wolvie kirjoitti:Tänäpäivänä homma on mennyt siihen, että jos sivusto ei ole ns. mediaseksikäs nuorempi sukupolvi ei siellä viihdy. J..... ja hinnan ja vasta sitten toimitusehdot. Eihän niillä toimitusehdoilla ole mitään merkitystä jot tuotetta ei ole saatavilla.
Jos tarvitsen jotain nyt ja heti, en tilaa sitä verkkokaupasta. Valtaosa tavarasta jota tilailen verkkokauppoista on sellaista jonka kanssa ei ole kiire.
...haluaako sillä tukea nykyistä kivijalkakauppaa vai haluaako sillä tehdä oikeata liiketoimintaa. ... Myymälään tullaan vain ostamaan sovitusta vaativat tuotteet ja heti tarvittavat tuotteet.
Vaikka tänäpäivänä monella on jo isot ja hyvällä resolla olevat näytöt...tuota ei tarvita.
Sori, vähän lyhentelin lainausta.
Ikaan kuin lukisit ajatuksia *sori kaikille, nappis jenkkiasetuksissa toistaseks....
Kiitos tuosta palautteesta. Tarvii muutella fontit yms., on tullut muutakin vastaavaa. Minilappareita en tosiaan tullut ajatelleeksikaan.
10v. takaa, no, jos jo sivun avattuaan toteaa etta joo ja se oli tassa niin herateostaja taisi olla... nakyyhan se tuotteista jo, ettei olla esihistoallisessa ajassa, vaikka etenkin fillaripuolella olen panostanut niidenkin osien saatavuuteen&tarjontaan&vaihtoehtoihin.
Eli mitaan varsinaista myymalaahan ei ole, huoltoliike vain, paavarasto nykyisin ihan muualla, tavaraa pakko olla saatavana heti niin on iso osa tavaraa puolison tyomatkareitilla olevassa varastossa. Alun perinkin tarvikemyynnin pitikin vain tukea huoltotoimintaa, toisaalta antaa edellytykset pitaa mm. se 20 variaattorin remmia varastossa ja toisaalta tuoda lisatuloa kun pelkilla huolloilla ei saa palkkaa linsenssi/yms/kulujen jalkeen. Myymala-kasite BR Pro Service:ssa on siis 50+18m2 huoltohallissa 2m2 toimistonurkkaus ja 3x1m tuotteita esilla, kaikki kamat pinottuna ja/tai ylakerran varastossa kasivarasto, loput toisaalla. Ja sielta tavara lahtee lahes kaikkina arkipaivina jo saman paivan kuljetuksiin.
Verkkokauppa siis toimii nimenomaan muun toiminnan tukena, sama tyomaara se on laittaa koko varastovalikoima nettiin muuten vaan tai suoraan verkkokaupaksi, ainakin nain kun se nyt on tehty. Paatonta touhua muuten. Niin usein kysytaan onko jotain heti vaikka paasivulla lukee etta on!
Kaikkia esim. kilpanastarenkaitakin on siis ne yhdet hyllyssa kuka vaan sisaan astuu saa heti mukaan, mutta on vahan korkeella, eli ei ole iloa "renkaanpotkijoille", sit taas muille palvelu tulee jo pelkasta kysymisesta.
Tarvinnee tuo etusivu pistaa uusiks, toimitusehdot vaikka linkin taakse omalle sivulleen. Idea kun oli, etta tassa on verkkokauppa mista saa halutessaan ne tuotteet just-nyt-heti mita varastossa ilmotetaan olevan ja tuoda se kans esiin. Kuitenkin ainakin pari kertaa kuussa tulee niita yhteydenottoja, etta ilmota tilinumero niin maksan esim. tankorukkaset ja mielellaan heti postiin. Ja kiireisimmat on halunnu MH:lla jopa lk. 50km paahan, kun silla hoitunu jopa 3h:ssa perille.
Huomenna jatkuu... uusin ideoin ja muutamaa pahkinaa edelleen pureskellen... kumpa olisikin ymparivuotinen se kevainen&kesainen tilanne, etta hukkuu toihin eika tarvi yhtaan kiinnostaa mainosten teko tai koodin kans temppuilu!