ja iskarit olen muuttanut löysemmiksi taakse laitoin 47 kyb progressiivisen jousen ja keulaan 520mm pitkät 34mm halk,4.0n/mm jouset niin pärjää hyvin suomi spoorissa. viikon sisällä ajanut 5h eikä mitään vikaa Lahden kivikkoisilla enska pätkillä alavääntöä löytyy ja keskialue on aivan todella hyvä suomi enskaan. puunkiertoon yllättävän näppärä peli enkä ole edes stumppaillut kertaakaan kivikoissa ja mäkiin nousee todella mukavasti. niin ja kahvat olen vaihtanut mieleiseksi, huomenna mennään taas ajamaan nuuttilan pätkälle, tästä se matka/treeni alkoi sitte PÄITSIÄ varten.siellä tulette kaikki näkemään shinen tositoimissa ja ehkä jo numibia endurossa. tarkoitus on ajaa 5-6h viikossa ennen päitsiä niin saa pyörän herkistettyä. huoltaa pitää ja täytyy normaalisti eli normi jutut joka ajon jälkeen ja öljyt olen vaihtanut näin aluksi 1h välein motulin 5000 4t 10-40 ja toimii hyvin kytkin on todella hyvä.
turhaa spekuloida jos ei ole ajanut kyseistä pyörää. ja lopuksi joku tykkää äidistä ja taas toinen tyttärestä.
hinta/laatusuhde on kyllä hyvä näin ensivaikutelmaan. kerrotaan lisää jos teitä kiinnostaa!!
t:jarno ssmk