Guuna#243 kirjoitti:Jan_ne89 kirjoitti:säädin tossa ohjauslaakerin stemmiä, kun luulin välyksen olevan siinä kun eturenkaasta veti ja työnsi niin klappas, mutta vika paikallistukin iskareihin. Uskaltaako tolla nyt huomenna mennä ajamaan ollenkaan kun iskarin liukuputkea heiluttaa pyörän suuntasesti eteen ja taakse niin se klappaa ulkoputkessa ? Koko pyörällä ajettu vasta reilu 10h ja iskareita ei ole vielä avattu, mikä sielä nyt jo rikki on ?
klapi kuuluu asiaan..
huh, pelastit mun yöunet.. kotarissa ei tollasta muistaakseni ollut, tai sitten en vaan huomannut, joten oon eläny luulossa että klappia ei noissa oo. Noh aina viisastuu..
Minusta toi kawan manuskan ohje ylipäätään on aika pulssittiä, jossa neuvotaan tarkastamaan ohjausllaakerin kireys juurikin tolla metodilla että etupyörä ilmaan ja vemputtaa eteen ja taakse, jolloin välystä ei saisi olla, mutta ainahan sielä se välys on kun se ilmaantuu jo iskareista.
Vähän offtopic mutta avauduimpa nyt..