Kawasaki Kx

201262
Liittynyt:
18.7.2006 13:50

ViestiKirjoittanut 201262 » 26.1.2010 21:12

SMK) kirjoitti:19" kehä löytyy, auttaako?

Ei,kun pitäisi toiset pyörät saada.
oxota
Liittynyt:
29.3.2004 16:37

ViestiKirjoittanut oxota » 31.1.2010 20:13

Moni prosenttista seosta suosittelette 80cc kx:ään? Ero kesä versus talvi? Joku tiesi kertoa että vähän päälle 3 prosenttinen olis hyvä mutta tuntu että ei pelannnu kunnolla sillä seoksella. Varsinkin alakierroksilla oli epätasaisuutta sairaasti eikä piikkikään tullut tasasesti.. Tulppa vaihdettu uuteen. Kaasari ei välttämättä oo kyllä säädöissään.
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 1.2.2010 0:39

Koitas sitten vaikka 2,5% seoksilla jos vaikuttaa.
Let The Good Times Roll.
OMS-Racing
Pyörä:
CRF450&250
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
27.4.2006 17:32

ViestiKirjoittanut OMS-Racing » 1.2.2010 16:26

2% mentiin kesät ja talvet
petuve
Liittynyt:
2.2.2010 9:24
kytkin

ViestiKirjoittanut petuve » 2.2.2010 9:35

Eli kx 125 -94 kytkin kyseessä. Ongelma on laitettaessa ykköselle, niin kierrokset laskee kautta sammuu. Öljyt on vaihdettu ja tarkastin purkamalla kytkimen. Onko normaalia, että kytkipakan loppupuolella on kaksi teräslevyä peräkkäin, jossa toisessa kehällä reikiä?? Vai onko tuo jonkun viritys pakan paksuuteen? Manuaalissa näyttää ainoastaan 1:sen ja viimeisen levyn,joten siitä ei apua. Jos jollain tietoa joka purkanut ja vaihtanut levyt? Allrightissa näyttäis olevan massa/teräslevyjä, varmaan ihan ok kamaa? Vaijeria on myös koitettu säätää.
Kawasaki Kx
Paikkakunta:
Varsinais-Suomi
Liittynyt:
9.3.2007 18:30

ViestiKirjoittanut Kawasaki Kx » 2.2.2010 19:03

No toimiiko jos antaa kierroksia? Oletko kokeillut lähteä vauhdista liikkeelle? Milloin/miten vika ilmennyt?
Let The Good Times Roll.
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 3.2.2010 0:45

Aina silloin tällöin tarvikelevyt on niin paljon orkkiksia ohuempia, että moinen viritelmä tarvii tehdä.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
petuve
Liittynyt:
2.2.2010 9:24

ViestiKirjoittanut petuve » 3.2.2010 9:43

Juu, kyllä liikkeelle pääsee ja pelaa muuten. Pyörä seissyt 5 vuotta tallissa aikaisemmalla omistajalla. Muuten pelittää hienosti, availin kaasuttimen ja vaihtelin nesteet ja tulpan. Ainut vaan, että kun hiljentelee ja pitää kytkintä pohjassa niin pyrkii sammumaan, eli pitäis saada aina nopeasti vapaalle vaihdettua.
Vähän epäilinkin tuota paksuutta että jotain tuollaista haettu. No hain eilen allrightista uudet teräs/massalevyt ja äkkisältä muistan että nuo uudet teräslevyt on kyllä paksummat kun ne, jotka siellä nyt on. Eli vika voi piileä siinä. Lisäksi teräslevyissä on pieniä pisteitä tuomaan "grippiä" tms..
Massalevyissä urat viistotettu ja manuaalissa sanottukin että 1:nen ja viimeinen levy asetettva siten, että uritus kytkimen pyörimissuuntaa vasten(miten tuon nyt helposti sanoisi :) ). Muut siinä välissä ilmeisesti sitten toisinpäin? Teräslevyissähän toinen reuna on "pyöristetty" ja toinen terävä. Onko merkitystä kummmin päin nuo teräslevyt on? Jostain muistan lukeneeni, että kunhan ovat samoin kaikki levyt?
petuve
Liittynyt:
2.2.2010 9:24

ViestiKirjoittanut petuve » 4.2.2010 11:42

Joo eli väittävät rapakon takana, että ei periatteessa väliä teräslevyillä kuinka päin ovat. Ohje on että terävä reuna painelevyä päin. Kuitenkin tärkeintä on että kaikki ovat samoinpäin!

