Samurai 200cc

SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 12.6.2007 22:10

No eihän tolla Samurailla nyt voikaan oikeesti ajaa jo yksin takapään "linkkujen" takia tai sen pulleuden tai minkä vaan. Sama tilanne kuin se Tyscon 250cc.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
weezel
Liittynyt:
16.6.2007 11:16

ViestiKirjoittanut weezel » 17.6.2007 16:57

LOL tieliikenne Samurai 200cc

http://www.sports8.com/LS-116.htm
Nidown
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.4.2005 17:01

ViestiKirjoittanut Nidown » 11.7.2007 22:02

Kaikille samurain 200 kuutioisen ostajille tiedoksi. Jos on mahdollista niin käykää katsomassa wihoselta kyseistä peliä. Sieltä löytyy ihan sama mopo eri nimellä ja satasen halvempaan hintaan. Ja löytyy myös 250cc versio samaan hintaan kuin 200cc muualla.
kananen
Pyörä:
Kevarimonkkari,Ktm exc 125
Paikkakunta:
ylöjärvi
Liittynyt:
19.7.2006 17:53

ViestiKirjoittanut kananen » 11.7.2007 22:08

weezel kirjoitti:LOL tieliikenne Samurai 200cc

http://www.sports8.com/LS-116.htm

Huhhuh,mikä etuvalo. :D Ja koko laitos yleensäkkin.
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 19.8.2007 15:58

Minulla on Samurai 200:sta otettu kone jossa lukee Zongshen ZS 167 FM. Minkäs kokoinen tämä pitäisi olla?
167 viittaa 230cc koneeseen. Löytyykö muiden moottoreista eri merkinnät?
Rene
Pyörä:
KTM EXC 125cc
Paikkakunta:
punkaharju
Liittynyt:
20.6.2006 16:51

ViestiKirjoittanut Rene » 27.8.2007 22:01

eiks samurai 200 ja skyteam 200 oo sama asia? oisin kysyny et tekeks tällä iskarilla mitään http://www.motorpower.fi/cat/product_details.php?p=446
ku pitäs saada ton dt:n vakio iskarin tilalle joku joka ei mee ihan pohjaan ku ajaa kaks päällä
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 27.8.2007 22:25

Samurai 200:ssa ja Skyteamin 200:ssa ei ole mitään samaa ovat aivan eri kokoisiakin.
Tuskin Skyteamin linkuttoman perän iskari käy linkulliseen DT:n. Kiristä vaan DT:n jousen esijännitystä jos iskunvaimennin toimii.
Rene
Pyörä:
KTM EXC 125cc
Paikkakunta:
punkaharju
Liittynyt:
20.6.2006 16:51

ViestiKirjoittanut Rene » 27.8.2007 22:28

Trial kirjoitti:Samurai 200:ssa ja Skyteamin 200:ssa ei ole mitään samaa ovat aivan eri kokoisiakin.
Tuskin Skyteamin linkuttoman perän iskari käy linkulliseen DT:n. Kiristä vaan DT:n jousen esijännitystä jos iskunvaimennin toimii.
ei oo mitään säätöö...pitää vissiin tyytyy korotus palaan :)
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 28.8.2007 0:02

Painaak muka tuo 200cc skyteam muka 120kg ? :D Sehän on jo saakeli painavemp kuin joku 525.
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 28.8.2007 8:52

Empä ole vielä vienyt 200:sta puntariin mutta eiköhän paina oikeasti ajokunnossa liki sen 120kg minkä muutkin 250 nelarit.
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 28.8.2007 9:17

Ei voi painaa, koska mun 2-satku skaitiimi painaa tankattuna 99kg. Eroja vakioon:

- 400g kevyempi takajousi
- kumpikin kokonainen pyörä 1.7kg kevyemmät + 150/200 pyörien painoero 0.9kg
- keulan painoaero vakioon 1kg
- rungon ja swingin lyhennys yht. 81mm ei painossa tunnu kuin korkeintaan 100g
- tankki 5.5l 10l sijasta = 4kg

Eli näistä tulee yhteensä n. 10kg => vakio 18/21" pyörin 2-satku Skyteam n. 110kg. Ja toi laatikko muuten missä on kaikki katuhärpäkkeet, vaa'an mukaan 10.2kg ja siitä puuttuu vielä se ritsi ja jotain muutakin. Kyllä toi siis todellisuudessa on kevein sähköstartillinen isopyöränen nelari.

Onks toi skaitiimin iskari mitoiltaan sopiva DT:hen? Toi jousihan on progressiivinen ja linkut myös, voi tulla vähän lopppäästä kova takapää. Multa löytyy yks ajamaton paketti, jos silti kiinnostaa.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 28.8.2007 21:00

No ei saakeli vie paina 250 muut nelarit mitään 120kg. Kotarinkin 250 painaa 98kg kuivana.

Googletin jo mitä 200cc samurai painaa, 99kg eli aikas pali kevyermpi mitä skyteam.

Pitääköhän sitte toi paikkaas, alumiini runko näyttää olevan :D
Trial
Liittynyt:
26.2.2007 11:33

ViestiKirjoittanut Trial » 28.8.2007 21:31

No toi Samurain runko on yhtä paljon alumiininen kuin nämä mopojen palkkirungotkin eli täyttä terästä. 99 kg saattaa pitää paikkaansa.
Kotarin 250 enduro painoi 2005 ajokunnossa 122kg ja joten tuskin uudetkaan hirveästi kevyempiä ovat.
SMK mikä takaiskari sulle on jäänyt ylimääräiseksi?
Keijo-crossi
Liittynyt:
17.10.2004 15:59

ViestiKirjoittanut Keijo-crossi » 28.8.2007 21:57

Trial kirjoitti:No toi Samurain runko on yhtä paljon alumiininen kuin nämä mopojen palkkirungotkin eli täyttä terästä. 99 kg saattaa pitää paikkaansa.
Kotarin 250 enduro painoi 2005 ajokunnossa 122kg ja joten tuskin uudetkaan hirveästi kevyempiä ovat.
SMK mikä takaiskari sulle on jäänyt ylimääräiseksi?
Tässähän näytti olevan kyse crosseista ja endurot ovatkin painoltaan eri luokkaa :) Aikas omituista et tommoen kiinan härpäke painaa noinkin paljon :D Mut kai se kone sit jaksaa johonkin sitä viedä :)
SMK;-)
Paikkakunta:
Mansester
Liittynyt:
22.9.2005 11:43

ViestiKirjoittanut SMK;-) » 29.8.2007 0:52

Ai. Montakos sähköstartillista rossia tiedät? Mä en tiedä kuin yhden ja senkin kaikki on muuttanu kiksille. Et eiköhän se vertailukohta oo kuitenkin enskoissa. Ja noi ilmotetut painot on ihan veskipaperia, Jammukin oli olevinaan kuivapainoltaan 105kg, outo juttu et 8l tankin kun tankkas täyteen ja vei vaakaan niin mopo painokin 122kg! Ilman katuhärpättimiä!

Biken punnitut painot pitää aiak hyvin kutinsa, 116kg oli uudelle EXC-F:lle.

Se takaiskari on ihan vakio, ostin sen talvella kun piti sada mopo jotenkin koeajoon vaan sainpa siksi ajaksi sitten lainaan sen perus-FOX'n.
www.dymatech.tk Enduuroa ;-)