Juu, kyllä liikkeelle pääsee ja pelaa muuten. Pyörä seissyt 5 vuotta tallissa aikaisemmalla omistajalla. Muuten pelittää hienosti, availin kaasuttimen ja vaihtelin nesteet ja tulpan. Ainut vaan, että kun hiljentelee ja pitää kytkintä pohjassa niin pyrkii sammumaan, eli pitäis saada aina nopeasti vapaalle vaihdettua.
Vähän epäilinkin tuota paksuutta että jotain tuollaista haettu. No hain eilen allrightista uudet teräs/massalevyt ja äkkisältä muistan että nuo uudet teräslevyt on kyllä paksummat kun ne, jotka siellä nyt on. Eli vika voi piileä siinä. Lisäksi teräslevyissä on pieniä pisteitä tuomaan "grippiä" tms..
Massalevyissä urat viistotettu ja manuaalissa sanottukin että 1:nen ja viimeinen levy asetettva siten, että uritus kytkimen pyörimissuuntaa vasten(miten tuon nyt helposti sanoisi
). Muut siinä välissä ilmeisesti sitten toisinpäin? Teräslevyissähän toinen reuna on "pyöristetty" ja toinen terävä. Onko merkitystä kummmin päin nuo teräslevyt on? Jostain muistan lukeneeni, että kunhan ovat samoin kaikki levyt?