Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Ja niin se varmaan onkin, niin millaset tehoalueet noissa putkissa on? Onko toi vakioputki yläkiertosempi, ja kulkee kovempaa, ja tehokkaampi piikki, ja exc putkessa sitte hyvät alaväännöt, ja vähän pienempi huippunopeus? Jos ajatellaan että on samat välit kiinni ja näin.
Guuna#243 kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Ja niin se varmaan onkin, niin millaset tehoalueet noissa putkissa on? Onko toi vakioputki yläkiertosempi, ja kulkee kovempaa, ja tehokkaampi piikki, ja exc putkessa sitte hyvät alaväännöt, ja vähän pienempi huippunopeus? Jos ajatellaan että on samat välit kiinni ja näin.
Huippunopeudet voit samantien unohtaa, täällä tuskin kukaan tietää/ ketään kiinnosta huippunopeudet. EXC:n putki on varmasti luonteeltaan jonkin verran rauhallisempi ja enduro-ystävällisempi, mutta pelkkä putki ei muuta koneen luonnetta kovinkaan paljoa ainakaan näissä vehkeissä.
Pearl kirjoitti:Guuna#243 kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Huippunopeudet voit samantien unohtaa, täällä tuskin kukaan tietää/ ketään kiinnosta huippunopeudet. EXC:n putki on varmasti luonteeltaan jonkin verran rauhallisempi ja enduro-ystävällisempi, mutta pelkkä putki ei muuta koneen luonnetta kovinkaan paljoa ainakaan näissä vehkeissä.
Joojoo, en nyt sitä tarkottanu, että haluun saada kotarin kulkee täyzii että pääsen kylän kaikista mopista ohi, vaan se kyllä se huippunopeus kertoo putken luonteesta vähä Nojuu, täytyy koittaa tota toista putkee kiinni joskus kun kerkiää.
J!gs@w# kirjoitti:Pearl kirjoitti:Guuna#243 kirjoitti:Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Joojoo, en nyt sitä tarkottanu, että haluun saada kotarin kulkee täyzii että pääsen kylän kaikista mopista ohi, vaan se kyllä se huippunopeus kertoo putken luonteesta vähä Nojuu, täytyy koittaa tota toista putkee kiinni joskus kun kerkiää.
Itseasiassa se putki ei mun mielestä vaikuta yhtään siihen huippunopeuteen vaan ne sun välitykset.