Jopas oli Riihimäki juuri niin Riihimäki kun muistinkin. Itse asiassa, muistin että se ois ollut hienompi/parempi/makeempi. Ja 7 vuotta sitten se kyllä olikin parempi - aivan käsittämättömiä muutoksia tehty ko. baanalle. En tiiä koska se on tuollaiseksi tehty, mutta...
Ja sitten, se yks "shikaani" siellä montun pohjalla. En tajua kenen erityissuojelussa se radan onnettomin paikka on. Olen ajanut Riksussa ensimmäisiä kertoja vuonna...'93? - ja se sama kohta on säilynyt käytännössä muuttumattomana. Ja se oli sillonkin aivan typerä, Tuo shikaani, se on ja pysyy. Varmaan ihan kiva pujottelupaikka jollain 65cc fillarilla, mutta aivan jäätävä turhake isoille pyörille: ajetaan peräkkäin kun ne kuuluisat possut. Jos ja kun siihen vasuriin joku heittää fillarit poikittain ja pötköttää vieressä niin eihän sitä pääse ees kiertämään. Siihen lisättynä vielä se fakta, että siihen "viimiseen" ylämäkeen lähdetään nykyään aivan paikaltaan niin se itse ylämäkikin kuluu aivan älyttömään kuntoon.
Mielenkiintoinen huomio, että rata on nyt sellainen että jyrkät mäet tullaan alaspäin, loivat mennään ylös. Loiva ylämäki menee kammopatille, ja jyrkkään alamäkeen tulee reilut jarrupatit. Jo on. Jälleen kerran: valot päälle ny.