Homma ois jo puoliks valmis, toinen on jo paikoillaan. Se paluun onkelmakkii ratkes, ei sieltä mikkää rikki oo, vaan kun sitä kääntää tarpeeks kiinni päin, eli myötäpäivän, "ruuvi", jota tämä musta muovinen säätönamiska kierrittää ja samalla työntää alaspäin, menee sen verran alas ettei tuo säätöpalikka enää siihen ylety vaan jää ikäänkuin ilmaan pyörimään. Kun säädintä kierrittää auki eli vastapäivään, se toppaa silloin kun ruuvin yläosa ottaa kiinni olakkeeseen ylätulpan sisällä? Vai toppaa muilla kun paluuta käännetään kiinni? Ja mihinkä asentoon nuo ois hyvä aluks laittaa? MItes tuon esijännityksen vois kattoo? EIkös tuo ylätulppa pidä kiriä sen omista 4 reijjästä, eikä sitä saa esim. kiriä tuolla esijännityksen mutterilla? Öljyn pinnan laitoin 130mm.
Siinä taas kasa kysymyksiä