KTM SX 125

Rossoneri
Pyörä:
748

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 2.6.2009 7:24

Jees, näin arvelinkin että ei muutakun luuri korvaan. Kiitos vastauksista.
Rossoneri
Pyörä:
748

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 3.6.2009 17:04

Onko väliä laittaako 1 vai 2 renkaisen männän? Tiedän että 2 renkainen kestää pitempään, mutta on ainakin teoriassa hieman tehottomampi eikä yhtä kierrosherkkä kuin 1 renkainen, mutta onko sillä kummempaa/mitään merkitystä harrastelija käytössä?
Jaakkola5
KTM SX -03

ViestiKirjoittanut Jaakkola5 » 5.6.2009 15:44

Mulla on tällänen KTM:n SX vm. 03 eikä huoltokirjaa tietenkään ole... Noh asiaan, pitäisi vaihteistoöljyt vaihtaa ja kysyisin, että mitä laitetaan ja paljon?
Mikju
Pyörä:
Aprilia SR50 Ditech, Ktm SX 125

ViestiKirjoittanut Mikju » 6.6.2009 23:29

Itsellä ainakin lukee kyljessä että 700ml. Eli 0.7L. Öljynä oon käyttäny Motulin transoilia, 10-30w. Eipä moittimista, tosin muitakin vaihtoehtoja on.
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125

ViestiKirjoittanut ripetsu » 10.6.2009 19:18

Jaakkola5 kirjoitti:Mulla on tällänen KTM:n SX vm. 03 eikä huoltokirjaa tietenkään ole... Noh asiaan, pitäisi vaihteistoöljyt vaihtaa ja kysyisin, että mitä laitetaan ja paljon?

ja kotarin sivultahan löytyy pdf huoltokirjat :D
Domi #312

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 10.6.2009 23:50

Oisko jollain valovirtapäätä myytävänä?
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150

ViestiKirjoittanut Pearl » 11.6.2009 21:11

Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Ja niin se varmaan onkin, niin millaset tehoalueet noissa putkissa on? Onko toi vakioputki yläkiertosempi, ja kulkee kovempaa, ja tehokkaampi piikki, ja exc putkessa sitte hyvät alaväännöt, ja vähän pienempi huippunopeus? Jos ajatellaan että on samat välit kiinni ja näin.
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 11.6.2009 22:34

Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.
Ja niin se varmaan onkin, niin millaset tehoalueet noissa putkissa on? Onko toi vakioputki yläkiertosempi, ja kulkee kovempaa, ja tehokkaampi piikki, ja exc putkessa sitte hyvät alaväännöt, ja vähän pienempi huippunopeus? Jos ajatellaan että on samat välit kiinni ja näin.

Huippunopeudet voit samantien unohtaa, täällä tuskin kukaan tietää/ ketään kiinnosta huippunopeudet. EXC:n putki on varmasti luonteeltaan jonkin verran rauhallisempi ja enduro-ystävällisempi, mutta pelkkä putki ei muuta koneen luonnetta kovinkaan paljoa ainakaan näissä vehkeissä.
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Zuidaaja

ViestiKirjoittanut Zuidaaja » 11.6.2009 22:34

Joo eli sx putkessa ottaa kovemman piikin kovemmilla kierroksilla ja enemmän tehoo. Mutta en ois nii varma noista putkista kun toi mikä sulla nytten on kii on ainakin samannäkösempi exc:n putkeen verratuuna ku toine :D
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150

ViestiKirjoittanut Pearl » 12.6.2009 11:20

Guuna#243 kirjoitti:
Pearl kirjoitti:Mulla on nyt sx:ässä vissiinkin vakioputki, käykää galleriasta kattoo millanen, ja sit myyjä anto mukaa jonkun toisen putken, kaveri sano että se olis exc:n putki.

Huippunopeudet voit samantien unohtaa, täällä tuskin kukaan tietää/ ketään kiinnosta huippunopeudet. EXC:n putki on varmasti luonteeltaan jonkin verran rauhallisempi ja enduro-ystävällisempi, mutta pelkkä putki ei muuta koneen luonnetta kovinkaan paljoa ainakaan näissä vehkeissä.

Joojoo, en nyt sitä tarkottanu, että haluun saada kotarin kulkee täyzii että pääsen kylän kaikista mopista ohi, vaan se kyllä se huippunopeus kertoo putken luonteesta vähä :roll: Nojuu, täytyy koittaa tota toista putkee kiinni joskus kun kerkiää.
J!gs@w#
Pyörä:
Ktm 250sx-f -10

ViestiKirjoittanut J!gs@w# » 12.6.2009 11:37

Pearl kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:

Joojoo, en nyt sitä tarkottanu, että haluun saada kotarin kulkee täyzii että pääsen kylän kaikista mopista ohi, vaan se kyllä se huippunopeus kertoo putken luonteesta vähä :roll: Nojuu, täytyy koittaa tota toista putkee kiinni joskus kun kerkiää.

Itseasiassa se putki ei mun mielestä vaikuta yhtään siihen huippunopeuteen vaan ne sun välitykset.
Everyone crashes. Some get back on. Some don't. Some can't
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150

ViestiKirjoittanut Pearl » 12.6.2009 11:53

No kyllähä se nyt vähä, en tiä kotarissa, mutta jos mun terpi menee omalla putkellaan 70, ja teharilla 90, samojen välityksien ollessa kiinni, niin kyllä se putki nyt hiukan vaikuttaa huippuihin :roll:
Joo, se oli terpi, joten aika eri asia, mutta 2t koneita on molemmat, kyllä sen ny jotain pitäs huippuihin vaikuttaa..?
Joo ehkä päätetään keskustelu ja tosiaan kokeilen sitä putkea kun kerkiän.
E:myyjä kyllä sano että se olis vakioputki, mutta tässä nykyään olevasssa putkessa lukee paisarissa KTM joten oliskoha seki sitte joku sxs putki tms :roll:
Kaveri kyl sano et se oli exc:n, ja se noista kyl tietääki jotai..
Guuna#243
Pyörä:
EXC 250 '14

ViestiKirjoittanut Guuna#243 » 12.6.2009 12:46

J!gs@w# kirjoitti:
Pearl kirjoitti:
Guuna#243 kirjoitti:

Itseasiassa se putki ei mun mielestä vaikuta yhtään siihen huippunopeuteen vaan ne sun välitykset.

Näin se menee..

E: Ei kannata niitä derpejä sekottaa tähän vaikka ovatkin 2-t koneita...
Kiinteistö- ja konehuolto Heinonen
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150

ViestiKirjoittanut Pearl » 12.6.2009 21:37

No kyl niil eroja oli, tolla kromisella putkella keulii paremmi, on vääntöö enempi. Sitten toi normiputki ottaa paremman piikin. Ja normiputkella kulki 99kmh sigmaa, ja tolla kromisella se kulki 93. Että on myös huipuissa eroja. Ja samat välit ja sama tien kohta, ja sama sigman kalibrointi yms..
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11

ViestiKirjoittanut jamperi » 14.6.2009 14:03

moriesta!

pitäis vaihtaa kotariin mäntää ja sillä on ajettu nyt 100h ja on ehkä 4. tai 5. mäntä menossa niin vieläkö ostan A koon männän vai kannattaako laittaa B koko? Motti on toki kasassa vielä että en ole mittaillu vielä mitään :)
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"