Kaikki TM VRX 125!

Ritari ässä Eläkeläinen
Paikkakunta:
Sipoo
Liittynyt:
21.11.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Ritari ässä » 30.6.2004 0:47

Tulppien pimahtaminen, aika erikoinen "tyyppivika". Taitaa olla sytkäpuolella jotain mätää tai sit kukaan ei ole osannut säätää kaasariaan..? :)
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 30.6.2004 2:22

Nii'i, en sit tiedä mikä on, mut vähän jokaiselta kenellä vaan on temmi oon kuullu et tulppia menee :) Sama juttu 125 ja 80/85 :)
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 30.6.2004 8:10

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:27, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
josko
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Seinäjoki
Liittynyt:
19.10.2003 15:52

ViestiKirjoittanut josko » 30.6.2004 15:31

SMK kirjoitti:Mun ajossa kyllä veisi kun en jaksaisi aina sääntilan mukaan säätää kaasari, josta 2T on sitten ihan v-mäisen tarkka.


no ei se nyt aivan noin tarkka säädöistä oo.
ex-kawalla sai vetää kesän talven samoilla suuttimilla, eikä mitenkään temppuillu.
ktm tuntuu olevan aika paljo tarkempi, mutta ei silti tarvi tehdä mitää "välikelin säätöjä"

edit: eikä kawaan tarvinnu vaihtaa yhtään tulppaa.
rvndarx
Liittynyt:
25.12.2002 13:57

ViestiKirjoittanut rvndarx » 30.6.2004 15:35

Mulla on toiminut keväästä asti normaalia isommalla suuttimella.. (voi ajaa talvella sekä kesällä) ei mitään ongelmaa..
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 30.6.2004 19:57

Juuh, kyllä ite kans tiedän et kaasarin säädöissä tms on häikkää jos tulppia menee, mut oon vaa niin monelta temmikuskilta kuullut et tulppia menee niin en sit tiedä :) Vai onkohan se niin et me temmikuskit ei osata kaasaria säätää? :)

Ja Raven: kyllähän se peli varmaan TOIMII väärälläkin suuttimilla, mutta sen pitää olla OIKEA että on tehoa ja jotta kestää :)

Mun entinen aprilian kyykkykin TOIMI hyvin 130-160 suuttimilla, varmaan 8 eri kokoa koitin tolta väliltä ja jokasella toimi ilman suurempia booailuja tai röpöttelyjä :)
Aprilia RSV 1000 Mille
nieminen-racing
Pyörä:
yamaha wr 450 2010 yamaha yz 250 2007
Liittynyt:
19.6.2004 15:08

ViestiKirjoittanut nieminen-racing » 1.7.2004 15:45

mist sais puretun tm:än tai tarvikkeita ja sit kannataako kun tilaa purolta tavaraa niin ottaa alkuperäisia vai tarvikeosia mitä eroa niissä on muutaku hinta.
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 1.7.2004 21:26

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 10.7.2004 18:31

Noniin, nyt on kone takasin ja tuntuu pelaavankin ihan buenosti :)

Mutta mikäs siinä kun tuo tuntuu ottavan aika laiskasti kierroksia? Siis vastaa suht huonosti kaasuun?

Meinasin et putsaan ilmanputsariun nyt eka, onko näille joku oma putsari-öljynsä vai ostanko jotain perus ilmanpuhdistinöljyä? Mitä suosittelette? :)

Aikasemmissa pyörissä oon vaa jollain perus öljyllä ne rasvannut :)
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 10.7.2004 21:08

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:28, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 11.7.2004 14:34

Siellä ne sääti pa-säätimen yms, vaihto koneeseen tiivisteet, stefat, laakerit, kytkimen ja kiksin osia.. Kaikkea mitä nyt rikki oli.

Kaasarinkin osat tutki ja puhdisti, mutta ei säätää voineet kun ei loppupyörää ollut mukana.

Hmm.. Kävi hassu tapaus kun neulan tää sokka oli haljennut, ja neula tippunut suuttimeen, kone ei käynyt juuri ollenkaan, mutta tällöin ryyppy-päällä se otti helvetin hyvin kierroksia, tosin ajossa ei kestänyt täyskaasua, mutta paikallaan vastasi helvetin hyvin kaasuun :) Ja oli siis neula tippunut suuttimeen ja ryyppy päällä.

Pitäisikö tästä päätellä että kone tarvitsee kärjestä paksumman neulan, sekä isomman suuttimen? :)
Aprilia RSV 1000 Mille
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 14.7.2004 23:47

Noniin, siis nyt rupee vituttaa, et mikä helvetti tos voi olla? Koneessa ei pitäis olla vikaa, ilmanputsarinkin pesin just. Ja ei toi paremmin toiminu ees kokonaan ilman ilmanputsaria, ei ees booannut tms ?

Ja siis kun kaasua antaa niin miettii aina kauan, ottaa laiskasti kierroksia, ennen piikkiä vaan mumisee silleen että jurraa samoissa kierroksissa pari sekuntia, kunnes taas ampasee kierroksia lisää piikillä.

Sytysennakko on säädetty, ja kaasari putsattu moneen kertaan, säädöissäkään ei voi olla vikaa kun aikasemmin noilla toimi.

Oon muutamilta korjaamoilta kyselly, ne ei oo osannu sanoa puhelimessa ainakaan mitään, ja purollakin ne vaan puhuu kaasarin säädöistä, mut ei ne säädöt jumaliste itestään mee päin honkia.

Että nyt pojat tarvitaan oikeasti neuvoja! Mikä tossa voi olla?
Aprilia RSV 1000 Mille
sakemanni
Liittynyt:
27.7.2003 18:04

ViestiKirjoittanut sakemanni » 14.7.2004 23:55

käviskö liian laihalla alakierroksilla?
NameLess
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
20.1.2002 3:00

ViestiKirjoittanut NameLess » 14.7.2004 23:58

Hmm.. Mutta kun korkeillakin kierroksilla tökkii, ja vika tuli ihan yhtäkkiä, ja koska kassu on putsattu jne, niin miten seos vois tulla itestää laihemmaks?
Aprilia RSV 1000 Mille
SMK
Liittynyt:
11.7.2003 10:38

ViestiKirjoittanut SMK » 15.7.2004 8:13

Viimeksi muokannut SMK päivämäärä 1.12.2004 14:29, muokattu yhteensä 1 kerran
Nissanit ja kawakasat kootaan samalta kaatopaikalta!