SMK;-)
Kirjoittanut SMK;-) » 23.10.2007 20:23
NGK BR8EG mieluummin, tuskin sulla kone niin kuumana käy, että tarviit ysin. Jos käy liika kylmänä ysille, niinse sitten sanoo poks.
no eipä kuule olekkaan käynyt liian kylmänä 9:lle:) siinä on toi tulppa alunperin. jossain katuhussessakin on toi ku käy kaupasta hakemassa uuden hussen sama homma ainakin ktm:män egs:ssä. että kerrokko vähä mikä tulppa mulla kuuluis olla?
pimp_it
Kirjoittanut pimp_it » 24.10.2007 18:57
kylläpä tuntu hyvältä kerranki olla viksumpi ku SMK:P
Scroow
Kirjoittanut Scroow » 24.10.2007 21:09
Haha,oot säkin kyllä tyhmä..
tiedä mistään mitään.
SMK;-)
Kirjoittanut SMK;-) » 24.10.2007 21:23
Pimppaile nyt vaan takasin taas sinne piikkipuolelle, erääseenkin Husseen vaihdettiin vissiin likemmäs satasella niitä 9-tulppia ennen kuin meni viesti perille. Otappa poika huomioon, että nyt on +3 ja siinä on "pikkuisen" eroa +30:een ihan noin tulpan kannalta kuten kaasarinkin. Vaikka eihän se sua koske kun sudittelet kiekat tapissa paskarinkiä kylän kiertoliittymässä sen mitä ajat?
Toisaalta taas jos se ajaa montulla niin kyl se 9 on aika kova mutta jos kadulla niin toi 8 kuten smk sanoin.. =)
pimp_it
Kirjoittanut pimp_it » 25.10.2007 22:09
no joo. ajan molempia. ei mulla ne tulpat oo hajoillu. mut ajan kyllä nii vähä loppupeleissä että ei ihme. oon todennu ton b9eg:n hyväks mun pyörään ja silla sipali:)
valtsu90
Kirjoittanut valtsu90 » 14.11.2007 18:27
mulla olis tollanen pelkkä vrx:n kone, tartteisin siihen sähköt, niin. mitä kaikkia tarviinl,että saan sen käyntiin ? vauhti pyörästä tulee yhteensä 5 kpl johtoja onko se riittävä määrä?
kysyy epätietoinen
kiitos vastauksista jo etu-käteen