Mitenkäs teillä kestää kisapiikissä alakerrat?
Tässä meni parin vuoden aikana vanhoista pyöristä petilaakerit tai keskilaakeri nopeammin kuin mäntä... Eikä kyse ole oranssista pyörästä..
Kuviteltiin aina et koneet on jotenkin jo väsyneitä jne.
No tänä vuonna merkki vaihtu ja sattuneista syistä kone auki ja yllätys yllätys alakerta kuiva.
Mäntä aivan öljyssä mutta petarit melkein valmiit. . ..tu.
Kaikki muu siis vaihtunu, paitsi huoltomies,bensiini ja 2t-öljyt.
Huoltomies on neuroottinen ja käyttää 3,5% soesta, mikä on sairasta, mutta pakkohan oli jotain yrittää..
Otin tuossa kakspuokinkin pytyn ylös ja siellä kaikki hyvin. Mäntä (liian) öljyssä ja sormenjälki jää limppuun.
Yli 10 vuotta perhessä ajettu crossipyöriä ja aina käytetty castrollin tts tai vast,
Nyt kun tätä on alkanut miettiä niin mitä on muuttunut?
Bensaan on joku valopää lisännyt etanolia ja ilmeisesti ainakaan tuo öljy ei toimi kunnolla sen kanssa...
Nyt tietenkin kiinnostaa onko muilla samoja kokemuksia ja millä bensiini ja öljy yhdestelmä laitteet pysyy kasassa?
ABC:n pumppu bensiini ja Castroll Power 1 ei ainakaan meillä toimi kisapiikissä.
Meillä vaihtuu ainakin öljy merkki..