E:lisään tähän päivitystä. Kytkin toimii nyt hienosti, vaihdoin uudet levyt sisään. Tuon kaksi teräslevyä peräkkäin oli jonkun oma viritelmä ilmeisesti. Nyt siellä on ne osat mitä kuuluukin eli 7 massalevyä ja 6 teräslevyä, alkaen massalevyllä! Nyt irrottaa ja vaijerissa täydet säätövarat.
||jarski
Liittynyt:
26.5.2009 18:01
katteet

ViestiKirjoittanut ||jarski » 10.2.2010 22:40

Ostetaan kx 125 tai 250 2t, 2003 tai uudemman katteita. Jos on ylimääräisiä niin YV:tä!
SMK)
Pyörä:
Sherco SE 450i -12 "ADV"
Liittynyt:
19.11.2008 12:13

ViestiKirjoittanut SMK) » 11.2.2010 20:02

Yleensä kyllä se terävä reuna asetetaan sisäänpäin, mutta kantsii kattoa miten ne uudet massalevyt osuu niihin kruunuun kuluneisiin koloihin, eli laita ne nyt niin päin, että se pyöristys helpottaa liikettä pymimien yli siihen suuntaan liikettä kun ne pykimien reunat vastustaa.
BR Pro Service offroad varosat, voitelu, renkaat, alan työt
Sherco endurot
http://www.facebook.com/pages/BR-Pro-Se ... 7755961413
stontsaa
Pyörä:
HONDA CR125R -97
Paikkakunta:
Rantasalmi/Varkaus
Liittynyt:
12.2.2006 14:44
Kawasaki kx lohkot

ViestiKirjoittanut stontsaa » 15.2.2010 20:20

Eli seuraavanlainen kymysys! Onko 1986 vuoden kx125:n moottorinlohkot vastaavat 1987 vuoden kx:n lohkojen kanssa, kun on lohko halki ja helpommalla pääsisin kun halvalla olisi nyt saatavana -86 lohkot.
mutta jos jollain löytyy -87 kone/lohkot järkihintaan niin ostan pois.

-TJ-
samuli91
Pyörä:
1000cc
Liittynyt:
10.6.2007 19:18

ViestiKirjoittanut samuli91 » 15.2.2010 20:45

stontsaa kirjoitti:Eli seuraavanlainen kymysys! Onko 1986 vuoden kx125:n moottorinlohkot vastaavat 1987 vuoden kx:n lohkojen kanssa, kun on lohko halki ja helpommalla pääsisin kun halvalla olisi nyt saatavana -86 lohkot.
mutta jos jollain löytyy -87 kone/lohkot järkihintaan niin ostan pois.

-TJ-


Ei taida nuo vuosimallit olla kovin muuttunut toisiinsa nähden. -90 on ainakin selvästi vasta erilainen joiltain osin kuin omasi. Suht samanlainen motti/lohkot siinä 90 luvun KäXässä kuin omassa -93vm:ssäni.
VesaL
Pyörä:
Husqvarna TC 610
Paikkakunta:
Salo (Kiikala)
Liittynyt:
18.2.2004 17:28

ViestiKirjoittanut VesaL » 17.2.2010 17:07

Mulla olis sellanen mielikuva että muuttuu 91? Toi moottori ja varsinkin sylinteri ihan erinäköiseksi.
mopojen kuvia käykääs kattoo
http://www.bikepics.com/members/zeta112/
kari88
Liittynyt:
19.2.2010 13:46
KX125 -85

ViestiKirjoittanut kari88 » 21.2.2010 1:31

Elikkäs tuli ostettua tollanen kx 125 vuodelta -85 Nyt kiinnostaisi tietää että onko ton -85 koneessa eroa esim. -86-89 vuosimallin koneisiin? Ja häiritsevänä vikana on kauhea röpötys juuri ennen piikkiä, saattaa välillä tussahtaa putkessakin mutta kun saa kierrokset sinne piikkialueelle niin pelaa todella hyvin. Voisiko johtua kaasarin säädöistä?