Noc kirjoitti:Tai sitte jättää ne kiinan tulpat kauppaan ja ostaa esim. ngk:ta. Ikinä en oo enne kuullu että kellään olis tulpankärki pudonnu koneeseen.
pmc kirjoitti:Noc kirjoitti:Tai sitte jättää ne kiinan tulpat kauppaan ja ostaa esim. ngk:ta. Ikinä en oo enne kuullu että kellään olis tulpankärki pudonnu koneeseen.
Kummatkin tapaukset Suzukin alkuperäisiä NGK tulppia, uuden pyörän mukana tulleita. Piikki ei käynyt yhtään ilman tulpan kaarta, mutta puolikkaalla pysty ajamaan koko erän.
Tomppo92 kirjoitti:Olet sitten ilmeisesti saanut maanantai malleja jos ei tulppa noin kauan ajoa kestä omassa Husabergissä on vieläkin ensiasennus tulppa tai kerran vaihettu ja pyörällä ajettu melkein 100h.
pmc kirjoitti:Tomppo92 kirjoitti:Olet sitten ilmeisesti saanut maanantai malleja jos ei tulppa noin kauan ajoa kestä omassa Husabergissä on vieläkin ensiasennus tulppa tai kerran vaihettu ja pyörällä ajettu melkein 100h.
Tässäkin asiassa pätee varmaan normaalit lainalaisuudet. A-luokan motocross vauhti ja jäärata aiheuttaa kaikille moottorin osille kovan rasituksen. Harraste-endurossa samat osat voivat kestää satoja tunteja. Moottoria ei kannata vaan rikkoa liian pitkällä tulpanvaihtovälillä.
zeizei125 kirjoitti:no et ainakaan A-luokassa motocrossia aja 450fe husabergillä!tollo!
Voihan sillä husalla ajaa jäärataakin? Ja onhan osien kesken eroja, olemassa on "maanantaikappaleet" ja "normikappaleet". Ja tuntuu mustakin vähän oudolta että korkeintaan kahdella tulpalla ajetaan yli 100 tuntia, mutta ei varmasti oo mahdotonta...
zeizei125 kirjoitti:no et ainakaan A-luokassa motocrossia aja 450fe husabergillä!tollo!