lynkke kirjoitti:Itelki tahtoo tehä tota. Linkkiä?
Tossa motokeitaan sivuille: http://www.motokeidas.com/shop/product_ ... p?p=131036
Löytyy kotarin varaosana numerolla: 59002032000
lynkke kirjoitti:Itelki tahtoo tehä tota. Linkkiä?
jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..
unppi kirjoitti:Kellään tietoa mahtaako esim. 2001, 2003 ja 2004 olla samat koneet, vai liekö niissä mitä eroja ? lähinnä kiinnostaa varaosia ajatellen, itellä 04
Enso kirjoitti:jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..
Muistitko laittaa pakoaukonsäätimen haarukan oikeaan kohtaan männänvaihdon yhteydessä?
sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä
Guuna#243 kirjoitti:sebuRanta kirjoitti:ostin uuden sx 125 speedermanilta, kaks kertaa noltu jo radalla. tänäänki 4,5h. hyvin toiminu ei ihan nopeesti testattuna tunnu piikiltä
olikos tehoa enemmän kuin odotit vai meinaatko jtn ajoominaisuuksia?
jyyha kirjoitti:Enso kirjoitti:jyyha kirjoitti:Mikähän mahtais olla vikana kun ei kotari toimi ollenkaan yläkierroksilla pooaa vaan, kannen tiivisteen oon vaihtanu. uus mäntäkin on. ei ole paskaa kaasarissa. tai mtn sellasta thaanks vastauksista..
Muistitko laittaa pakoaukonsäätimen haarukan oikeaan kohtaan männänvaihdon yhteydessä?
Joo kyllä mä katoin että se meni sinne.