KTM SX 125

MaRsY
Pyörä:
Kawasaki Kx 125cc 2006
Liittynyt:
4.9.2006 17:24

ViestiKirjoittanut MaRsY » 14.6.2009 18:07

jamperi kirjoitti:moriesta!

pitäis vaihtaa kotariin mäntää ja sillä on ajettu nyt 100h ja on ehkä 4. tai 5. mäntä menossa niin vieläkö ostan A koon männän vai kannattaako laittaa B koko? Motti on toki kasassa vielä että en ole mittaillu vielä mitään :)

3-4 männän välein kannattaa vaihtaa jo yhden koon isompi mäntä ja näin teen itsekkin.
Myynnissä 2x Tunturi Tiger S -87.
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 15.6.2009 9:05

riippuuko tuoki nyt sitte kaasukädestä? voin sanoa että ittellä on raskas kaasukäsi niin miten tuo välys sitte siinä vaikuttaa.. lämpeekö kovasti?
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
jamperi
Pyörä:
Rmz 450 -11
Paikkakunta:
ilmajoki
Liittynyt:
8.5.2004 20:27

ViestiKirjoittanut jamperi » 19.6.2009 10:07

onko -06 ja -07 kotarin välillä tapahtunu jotain muuta muutosta kuin tämä muovien kaunistuminen :)
"Täälä kans saa mitää olla tai tehdä"
Skotti
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
2.9.2003 20:32

ViestiKirjoittanut Skotti » 19.6.2009 13:41

No eihä siinä ny onneks ku täysin uus runko, takahaarukka, jarrut ja mitä lie. Noin niinku pelkän kuvan perusteella.:D
Rossoneri
Pyörä:
748
Liittynyt:
5.7.2006 14:52

ViestiKirjoittanut Rossoneri » 19.6.2009 14:33

Tietäiskö joku mihin suuntaan doman ränni siirtää tehoaluetta vrt. vakioputki?
Enso
Paikkakunta:
lpr
Liittynyt:
3.5.2006 19:46

ViestiKirjoittanut Enso » 19.6.2009 22:22

Countach kirjoitti:Tietäiskö joku mihin suuntaan doman ränni siirtää tehoaluetta vrt. vakioputki?
korkeaammalle.
Morini
Pyörä:
Myyty
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
22.7.2005 18:22

ViestiKirjoittanut Morini » 20.6.2009 1:18

Mitenkä hyvin tämmösten pyörien tulis käydä tyhjäkäyntiä, kun minulla ei oikein tahdo pyöriä tyhjäkäynnillä, käy ikäänkuin väljästi ja sitten sammuu. Tyhjäkäyntisuutinta oon vaihtanu isompaan ja pienempään, ei mtn vaikutusta. Luistinrajotin ruuvia säätänyt niin että on tyhjäkäyntikierrokset on korkealla, mutta ei se silti kauaa pyöri tasasesti, samoin ilmaruuvia käännelly 1 - 1.5 kierroksen välillä. On tuo joskus talvella ainakin käynyt talvisäädöillä paremmin tyhjäkäyntiä, ei siinä muuta mut olishan sen hyvä edes vähän käydä tyhjäkäyntiä. Muuten kyllä vetää helvetin hyvin noilla säädöillä ajaessa alhaalta ylös, ei booaa eikä pätki.

Kysyn täällä sx topicissa siks että mulla on tuossa exc:ssä sx:n kaasari ja sxs ränni, niin ehken joku osaisi paremmin kertoa. Säädöt nyt siin 190 pk, 45 tk, r1469d neula 3. lovessa ja ilmaruuvi 1½ kierrosta auki. Neulaa ehken voisi kyllä kokeilla nostaa 2. loveen, mutta ei luulisi neulan vaikuttavan tyhjäkäynti alueeseen. Lähinnä metässä ja montulla ajoa, välillä tulee kylällä pyöritettyä kun kilvetkin pyörästä löytyy.
JAMPO90
Pyörä:
Enään ei pyöriä <3
Paikkakunta:
Pudasjärvi
Liittynyt:
17.7.2005 12:24

ViestiKirjoittanut JAMPO90 » 21.6.2009 14:19

Käykös ihan Exc-mallin Sm-renkaat puolikkaaseen Sx:ään?
Tässä kesällä tarkotus hommata tollanen pyörä.
Normaali ihminen elää vältellen tiukkoja tilanteita.

