Mitenkä hyvin tämmösten pyörien tulis käydä tyhjäkäyntiä, kun minulla ei oikein tahdo pyöriä tyhjäkäynnillä, käy ikäänkuin väljästi ja sitten sammuu. Tyhjäkäyntisuutinta oon vaihtanu isompaan ja pienempään, ei mtn vaikutusta. Luistinrajotin ruuvia säätänyt niin että on tyhjäkäyntikierrokset on korkealla, mutta ei se silti kauaa pyöri tasasesti, samoin ilmaruuvia käännelly 1 - 1.5 kierroksen välillä. On tuo joskus talvella ainakin käynyt talvisäädöillä paremmin tyhjäkäyntiä, ei siinä muuta mut olishan sen hyvä edes vähän käydä tyhjäkäyntiä. Muuten kyllä vetää helvetin hyvin noilla säädöillä ajaessa alhaalta ylös, ei booaa eikä pätki.
Kysyn täällä sx topicissa siks että mulla on tuossa exc:ssä sx:n kaasari ja sxs ränni, niin ehken joku osaisi paremmin kertoa. Säädöt nyt siin 190 pk, 45 tk, r1469d neula 3. lovessa ja ilmaruuvi 1½ kierrosta auki. Neulaa ehken voisi kyllä kokeilla nostaa 2. loveen, mutta ei luulisi neulan vaikuttavan tyhjäkäynti alueeseen. Lähinnä metässä ja montulla ajoa, välillä tulee kylällä pyöritettyä kun kilvetkin pyörästä löytyy.