Mototista tuttu ex. jannez1

Mitä sä ujostelet siellä nurkassa <3
Dirt
Pyörä:
250f
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.9.2004 16:53

ViestiKirjoittanut Dirt » 22.6.2009 20:38

Tarvis kone aukasta -07 mallisesta kotkasta. Onko toi pakoaukonsäädin tosiaan noin monimutkainen kun miltä näyttää räjäytyskuvissa? Onko tohon jollain jotain ohjeita kertoa että mitä sille säätimelle pitää tehdä lohkoja halkaistessa että saa vielä takaisinkin? Kiitoksia vinkeistä.
Näin on
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 22.6.2009 20:42

lohkoja avatessa sille ei tarvi tehdä yhtään mitään.
Suomto
Pyörä:
450f
Liittynyt:
4.2.2004 17:56

ViestiKirjoittanut Suomto » 22.6.2009 20:44

Sille ei oikeestaan täydy tehdä mitään, koska se tulee omana irti sieltä ihan omana pakettina, kun kytkinkopan alla olevaa 'lohkoa' irroittaa. Eli mitään pientä nippeliä sieltä ei tule lentelemään.
Pearl
Pyörä:
Ktm Sx 150
Paikkakunta:
Jämsä/Kuhmoinen
Liittynyt:
5.6.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Pearl » 24.6.2009 19:12

Paljo tän kuntosesta kotarin putkesta voi pyytää? http://www.motot.net/galleria/g45869_myyn_ostan
Siinä on suurin osa kuvista siitä putkesta..
Joku exc putki se kai on, ainaki alavääntösempi ku sx:än vakioputki..
ripetsu
Pyörä:
yamaha tzr-rr ja ktm sx 125
Paikkakunta:
vehmersalmi/kuopio
Liittynyt:
23.4.2005 21:46

ViestiKirjoittanut ripetsu » 24.6.2009 21:47

kellään tietoa et onko kotarin nestekytkimen käyttösylinterissä, eli siis mikä on kahvassa minkälaiset tiivisteet ?? kun fuskaa nestettä sieltä mihin se kahvan tappi menee, eli onko siellä ihan o-renkaat vai pitääkö tilata joku korjaussarja ktm:ltä
Domi #312
Liittynyt:
11.10.2007 21:44

ViestiKirjoittanut Domi #312 » 24.6.2009 21:56

ripetsu kirjoitti:kellään tietoa et onko kotarin nestekytkimen käyttösylinterissä, eli siis mikä on kahvassa minkälaiset tiivisteet ?? kun fuskaa nestettä sieltä mihin se kahvan tappi menee, eli onko siellä ihan o-renkaat vai pitääkö tilata joku korjaussarja ktm:ltä

Siihen saa ktm:ltä repair kitin.
http://www.motot.net/talli/ajoneuvot/hu ... 0/id14225/
Lynkke
Pyörä:
ehkä joskus
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
15.4.2008 22:08

ViestiKirjoittanut Lynkke » 25.6.2009 13:59

Domizz kirjoitti:
ripetsu kirjoitti:kellään tietoa et onko kotarin nestekytkimen käyttösylinterissä, eli siis mikä on kahvassa minkälaiset tiivisteet ?? kun fuskaa nestettä sieltä mihin se kahvan tappi menee, eli onko siellä ihan o-renkaat vai pitääkö tilata joku korjaussarja ktm:ltä

Siihen saa ktm:ltä repair kitin.

Itelki tahtoo tehä tota. Linkkiä?